• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    EKIM: 25, to jde.
    EKIM
    EKIM --- ---
    25tis a mam zadni pakny v hajzlu, celou dobu setrim predni a najednou je to holy jak ples.... To abych ozivl tu mrtvolu, kdyz uz jsem mel tu silu sem neco napsat. Tak na plnej knedlik, za malo kacek hodne kylaku. Vetsina znas fajnsmekru si preje aby tahle zima pokracovala stejnym tempem jako dosud. Tajne verime ze nas to globalni oteplovani udrzi na silnicich i v techto zimnich casech. Vim obcas neodpovim kdyz se ptate jakej se da sehnat dobry skutr za dobry prachy. Vzdycky se najde vhodny dopravni prostredek ktery mate radi. Ja zustavam vernej, ne jako fajnsmekr ale jako clovek ktery ma rad nejen tu praktickou stranku, ale predevsim pocit volnosti , svobody. A to je moje prani v novem roce vsem co tyto pocity sdili
    EKIM
    EKIM --- ---
    CLIFFAN: To jistě, vždyť základní rozdíl je ve váze, a co něni na krouťáku je u skůtra na otáčkách. Zkus si představit, takovej jednolitrovej osmiválec, co maj stopětadvacítky . U kerýho auta ti pujdou otáčky na 8-10tis. Dá se to vyvrátit jen praktickou zkouškou. Ale na rozjezd s autem které jsem uvedl níže bude auto o desetinu rychlejší a se dvěma pasažéry je ten rozdíl třetinový, A tři už není možné srovnávat jako praktické. :)
    CLIFFAN
    CLIFFAN --- ---
    EKIM: K zrychlení a zejména pružnému zrychlení je daleko důležitějším ukazatelem točivý moment, který má malý motocykl nesrovnatelně menší než automobil dejme tomu nižší střední třídy. A zkus si udělat výpočet jěště jednou pokud pojedou dva cestující, pak už ani ta čísla nebudou vypadat tak lichotivě.
    EKIM
    EKIM --- ---
    EKIM: ale trochu pochybuji že 135je málo, pcxko zvedneš ze země jak prd, a váží 126, u hexíka se mi parkrát stalo že jsem se převážil a přepad přez skůtra. Ale 200nevážil. Ale tak třeba to pcxo+já=191kg, 8,6kw á 22,2kg/kw(možná se to běžně počítá obráceně 0,045kw/kg, auto 0,05kw/kg.) Poměr váha, se liší o 0,005kw/kg. Řekněme že na nová silnější autíčka 125ka nestíhá, 2000Kg, 150kw(koef 13,3). Dá se tak přesněji odhadnout jak se bude jaké auto pohybovat. Možná by se dalo říct že při stejném koeficientu bude mít skůtr vždy vyšší akceleraci, o protí autu ktré bude mít vždy vyšší maximálku. Takže dnes bych měl na hexíkovy probléml silnější karky pokořit. Ale většinou se dá předpokládat že ve městě, máj těžkou nohu jen blázni. Takže pokud to chces mastit mimo město, potřebuješ zvíšit maximálku, Která díky variátoru zvedá neuměrně spotřebu. Což je pro mě neefektivní. Takže jo tříkylo, by mohl být takový základ mimoměsta...
    EKIM
    EKIM --- ---
    JARAFARI: 135+plus já :)
    CLIFFAN
    CLIFFAN --- ---
    CARNAQE: Gramáž motorky :)
    CARNAQE
    CARNAQE --- ---
    U skutra dela hodne teziste. Normalni motorka se muze pri stejny "gramazi" zdat tezsi. Skutr se proste lip zveda z ulice.
    JARAFARI
    JARAFARI --- ---
    EKIM: To vážilo 200kg jo... ? :) ..ty voe celkem těžkej koráb... ... tolik vážila ta Honda 600 na který jsem jezdil v autoškole... A to už bylo trochu o něčem jiném!!!......Celkem čumim a i trochu nevěřím :)
    EKIM
    EKIM --- ---
    zacinal jsem na 250ce, 12,8kw/200kg, oktavka 1,9tdi ktera ma 75kw/1500kg. Moto 15,6kg/kw, auto 20kg/kw. Ovsem prevodovky jsou odlisne. Diky tomu ma o motina cca o tretinu vyssi akceleraci a o tretinu nizssi maximalku. To je pro me klic k urcovani. S tim ze, na dalnice je 250ccm malo.
    EKIM
    EKIM --- ---
    JARAFARI:nic jsem neřek :)
    JARAFARI
    JARAFARI --- ---
    EKIM: A s tou mojí 70kou mi při cestě do Brna kluci na GPSce naměřili někde cestou (to víš...cesta dlouhá,pak už i znuděná, my už tam chtěli bejt, oni : jedno 200ccm, druhej 500ccm a třetí 650,tak se to trochu rozvášnilo) maximálku 110km/h... Takže ono to zase nebude tak strašlivý, přecházet z tohodle živýho prdítka :)
    ...Rozdíl je spíš v tom, že Já musel jet skoro celou dobu plnej knedlík, schrbenej, naloženej na řídítkách a oni jen tak piánko a pohodlíčko. :)))))))
    JARAFARI
    JARAFARI --- ---
    EKIM: Teď nevim jak to myslíš!? :)... Ják drsnej, proč drsnej.? Když neni člověk vypatlaný hovado a má v sobě trochu pudu sebezáchovy, tak proč by se měl bát přejít ze 70 na 3kilo.... S pár kilometrama máš za chvíli v ruce jakej koliv stroj( teda řikám pokud nejseš debil)... Každej kdo (teď mluvim za lidi z fóra, co znám) přecházel z padiny postupně pomalu přes 125, 250, 300, 400 či 500 a víc, tak nakonec stejně řekl, že jsou to vyhozený prachy. Furt takhle postupně přecházet. Mluvim teda pořát o skútrech. Z mašinama je to asi jiný.... Znám i lidi co přešli z malýho rovnou na velkýho skútra a v pohodě... Stále jsou mezi námi. Skútraři nejsou dárci orgánů ;) .... Myslim, že když seš opatrnej a neblbneš...že přestup ze 70 na 300 nebo i to 500 je prostě v klidu. ...Nehledě na to... Nejsem žádnej milionář abych kupoval jednoho skútra za druhým. A nedělal jsem si neomezený Áčko proto, abych přešel na 125 :) ..... Tady jde spíš o to, na co toho skútra člověk chce. Jestli na ježdění po městě a nebo spíš sjíždění srazů po celý republice,výlety a jiné dálkové ježdění.. Do města bude stačit úplně bohatě 250,300.... Na to dálkovější ježdění už to bude chtít 300, 400, 500 atd.
    A Já zatim nevim, do čeho půjdu ale vím, že menší jak 300 to nebude.
    CLIFFAN
    CLIFFAN --- ---
    EKIM: Předevčírem jsem ho viděl v Hanoji
    EKIM
    EKIM --- ---
    Dva týdny zpět, na hradčanském nám.
    A na kampě, jak je mostík se zámkama. fotka je shit, tma. atd. ale to parádní sedátko tam je vidět goog



    CLIFFAN
    CLIFFAN --- ---
    Spíš by mě zajímalo, jestli na tom třeba někdo jel.
    EKIM
    EKIM --- ---
    CLIFFAN: když to víš :)
    CLIFFAN
    CLIFFAN --- ---
    EKIM: Prý se dají díly dobře sehnat z druhovýroby
    EKIM
    EKIM --- ---
    CLIFFAN: zrovna to scarabeo je ve stejný ,,kategii,, skůtrů, ročník, oběm, vzhled patří možná mezi nejlevnější, typuju že náhradní díly z itálie=potíže, o proti jiným značkám...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam