• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SMAGUEmateřské školy
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    LBW: Teď mám ve školce první a učitelka to hned zkoušela. Ale driv jsem chodil s učitelkou z mš a obcas dělal i dozor na různých výletech a nedovedes si představit v jakém stavu jsou rodiče schopný dítě do školky dát..
    LBW
    LBW --- ---
    DUCATIMONSTER: Zavolaj v poledne ze skolky "sopli vam syn, pojdte si pro nej" tak jdu. Doma zadnej sopel, vecer zadnej sopel, rano zadnej sopel... 🤷‍♂️
    Ja jsem si tim prosel s nejstarsim kdysi, ale ted mi prijde, ze je to prisnejsi + jsme vysel ze cviku :)
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    LBW: Měl by to určit rodič ohleduplny k ostatním dětem a rodičům. Sám taky nechces , aby tvé dítě někdo nakazil. Ale na nás už teda letos učitelka rýmu taky zkoušela a to jí mladej fakt neměl.
    LBW
    LBW --- ---
    Patrali jste nekdy po tom, kdo a jak urcuje, ci sople jsou "zelene" a musi ze skolky odejit?

    Je nejaky soplometr? Meri personal MS vsem stejne? Ma dite se soplem byt doma?
    Spousta otazek :)
    MEDVED007
    MEDVED007 --- ---
    GIOMIKY: přelidnění ? v ČR ? děláš si srandu ?
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    GIOMIKY: narozdíl od Edery, já nevidím v tvých příspěvcích žádnou přidanou hodnotu.
    Vrať se za týden, pokud budeš mít nějaké lepší téma.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    KATIA: Jsem ve meste, kde vedle zahrady skolky vykacely stramy a postavili betonovou hruzu. Nehlede na zdravi deti. Za plneho provozu. Touha po dovolene na malorce zkorumpovanych uredniku a stavitelu vychovavnych v betonovych kolebkach uz davno prebila nejakou slusnost, respekt a uctu.
    KATIA
    KATIA --- ---