• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    XMEDA: uz jsou kolem 65k, je ohlasenej novej model tak to chtej prodat
    DZANDIS
    DZANDIS --- ---
    UNCLE_JIMBO: : nova generace ma lepsi sedlo, vetsi nadrz, lepsi svetla, udajne trosicku lepsi motor(nemam moznost posoudit,nevim). Ja mam starsi verzi a sedacku jsem si nechal udelat, byl to fakt voser, je to presne v miste, kde ti to vadi,mas pste porad pocit, ze by ses chtel posunout jeste trosku dozadu, zalezi tedy, kolik meris, kolega ma 168cm a nechal si to tam a je s tim v pohode.
    Jinak jak pisou ostatni, zalezi, jak je skutr zajetej a v jakem je stavu (variator atd), ale PCX jezdi dle GPS fakt tech 90-100km max. Na dalnice nic moc. Po Praze imo naprosta pohoda a benefit level PRO

    XMEDA
    XMEDA --- ---
    KORKMAZ: zahlidl jsem modry cerveny auto a bylo skoro zeleny
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    UNCLE_JIMBO: Oproti staré má nové PCX lepší sedlo (nemá ten výstupek) a tuším že hodiny na přístrojovce :)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    XMEDA: Zahlédl jsem loňskej ale nejetej za nějakých 63k
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    KORKMAZ: novej stoji 73k
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Nechci to tady zaplevelovat, ale ta Forza mi přijde už moc drahá a ojetý skoro nejsou. Zato PCX se prodává treba 4-5 let staré furt za 40-50k a nová je za 60, takže by mi i docela dávalo smysl koupit kvůli záruce novej
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    je nějaký zásadní rozdíl mezi 1. a 2. generací PCX?
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Nmax bude podobny jak Pcx. Vsechno to jsou top 125. Nove motory nemaji takovou akceleraci jako starsi, treba z r. 2010 kvuli euru, ale spotreba je super. Jezdim s Pcx i Forzou za 3l/100km.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Líbí se mi Hondpa PCX nebo ještě víc ta Forza, ale ta už je trochu drahá. Co třeba Yamaha NMAX sic to má jen 9kW? Kdyžtak přijmu nějaký tip na podobný skůtřík - bavím se jen o 125 a jelikož jsem srab, tak ideálně s ABS
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    UNCLE_JIMBO: Po Praze jezdim s Forzou, pred Hondou jsem mel xmaxe. Mensi 125 uz bych nechtel.
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    UNCLE_JIMBO: Hromada kilometrů denně, i kdyby jen přes sezónu, předjiždění kamionů… Stopětadvacítka je na to podle mě slabá. A upřímně řečeno, zdá se mi to trochu masochistické. Stačí že se ochladí nebo zaprší, a je to trochu adrenalinová zábava.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    ja se 125ccm jezdim na rychlostnich silnicich a predjizdim nakladaky v pohode, 110km/h tam mam hned a limity na silnici jsou 80-110 km/h
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    On zadnej 125ccm skutr neni vhodnej na honeni po rychlostnich komunikacich a predjizdeni kamionu.. a bez Ackovyho ridicaku to vejs stejne nejde. Pokud uz neco na dalkovy skutrovani, tak spis Forza 250 a silnejsi. Ale uz to uplne neni malej obratnej skutrik.
    BURAN
    BURAN --- ---
    UNCLE_JIMBO: jezdil jsem dve sezony 1x tydne na SH125i po D10 MB-Praha a zpet. Jako tech 50km se da, ale je to voser. Tech tachometrovejch 110km/h je jen o neco malo vic, nez jedou kamiony. Na predjeti kamionu jsem casto cekal az se uvolni levej pruh (jsem ridic co mysli i na ostatni takze pro mne nepripada v uvahu abych to na tech 10-15 vterin ucpal autum) a za tim kamionem to v uplavu pekne hazi. Nic z ceho bych mel pocit bezpeci. Do kopce jsem se do predjizdeni kamionu radsi nepoustel. Celou cestu plyn na doraz, zadna rezerva kdyby bylo potreba pridat a necemu ujet. Je to proste limitni zalezitost.

    Na okruhu a spojce v pohode, tam je limit 80 takze uz to neni treba tavit na krev.

    Mezimesto po okreskach taky v pohode, objel jsem na tom SH celou republiku kolem dokola.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Honda PCX 125 přichází s novým designem a vyšším výkonem | Motorkáři.cz
    http://www.motorkari.cz/...honda/honda-pcx-125-prichazi-s-novym-designem-a-vyssim-vykonem-38827.html
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    Uvažuju nad novým skůtrem - denní dojíždění do práce a za sportem 60-80km po Praze - okruh, jižní spojka, letiště, zbytek městěm.. představuju si až na extrémní výjimky kvůli počasí celoroční provoz..

    motivuje mě hlavně vidina úspory času a pohodlí v podobě svobody a nezávislosti v plánování

    když bude hezky jel bych na chatu na vysočinu, na chalupu do jižních čech, k našim do K. Varů apod, když hezky nebude můžu jet busem, protože bych se nejspíš zbavil auta - jezdím s ním jen za město jinak stojí celý týden a jezdím sockou, protože autem je to drahý a pořád stojím v kolonách...

    otázka je - zvládne tohle Honda PCX, nebo mám jít raději do Hondy Forza? po městě nemám obavy, ale co to meziměsto a dálnice? jsou to všechno hrozně frekventovaný silnice a nechtěl bych aby mě celou dobu někdo předjížděl, spíš si představuju že bych nějakej ten náklaďák bezpečně předjel já.. má někdo srovnání? jaké jsou argumenty pro 45k rozdíl v pořizovací ceně co se týče jízdních vlastností a výkonu? Ostatní parametry si dokážu porovnat sám a nejsou tak rozhodující..

    nad jinou značkou než Hondou ani moc neuvažuju, protože pořizovací náklady jsou srovnatelný, ale Honda si dobře drží cenu.. ale klidně si rád nechám kecat i do tohodle, třeba jsem jen skočil na internetový báchorky..
    DZANDIS
    DZANDIS --- ---
    nekdo tu v minulosti resil kupni smlouvu, ja tehda pouzil tuto...
    http://www.motorkari.cz/upload/files/ostatni/kupni_smlouva.pdf
    EKIM
    EKIM --- ---
    VACA: jojo, ale žádný upgrade nebude, maximálně zásuvku abych měl čím šťavit navigaci.

    hele, mě to dělá něco podobnýho, ale naštěstí jen když couvám :))
    VACA
    VACA --- ---
    EKIM: Sákra, takže zpátky starej dobrej zavináč!
    když jsem pročítal původní fórum, tak na toho starýho zavináče co jsi kdysi měl jsi snad i nahodil kola z SHáčka, nebo něco takovýho.. Plánuješ tyhle upgrady i s tímhle? :)

    Já jsem letos srabácky ještě nevyjel. Ale brzdí mě v tom přední brzda, paradoxně. Budu to muset ještě jednou rozebrat. Brzdový desky zůstávaly vyset v zabržděný poloze. Tak to bylo celý rozebraný vyčištěný, myslel sem že je třea jen přirezlej pístek. Proběhlo složení, nová kapalina odvzdušnění, chvilku dobrý ale po dvou krátkejch jízdách stejnej problém. Po silnějším zabrždění to zůstává sevřený. Takže se musí povolit odvzdušňovák a pístek povolí.

    Měl by mi někdo nějakou radu prosím?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam