Taky bych se pídila po okolnostech, nejdřív vyslechnu i učitelky, jestli o tom neví a pak řeší. Kolikrát Tonda přišela s nějakou šílenou historkou, já se zeptala učitelek, ony mi popsaly situaci, že to vlastně nebylo tak dramatický, popř. to bylo vzájemný či si dokonce začala nebo nejčastěji vrátil to stonásobně a když jsem to zas probírala s Toníkem, tak mi to potvrdil, že to tak bylo. Nikdy jsem mu nevynadala, ale vždycky to s ním rozebrala, řekla mu, jak by to mohl příště řešit jinak a pod. Docela se mi to osvědčuje.
Jednou mi dramaticky líčil, že po něm celá třída žabiček házela kamením a bylo to tak, že po po sobě ze srandy házeli listí, s tím listím mu na hlavě nepřistál kámen, ale drn, což ho vytočilo, vzal rýč a dotyčného s ním začal mlátit do hlavy, o čemž se mi pochopitelně nezmínil. Nedávno jsem pro něj přišla, ředitelka s někým kecala, vzadu drámo, chudák Tonda a hádal se s pěti dalšíma dětma, brečel, vypadalo to úděsně. Tak jsem se ho ptala, dětí se ptala a bylo to tak, že jedno z dětí mělo na okně nějaký výrobek ze stavebnice, někdo jiný ho shodil, Tonda ho našel na zemi, tak ho rozložil a postavil si z toho sám. To dítě si toho všimlo, tak mu to sebralo a začali se hádat. Protože Tonda tam byl přidaný z jiné třídy, protože měl sportovky, nevěděl, jak to tam chodí s těmi výrobky, ani nevěděl, že to nějaký výrobek byl a děti to braly jako křivdu páchanou na jejich kamarádovi. Odcházeli jsme všichni ve smíru.