JARAFARI: No ono si většinou moc nepomůžeš když se ti něco rozsipe a nemáš k tomu nějakej podrobnej manuál, čas, ani chuť se v tom vrtat. neni co řešit. Škoda že v takovejch případech nemám koho doporučit a to už jezdím cca 3roky a mám najeto cca přes 100tis.km (po praze). Ze začátku jsem servisoval v motolukách a pak jsem si začal dělat všechno sám. Né že by kluci byly nějak nadstandartně drahý ale drahý to maj,a ke všemu jsem z té opravi viděl jen výsledek,a né vždy jsem byl uplně spokojený.
Jen pro zajímavost ,tejkom jsem dělal na celkové go motoru a drobnějch závad u piaggio NRG mc2, bohužel se při rozebírání klikové skříně neobejdeš bez drahého nástroje na půlení a smontování,nasazování ložisek. Ale pokud přeskočím tuto operaci, tak výbrus 250,- pokud by měl někdo zájem dohodím kontakt,v scootlandu za to chtěly15kyl! novej píst i s kroužkama 330,- těsnění cca 200,- ložisko pístního čepu 150,- ložiska na kliku 800 i sguferama,- se rovná 1730,- ale když si to necháš udělat vservisu tak tam necháš 4500,- jednoduchý počty, ten přípravej stojí tolik kolik je rozdíl cen, a nebo se dá udělat podomácku, poprvé to bude na dluhé lokty a celkově zaplatíš víc než v servisu podruhé už se ti peníze vrátí a hlavně budeš vědět co a jak celková oprava se zkrátí řekněme o polovinu času... Samozdřejmě já na to šel kladivem a silou a tak jsem zkurvil ložiska a kliku, hold chybama se člověk učí, bolí to ale ten výsledek za to nakonec stojí, teda doufám že se mi to nakonec podaří opravit.