CHILDINTIME: zkusím protinázor k
KCE, před rokem jsem na tom byl naprosto stejně, a nakonec jsem koupil novou čínu za 30k s dvou letou zárukou. Předtím jsem si projel Hondu PCXko i SHcko a Yamahu Tricity. Kvalitativně jsou samozřejmě úplně jinde než čína (zpracování, provedení, výkon), nicméně protože tomu vůbec nerozumím, nechtěl jsem ojetinu a chtěl jsem minimálně do začátku záruku, což tě u "prémiových" značek vyjde skoro na 100k, zvolil jsem čínu. Aktuálně mám téměř 5k bez jedinýho problému. Motor to má beztak licencovanej od Hondy (resp. tohle jsem někde četl a teď se mi to nedaří dohledat). Celkově jsem netušil, jestli mě to chytne a budu vůbec jezdit, ale jen letos jezdím cca od půlky února (jakmile je nad nulou :-), do práce to mám cca 7km.
Až ta čína chcípne, tak asi půjdu do SH300i, ale co znám v okolí tak jsou to držáci (min. 2 kolegové jezděj na noname čínách a mají přes 15k najeto), přece jen už není rok 2005-2010 kdy ty číny fakt stály za houno.
Za sebe si myslím, že jestli nevíš jestli tě to chytne, tak si stanov nějakej low budget, a kup buď jetou Hondu nebou novou čínu. Jetou čínu bych asi nebral, což je potenciální plus pro prémiový značky. I když teda některý ty sbazar SHčka s 50k+ najeto neregistrovaný z Itálie, nevím nevím, to je podle mě docela past :-)