• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    NIKDAS: Samoutovi taky ne, tacháčovejch 100km/h na PCXku je tak max 92km/h v reálu :D
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    SAMOUT: Já přes kilo nejezdím, páč mi to přes kilo nejede :D
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    KCE: Ja pres kilo nejezdim, pacto se na skutru pohybuju vyhradne po Praze, proto jsem si ho taky kupoval :-).
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    8BB76E1: Je to tak, rovně se dá jet skoro jako za sucha, ale zatáčky, kostky, značení na silnici (přechody pro chodce), koleje tramvají (v kombinaci s kostkama peklo), listí nebo jinej bordel na silnici atd. prostě člověk nevyhledává. Moje pády na mokru plynuly z nezkušenosti a z toho že jsem pospíchal (chcalo hodně). Člověk si musí dát větší odstup od aut, nebrzdit tolik přední brzdou a jet prostě v klidu a svědomitě. ;)
    KCE
    KCE --- ---
    8BB76E1: ja jel parkrat v desti klidne pres kilo, hlavni je ale moc nebrzdit:))
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    SAMOUT: kolik cca km/h? já jezdím i za deště, samozřejmě do zatáček opatrně, a ještě dávám pozor na značení na silnici. to jak je mokré, tak klouže jako led..
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Tak mokro je zlo, asi 2x me zastihnul dest, jednou fakt solidni, a jako dojel jsem bez karambolu, ale musel jsem okolo strasne lezt na nervy, pac jsem jel jak posranej, fakt hodne opatrne. Jinak ano, nevadi zima, ale mokro.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    MARASAN: Hele nemyl jsem to v zimě až na jaře, ale jezdím zásadně na suchu. Na mokru jsem měl dva menší pády a už tu zkušenost opakovat nepotřebuji :D
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    JAVESEU: ad prosoleny - jak casto umyvas ?
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    HARVIE: Ráno vždycky náledí řeším, největší problém jsou mosty! Mám jeden hned za barákem a pak přes Vltavu (Palackého, Jiráskuv, Barrandov). Vrátil jsem se loni v zimě pouze 1x, kdy na náledí ležel i sníh, ale v Praze je to většinou v pohodě prosolený a po hlavních tazích jezdí tolik aut, že i kolikrát suché na rozdíl od chodníků :)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    HARVIE: Hele doporučovali mi to v servisu i jsem obdobný názory našel na netu. Já to chápu tak že výkyvy teplot hlavně pod 0 jsou pro olej špatně a během zimy, kdy je větší vlhkost a větší bordel, se filtr víc zanáší. Navíc mi vychází výměna 1x za rok (cca 7000 km, opět dle rady servisáka) Tak mi prostě to jaro přijde lepší než jezdit celý léto s "bordelem v oleji" a ucpaným filtrem ze zimy. Každopádně nejsem v tom nějak kovaný, takže spíš prodávám jak jsem nakoupil a jak jsem to pochopil a jak to dělám :)
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    HARVIE: Nebojim se vlka nic :-). Hele, je to moje prvni zima se skutrem, tak uvidime, jak bude vypadat. Ale pokud je sucho, tak budu jezdit. Teplotni hranici snesitelnosti teprve budu muset otestovat.
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    SAMOUT: Nebojíš se náledí? :-)
    JAVESEU: Co je spatnyho na tom menit olej pred zimou? Sem si skoro jistej, ze na filtry to nema vubec zadnej vliv a olej sice nak degraduje, ale nemyslim si, ze to bude tak hrozny... Obzvlast u skutru, kde ho menim po 3000km to zdegradovat nestihne. Spis mi vadi ta predstava toho kyselýho vyjetýho šlemu s kovovejma částicema, jak tam celou zimu někde tuhne v olejovejch galeriích. Na jaře to z toho nedostaneš ven, nebo to při nejmenším budeš muset trochu project aby se to pořádně zahřálo a to znamená, že motor 15 minut poběží na loňskej šlem co stál celou zimu... Nevim no...

    Navic pokud si nezkurvil baterku, tak na jare (10 minut :) startujes a pak uz jen jezdis, to je taky vyhoda ne? Nebo s tim mas naky spatny zkusenosti? Co sem hledal na netu, tak se na tom lidi moc neshodli co je lepsi...
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    hm to bude drahy to nebudou jenom loziska ale spis pist no uvidis no mozna bude lepsi koupit jinej ojetej :o)
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---
    hola... shanim nekoho, kdo mi 1. odveze skutr nekam, kde mi nekdo 2. vytahne a zreviduje motor pote, co mi necekane dosel olej a neudelalo mu to dobre :-( (ano, jsem krava, krava, krava... ale normalne mezi vymenama z nej vyteklo skoro vsechno, co jsme do nej pred rokem nalili, ted to behem pul roku proste sezral a ja si nevsimla...)
    predbezne to vypada na loziska kdoviceho kde, a dal nevim, ale snad to nebude uplne mrtvy...
    zitra zacnu obvolavat servisy, ale kdyby tu nekdo mel tip/radu... tak vite jak... stoji mi v centru a place...
    diky!
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    JAVESEU: Ještě bych doplnil že parkuju nalepený u paneláku pod balkónem takže tam je teplota až o 2-3 stupně vyšší než na ulici + když šlo do tuhého (pod nulu) dával jsem přes sedlo "teplou" deku co byla až na zem, aby důležité součásti zůstaly, alespoň trochu izolované od okolí.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    CAJ_O_PATE: Jak píše Samout, loni byla celkem teplá ale hlavně suchá zima a já stále čekal na zazimování až byl duben a nemělo to smysl. Doporučil bych jen měnit olej a vzduchový filtr vždy po zimě ne jako já loni v listopadu :D Aditiva jsem nepoužíval, baterka byla stále ve skútru. Maximálně stál 7-10 dní. Pro jízdu v zimě, vždy nastartuji a nechám motor trochu ohřát než ho začnu vytáčet do vyšších otáček. Se startováním jsem neměl u svého PCXka z roku 2014 (jsem 3tí majitel) problém.
    CAJ_O_PATE
    CAJ_O_PATE --- ---
    MARASAN: Dík. Píšu si.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    CAJ_O_PATE: + plna nadrz a dolit aditivum proti srazeni vody nebo takovyho neco.
    EKIM
    EKIM --- ---
    Urcite je dobry, pokud mas gelovou baterii ji nejpozdeji kazde 2mesice dobit, pac kdyz se ti vybije pod urcitou hranici tak uz ji nenabijes vubec....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam