• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOYLER: Takovou nezajímavou plečku (novější, ale v podstatě asi docela srovnatelné s tím tvým) – Piaggio Fly 50 2T. Ale jezdí spolehlivě (zatím jsem jen měnil svíčku a baterku, protože jsem se o ni špatně staral).
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    DAN_F: ...tak to je fajné...asi zůstanu tedy u tohohle liquiho;)
    co máš ty za žihadlo?)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOYLER: Myslím že optimálně polosyntetiku – v servisu mi doporučovali Agip City 2T, ale mám pocit že ho úplně přestali prodávat. Minerál se do skútrů obecně nedoporučuje. Plná syntetika jen některé.

    2T oleje a skútry
    http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/2t-oleje-a-skutry/
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    EKIM: tjn. u nás ho měli za 11€,)
    EKIM
    EKIM --- ---
    BOYLER: trošku drahý...
    EKIM
    EKIM --- ---
    BOYLER: minerál, polosyntetika ,ty dražší splňují normy jako, ekologické, méně kouřivé a s příchutí :) ...některé polosyntetiky a syntetiky potřebují pro správné spálení vyšší teplotu, tak nějak jsem to pochopil, když jsem si cpal synťák do padesátky, ze začátku žádný rozdíl. Časem, velice rychle, řekněme do 100km ucpanej vejfuk. Takže minerálem nic nezkazíš, polosynťák lepší ale, synťák nebrat.
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    DAN_F: přesně tak, 20 let stará...
    ...v manuálu, kterej jsem našel píšou jenom API-TC, což je označení olejů pro dvoutakty,)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOYLER: To je nějaká padesátka dvoutakt?
    BOYLER
    BOYLER --- ---
    zdar,
    mám Piaggio ZIP SSL 25.
    Co byste tam lili za olej?
    Minerál, polosyntetiku nebo syntetiku?
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BIO23: Jo, no. To se docela stává. Nejen mezi poli. Kamarádovi vletěla vosa do helmy (integrálky) a ne otevřeným hledím. Spodem.
    BIO23
    BIO23 --- ---
    tak se musím podělit o další hororový zážitek na skutru...
    jedu si to v sobotu z koupaliště mezi poli s dcerou (10) za sebou na tandemu - frajírek tričko, kraťasy, ale jedem pomaličku-je horko a krásně.
    Najednou bolest na dolním stehně, jako by mě někdo popálil vajglem - jenom říkám jau kurva a v tom jau,jau,jau,jau,jau a jaaaauuu - snažím se rychle zastavit, naštěstí se bezpečně povedlo a z nohavice mi vylítne vosa. Ta kurva mě 7x bodla...
    Domů už to byl jenom kousek, takže dobrý- namazal jsem to, ledoval, večer ještě v poho, ale v neděli už jsem měl stehno 2x větší než druhý,úplně rudý,žhavý jak oheň, bolest jak prase
    dneska malinko lepší - už to jenom nebolí,ale začíná to dost svědit
    a poučení ? i na ten debilní skutr se pořádně oblíkněte-obzvláště na cestu mezi poli :)
    EKIM
    EKIM --- ---
    DAN_F: přesně, akorád jsemn zastavil za parkujícím autem....
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    EKIM: Tohle se ti přesně stalo, ne? :)
    JOHNASS
    JOHNASS --- ---
    EKIM: moudrejsi z toho moc nejsem :) ale dik za info.. asi si sepisu plusyminusy a zajedu je projet oba a podle toho se rozhodnu..
    EKIM
    EKIM --- ---
    JOHNASS: nrgčko jsem drtil, výbrus+píst, kroužky, sračky. Jak říkáš snadné na opravy, levné díly, lehká manipulce.. ve dvou ho nebyl problém naložit do fiata una, takže do kombíků, třídrveřáků. V nejhorším se sundalo přední kolo. Při opravě ložisek na klice mi praskly nervy, a protrhnul jsem karter. Kupoval jsem nový, z bazaru za 4kyla ale tan neměl kanál pro vodní pumpu, ta se musela vyfrézovat, našel jsem si řemeslníka a von mi pak volá, že to bude za 5tis. Sem mu řekl že si ho může nechat, a já si koupím další a fréznout si to nechám za adekvátní cenu. Takže za 5set. ložiska litr, práce 8kyl. Sakum prásk 3000,- i s novou klikou. Celkem jsem do ni nacpal desítku, ale nejhorší byla vydlice u které je výrobní vada, dost rychle odejde a pomůže jen repase co 10-20tis. Nebo pořídit z jiného modelu, na konec mí při výměně oleje v převodovce, prdl kryt za jedním z uchycení ložisek, všechno drželo jen tam byla díra, a já zaboha nemohl nikde sehnat kus hliniku. Na konec jsem to zalepil. A na konec prodal, už mě nebavilo pořád čistit vidlici, před odjezdem na nákup.
    Na proti tomu honda lead, pracant a držák, pohodlnější, spolihlivý,všechny díly u výrobce do 3dnů. Ovšem pokud, opomeneš pravidelné itervali, oleje, filtru, ložisek, rozvodů. Vyžaduje péči, a vhodné nářadí, a stahovák rotoru bude sát víc na leadovi. Stejně tak jako díly, oprava. Fatalní závady motoru, beru jako nejhorší možnou varijantu, kdy nemůžete jet. Jako třeba píchlá guma, ohlé řízení znemožňující řízení. Vetší únik kapalin z motoru, nádrže. Ale když nebyje srdce, tak to bejvá nejnákladnější oprava. Protože, píchlou gumu v nejhorším opravim tednickou montážní pěnou, ohlému kovu se dá také do určíté míry pomoc a olej, vodu doleješ. Na NRGéčku ti odejdou seriová ložiska cca do 25tis. A na leadovi třeba až při 100tis. Ale až budeš měnit ložiska na leadovi, budeš měnit i rozvody. Což servis prodraží. Pohlo...

    JOHNASS
    JOHNASS --- ---
    zdravim, nemuzu se rozhodnout, uvitam nazory:
    honda lead 100 '06 vs piaggio nrg 50 mc3 kit na 70 '00
    urceni: 100% praha + priblizovadlo na dovolene
    pozadavky: mrstnost - nechci byt po praze brzda provozu, vaha - kazdych 10kg je na dodavce znat, jednoduchost - dvoutakt s karburatorem si opravim sam, 4takt a vstriky apod uz spis ne..
    nebo neco jinyho za +/- 15tis ?
    STANDART
    STANDART --- ---
    Tak nám přivezli Satelise 400 ccm, rv 2007, najeto 23000.

    Mám to na dojíždění 40 km do práce (tzn 80 denně), v bezvětří je 110-120 pohodlných, takže se dá i na dálnici.

    Prozatimní spokojenost, a to velká.

    PACHATEL
    PACHATEL --- ---
    zdar, nejak ted uvazuju nad porizenim skutru:

    je realne to parkovat na ulici v pze holesovicich/ jake zabezpeceni zvolit?

    nevite o necem? - idealne 125 (RP sk. B), vykon rozhoduje, na stari a vzhledu nezalezi (vzhled - cim hur tim lip imho), techniku bych rad ok, cena okolo deseti

    nechci cinu, bud italie nebo japonsko
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam