Na internetu jsou ženy věrnější
Majitel serveru Mimibazar, ostravský podnikatel Bohdan Škoda, v rozhovoru pro MF DNES popisuje, proč Mimibazar zatím neprodal a co chystá dále
OSTRAVA
...
- Bazar proslul i svými kuchařskými recepty...
Jasně, pořad Peklo na talíři, a nejen on, si ho vzal na paškál, že jsou tam blafy, že se tam vaří polívka z kečupu. Na jednu stranu má pravdu, na druhou stranu se ozvou ty ženy, co tak vaří už podle babičky a tvrdí, že je to dobré. Vždyť je tam celkem 130 tisíc receptů. Proto jsme se rozhodli vydat papírovou kuchařku. Chceme zvrátit ten negativismus, na kterém stojí návštěvnost mnoha webů. Například Módní peklo, tam lidé kritizují, co má kdo na sobě, co by si oni nevzali ani do sklepa. A negativismus se šíří. Klub neúspěšných si udělá uzavřenou diskusi na okoun.cz a téma blafy z Mimibazaru. Teď si vybírají dort, který by v životě nedali do pusy. To tam jede od rána do večera. Takže my jsme se rozhodli, že uděláme kuchařku v papírové podobě a pak i elektronicky.
- Jaké vyberete recepty?
Vybírá je uznávaný šéfkuchař celebrit Roman Hadrbolec, který se vrátil ze Spojených států. Recepty uvaří a nechá nafotit i s jejich příběhem. Sám pak přidá nějakou svou kulinářskou historku, například oblíbené jídlo Toma Cruise, pro kterého taky vařil.
- Myslíte, že to bazaru vylepší kuchařskou pověst?
Mě vždycky baví dělat věci proti proudu, proti všem. Kdo jiný věci změní než my? Když my budeme naše děti vychovávat v tom, že je všechno špatně, ony pak budou vnímat, že svět je špatný a nedá se změnit. Zahořknou.