• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SMAGUEmateřské školy
    IORETH
    IORETH --- ---
    ANNAWA: Rozumím ti :-D. Podobné věci jsou pod moji rozlišovací schopnost a dá mi hrozně moc práce udržet je v hlavě. Pokaždé něco uteče. Tak ten rychlovazač měl mít dvě díry skrz celou tu pevnou část, což jsem samozřejmě vypustila, takže ten náš to nemá. Podívala jsem se na učitelku pohledem zbaveným civilizačního nánosu a paní učitelka bystře pochopila, že tam ty díry udělá sama, protože má, ehm, někde tady musí být, děrovačku.
    EDERA
    EDERA --- ---
    EVIANAIVE: Moje dcera chodila do školky, která taky neměla kuchařku, jen paní na výdej jídla. Obědy brali z vedlejší školní jídelny (kvalitou mi to přišlo celkem v pohodě). Ale ty svačiny a ovoce jim právě tahle paní chystala. Každé dopoledne byla k dispozici nějaká nakrájená zelenina (mrkev, okurka, paprika), každé odpoledne jablka. Na pití jsme přispívali na pitný režim nad rámec toho, co dětem dávali normálně. 80 Kč/pololetí. A děti pak měly k dispozici ovocný čaj (slazený i neslazený) a šťávu (Yo). Každé dítě si bralo, na co bylo zvyklé. Čistou vodu měli samozřejmě taky.
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    EVIANAIVE: Já jsem to s kuchařkou pochopila :) Ale napadlo mě, že byste mohli zatlačit na úřad, aby do jídla přidal víc zeleniny a ovoce a mohli by vám to už vozit, popř. to pro těch 25 dětí mohla nakrájet vydávající paní. Zdravá strava ve školách je teď velmi populární téma.
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    EVIANAIVE: U tchýně ve školce loni nebo předloni zavedli tácy s nakrájenou zeleninou, jestli jsem jí dobře pochopila, jsou k dispozici celodenně a děti si berou, jak mají chuť. Ohromně se jim to osvědčilo, děti to rády jedí, přijde mi to jako fajn nápad, velká změna a přitom pro kuchařku relativně nenáročné.
    QUANTI
    QUANTI --- ---