• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GANBOYAno šéfe / Na Nože--- Polerich Polerich uber ales
    BRUKEV
    BRUKEV --- ---
    OTAVA: lol, připomněl jsi mi nedávnou debatu, co jsem zaslechl v hospodě.

    Host na servírku: čau, vím, že děláš tady, ale viděl jsem tě i v baru XY?
    Servírka: jojo, pomáhám tam. Jedna servírka jim nepřišla do práce.
    Host: jak nedošla?
    Servírka: prostě noční smena na ni čekala a ona ráno nedošla. Vykašlala se i na výplatu, nebere jim telefony a co vím, tak nastoupuila do té nové hospody YXZ.
    Host: A jak to tam bez ní dávají?
    Servírka: No blbě. Na placu zaskakuje i provozní, všichni tam mají okolo 280 hodin měsíčně, ale víš jak, nejsou lidi, no.

    Coz souvidí i s druhým postřehem. Alespon u nás ve městě se poměrněčasto stávalo, že číšníci během týdne dost střídají hospody.Jakože měli stabilní restauraci/hospodu, kde pracují, ale dva, tři dny v týdnu jsem je potkával i jinde, jak pomáhají během poledních meníčkových náporů.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GENTIANA: jasně že nejsou, páč makat krátkej dlouhej za minimální plat a desítku na ruku v odvětví, kde jsou věci jako placený přesčasy, nebo možnost si vybrat dovolenou čistý sci-fi, nepůjde nikdo, než totální lumen, co není schopnej dělat kdekoliv jinde.
    HUDOUS_ML
    HUDOUS_ML --- ---
    GENTIANA: já jsem třeba slyšela o podniku, který se má otevírat a majitel hledá servírky a číšníky se vztahem k umění. Nechápu, jak si může myslet, že s takovými prioritami to může dopadnout dobře
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    GENTIANA: No jo, kdyz daj provoznimu 30 a cekaj zazraky tak to nepujde.

    Od provozniho chci nejakou vizi, cisla trzeb a dam mu poadnej plat + podil na trzbach zejo. Zvlast Kantyna snad nema problem s cashflow. Za to od nej ocekavam ze dokaze pritahout schopny lidi a motivovat je.
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    GENTIANA: Hlavne lidi nechtej makat... klasika
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    Lide z kancelari si otviraji kavarny a bistra. Lide z pohostinstvi utikaji do kancelari :)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    Jo nedavno daval kamos na FB fotku cedule v nejake restauraci, kde stalo neco ve smyslu: Budte mili na nase cisniky, sehnat kvalitni personal je mnohem tezsi, nez sehnat hosty.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    SAMOUT: Jasan, ja jen doplňuji. Nejsme ve sporu.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    DOCKINEZ: Ja to nijak nerozporuju, me akorat pobavila ta vyjevena servirka.
    DIVER
    DIVER --- ---
    se mi vybavil řetízek v hrníčku :)
    GENTIANA
    GENTIANA --- ---
    OTAVA: Management se může stavět na hlavu, ale personál prostě NENÍ. Nevím, čím to je, ale podle mě lidi blbnou - když vidím, co leze na příslušné učební obory, a co z té školy nevyhodí oknem pro naprostou neschopnost, tak mi zůstává rozum stát.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    SAMOUT: hele, ted jsem prijel u USA.

    Pred navstevou docela prestižního hudebniho klubu jsem se ptal kamose, jak to mam resit s dýškama na baru, abych nebyl na mimoně.

    A bylo mi řečeno, že první objednávka třeba +5 USD a pak ke dalšímu dalšímu drinku typicky jeden dolar navíc. Tak jsem to tak dělal a pohoda - super servis a obsluha se ke mně nechovala hur nez k lidem, kteri na sobe meli stokrat drazsi hadry nez ja :)

    V kontextu vyse napsanyho mi dysko lehce pres 20 % neprijde nijak moc.
    GIO
    GIO --- ---
    jako ano, do "luxusnich" restauraci se clovek obvykle "objednava predem"... ale podnik s burgrama a drinkama mi jako luxusni restaurace neprijde no:) kazdopadne ok, at si hraji na luxus, ale at tomu odpovidaji ty sluzby, obsluha, ktera je neschopna, nebo se neumi chovat, pokazi sebelepsi gurmansky zazitek.
    ANABEL_LEE
    ANABEL_LEE --- ---
    GIO: ano, kdyz tam dorazis na blind, tvari se jako "no co jste si mysleli blbci" :)))
    GIO
    GIO --- ---
    a ano, neprijemni jsou vzdycky, kdyz tam prijdeme a maji (opet) vsude rezervace a "plno"...
    GIO
    GIO --- ---
    OTAVA: no v tom se shodneme, podle me na majitelich to vsechno stoji a pada.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    GIO: Pak to je ovsem problem managementu a majitelu.
    Jinak musim se pridat na stranu nespokojenych - zajeli jsme si jednou v nedeli do Berouna (meli jsme cestu kolem), tak kolem druhy bez rezervace a misto nebylo. Ok, chapu to ale obsluha byla dost neprijemna.
    GIO
    GIO --- ---
    KUBAN88: mne uz nejak nelaka tam chodit, jak si tam clovek nesedne bez zavolani predem ani pres obed nebo odpoledne, chodime tam min a min..tak pak napis, jakou smenu jsi chytil.)
    GIO
    GIO --- ---
    OTAVA: otazka je, zda je tam vubec i nejaky stabilni provozni,))
    FARIN
    FARIN --- ---
    SAMOUT: to odnášení talířů po tom co všichni dojedí je u nás fakt celkem vzácný, a kdykoliv někde programově počkají tak mě to fakt potěší. V takovým případě ovšem bývá servis super po všech stránkách.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam