EZOP: No to je náhoda.
Zrovna v týdnu jsem oživil tohle peklo po deseti letech. A včera dělal technickou..
Je to z roku 2002. Jedna z prvních Kentojích dotažených z číny. Takže to ještě nebylo ani přebrandováno na Kentoya. Ale je to ještě origo Zongshen, jak nápisama tak v TP. A v TP s razítkama Kentoya.
I když 2T, ve 40kmh se to zastaví, a z dobrého kopce to jede 45/50kmh. Strašně špatně se to rozjíždí. A hlavně se to nedá tunit. Nemá to variátor. Ale pevný řetěz. Takže je to jednorychlostní a maximum to dá jen podle roztočení motoru. Co vím tak takhle to má řešená i verze 4T. Ta 4T verze se strašne sere a furt se v tom lidi hrabaj. Většinou to vzdaj a hodí to do kopřiv..
Za mne nebrat.
Jinak šel bych jen do něčeho co má maximum aspoň 80kmh. Aneb těch 60kmh pro to nebude hraniční kopec nekopec.
Jinak ta otřepaná Honda PCX je super deal. Pokud máš aspoň řidičák na auto B. Žádný divoch to není. Ale jede moc příjemně. A stačí normálnímu provozu..
(To mě sere těch 40/45kmh co jsou omezený 50ccm pro mlaďochy. To je tak blbá rychlost. Že pro auta jsi pomalej, takže tě automaticky začnou předjíždět uprostřed nepřehledné zatáčky. Ale zas je to přece jen rychlejší než kolo, což si uvědomí až když jsou vedle tebe, a naproti se někdo vyřítí a v lepším případě tě namáčknou. V horším pošlou do příkopu.)