• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    VACA: v maximalce asi moc rozdil nebude, ale jinak je 150 zivejsi dle videi. Btw vazim skoro metrak, takze kdyz to s thajcem jede sotva 110, tak abych se vubec dostal aspon na 90 :))
    Jeste me hloda NC700S. Ma super uloznej prostor misto nadrze a je relativne ticha. Bohuzel opet uz jen bazar, nova je pouze NC750X a ta uz stoji snad 200K, na to jim prdim. Ale to uz jsem mimo tema...
    FUTAS
    FUTAS --- ---
    má prosim někdo zkušenost s Gilera Nexus 125,r.v.2009? dik
    VACA
    VACA --- ---
    PLAYER: 125 ma vyhodu v tom ze se ji vzdy snadno zbavis, prave diky Bckarum...

    150se bude prodavat o neco hur prave kvuli potrebe RP, navic spousta lidi co RP na motorky ma uz imho vic koukaji po vetsich kubaturach nez 150..

    Ono to zas tak zasadni rozdil v jizdnim vykonu imho nebude..

    Moje skoro deset let stara honda @ 125 jede 110 prakticky furt, ani ve stoupani nejak zasadne nezrtraci dech...
    Ta 150 ale pojede rychlejc no, protoze se nemusi vejit do nejaky skatulky konstrukcni rychlosti jako 125 s cilovou skupinou B...
    VACA
    VACA --- ---
    PLAYER: No to si taky nemyslim ze by tam byl tak markantni rozdil v emisich mezi 125 a 150.. Spis si myslim ze tu 125 si ted drzej zuby nehty kvuli tem Bckarum. Ze jim asi prinasi vetsi kseft nez 150...
    Clanek prectu jen co budu mit cas, dik.

    Trochu jsi me vylekal, kdyby nas v tomhle chteli krouhnout...

    Velka motorka je super, ale na to kazdodenni mesto mi ten malej skutr prijde proste praktictejsi...

    150 s euro4... To zas bude vice spotreby a mene vykonu..
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    A vzhledem k tomu, ze se tam pise i o nutnosti ABS, lze ocekavat, ze pcx150 jim bude asi nove vybavena = jeste vyssi cena^^

    Tak ja nevim, jestli jit do 125ccm, nebo ten rok pockat. A nebo koupit na truc jetou CBR 600 rr :))
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    VACA: me v Honde Jarov po telefonu rekli, ze letos zminene 150 ani 300 nebudou z duvodu Euro 4. Zrejme tedy tyto dva modely nesplnuji nove limity a pry pujdou na trh az pro rok 2018. Maji pouze PCX125. Cemuz moc nerozumim. Ze by ta 150 vypoustela o tolik vic "smradu"??

    Jinak k tomu Euro 4:
    Pět ikonických motorek, které si už nekoupíte kvůli Euro 4 - Autobible.cz
    http://autobible.euro.cz/pet-ikonickych-motorek-ktere-si-uz-nekoupite-kvuli-euro-4/
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    PLAYER: Jojo, to sorry – ne pro každého je v tomhle ten potenciální benefit :) Pokud se teda ti výrobci náhodou nedomluví a nerozjedou nějaký univerzální systém typu Gogoro.
    VACA
    VACA --- ---
    Jako jestli zavedou ty emisni plakety na skutry do mest tak to sme vsichni v prli..
    To by byla fakt echt chujovina.

    Tak oni zavedou opravneni na skutry k Bcku aby ulevili provoz od aut, a pak je zakazou kvuli emisim? Wtf
    VACA
    VACA --- ---
    PLAYER: Slo by to rozvest? Jakoze je prestali vyrabet a prodavat?
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    DAN_F: jenže já chci skútr i na mimoměsto, dokonce i na mimorepubliku ;)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    PLAYER: Tak, já bych stejně do města nejradši nějaký elektrický ekvivalent PCX – třeba to ty tradiční výrobce trochu postrčí :)
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    Chcete se pobavit? PCX150 ani Forza 300 nejsou a nebudou. Duvod - Euro 4.

    Do pr...!!!
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    DZANDIS: jasne. Otazkou je, z jakeho duvodu si motocykl kdo porizuje. Na druhou stranu totiz predstava, jak nekdo jezdi po meste do kramu na dvanactistovce, je pro me stejne usmevna, jako pro nekoho jet na stopadesatce skutru po Evrope. Ikdyz, takovych skutristu jsou stovky a nezda se, ze by "meli problem". No dam vedet v lete, jak jsem dopadl. Zatim muzu jen teoretizovat :)
    DZANDIS
    DZANDIS --- ---
    PLAYER: chapu, ale nekdy je fajn za to vzit a mit odpich i treba pri 80km/hod
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    FLUNDR: vyspelejsi v ramci skutru samozrejme. Je fakt, ze se trochu bojim, ze az sednu na 600ccm motorku, tak na skutr zapomenu. Ale treba taky ne, nepatrim mezi ty, pro ktere je skutr neco podradneho, ceho by se pomalu ani nedotkli. Par takovych "krutoprisnychmotorkaru" znam. Porad plati, ze je pro me prioritou ekonomicky provoz a ulozny prostor "v ramci designu", nikoliv jizda pri 300km/h a otravne hlasite "vruuum vruuum" na krizovatce. Jooo, kdyby mi bylo 18, treba bych to mel hozene jinam :)
    FLUNDR
    FLUNDR --- ---
    PLAYER: S Ackem se ti prave oteviraji i jine moznosti.. Forzu bych vyspelejsim bajkem nenazyval.. Porad je to skutr a tretinova zabava oproti moto. V cene Forzy uz poridis napriklad novou Yamahu MT03, Suzuki Inazuma 250F - pokud teda trvas na nove.. Me ta cenovka Forzy prijde dost vysoka na 11kw skutr. Tot muj nazor. BTW, jezdim PCX denne do prace a FZ6 S2 pro zabavu
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    No takze jsem se rozhodl udelat si na stara kolena Acko :)
    Cimz se otviraji kubaturove moznosti. Nyni si pohravam s myslenkou Forza 300. Misto PCX150. Forza je celkove "vyspelejsi" bajk, ovsem za temer dvojnasobnou cenu. Take je vyrazne tezsi a ma vyssi spotrebu (pojistku predpokladam zrovna tak). Tak si tak rikam, jestli ten asi prijemnejsi posed za ta "negativa" stoji.
    Nema tu nekdo osobni zkusenost s obema skutry?
    Na mensich skutrech se mi libi ta snadna manevrovatelnost, ale vzhledem k tomu, ze bych na nem rad cas od casu vyrazil i za hranice, tak si rikam, jestli na to to pcxko neni preci jen male.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    PLAYER: EU bych do toho netahal. Evropská Unie je v první řadě ekonomické společenství a proto ty, někdy zdánlivě nesmyslné regulace, postihují primárně věci s tím spojené - obchod, zemědělství, průmysl... Dopravní předpisy a jejich regulace jsou bohužel ponechány v režii jednotlivých států a nezávisle na tom, jaké by jejich sjednocení napříč EU třeba mohlo dávat smysl, obávám se že není (minimálně v tuhle chvíli) průchozí. Lidi jsou málokdy schopni ustoupit a vidět komplexnější obraz a rozhodně nechtějí dělat nic, co jim přijde jako ústupek, nezávisle na tom jak moc by to v důsledku dávalo smysl. Když vidím, jak jim leží v žaludku, že EU zakáže používat označení máslo - pro něco co není máslo a jako spotřebitelé by tak měli být vlastně rádi - nedovedu si představit co by vyváděli, kdyby se EU chtěla pokusit sjednotit dopravní předpisy :)
    PLAYER
    PLAYER --- ---
    Ale vzdyt moje vytky nejsou ani tak smerem k CR, jako prave k zemim, kde s tim nasim povolenim "maji problem". Tady se proste na zaklade par chytraku z Bruselu nesmi nasemu tradicnimu pomazankovymu maslu rikat maslo, ale kdyz bych si chtel udelat vylet na skutru za hranice, v ramci eu, tak je to najednou strasnej problem.
    VACA
    VACA --- ---
    Hlavne teda my tady mame tuhle moznost cca dva roky, a misto toho abychom za to byli radi, ze jsme dostali skvele mozmosti bez dalsi autoskoly a s tim spojenych imvestic mit smysluplou jednostopou zalezitost. Navic v dobe kdy jsou spis tendece mnozit zakazy.. Tak budeme rozhorceni skripat zubama ze nemuzeme jezdit za hranice???

    Tvl neni tak davno kdy kdy jsme chodili akorat tak pesky, kdo nechtel akceptovat 50ccm nebo do toho pekla jezdit autem..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam