• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANCHEZvfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    no taky bych sel do neceho spolehlive kvalitniho nez za kazdou cenu levnyho.. rotoscoping ti to prodrazi:)
    TURBO
    TURBO --- ---
    MATEJAK: moc drahé? Nevim, jestli něco takhle řekl bych celkem vychytanýho seženeš levnějc? IMHO super cena. Ono taky tyhle barvy nejsou úplně zadarmo ...
    MATEJAK
    MATEJAK --- ---
    cus lidy, uvazoval jsem o koupi blue/green screen na chroma-key. Nejvice by se mi libilo toto: http://www.tubetape.net/servlet/the-62/Reversible--fdsh--Flex--dsh-/Detail . Jenomze v tomhle obchde je to moc drahe a navic nevim, kde bych to koupil v cr. Nevite nekdo, kde by se tato vecicka dala sehnat levneji a nejlepe v Praze?
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---

    Extreme Car Tuning with MTV


    http://www.mathematic.tv/projects/extreme-car-tuning-with-mtv

    Here is a little film that we made for MTV's second round of idents to launch the channel's rebrand. The UFO team made it with UK based design group Universal Everything for MTV's global design group Milano Design based in Italy. The internationally running campaign will cover all MTV channels throughout the world and and will be viewed by up to 500 million viewers in the MTV Network.

    The project was on going from May this year. Shot on the Canon 5D in the suburbs of Paris the car was entirely made and transformed in 3D Maya. Particles and motiondesign handy work courtesy of FX and Vince along with a specialised 3D team.

    Sound design was made by Simon Pyke along with creative on the project Matt Pyke.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    takovy jeden showreel od Stargate studios...
    http://www.youtube.com/watch?v=gqwJ-xUPanM&feature=player_embedded
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KLASMEN: Timeline mi v Nuke taky docela chybi. Dobra byla ve Fusion, ale ten ma oproti Nuke trochu "staromodni" rozhrani a styl prace s nim je krkolomnejsi.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KLASMEN: Napis tomu typovy z USA, treba ti to posle. Ja to taky tak delam. Vetsinou nemaj problem to poslat. ;)
    KLASMEN
    KLASMEN --- ---
    LOOCAS: Tak vesmes mi jde hlavne o licenci... bohuzel nemam adresu ve statech, takze mi ten balicek z ebay jen tak neposlou :) taky me to napadlo... nicmene ten typek co po smrti shakea podporoval na vlastni pest ted dela ve foundry... odkud myslis ze je v novejsich verzich nuka maska typu "pojd na me z boku" nebo layout s prepinanim do fullscreenu mezernikem... jinak samozrejme zadna PODPORA se nekona, je to definitivne mrtvej software. Jenze porad se v nem da udelat spousta veci a mit na nej legalni licenci by se mi zrovna hodilo... kazdopadne NUKE rules, vo tom zadna - jen mi tam decentne chybi ta timelajna - treba je to fakt jen o zvyku...
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KLASMEN: Shake? 1) proc? 2) obavam se, ze ho v tyhle "verzi" nesezenes uz nikde.

    Btw: to, ze ho "fanouskovsky" podporuje The Foundry me velice prekvapuje, resp. tomu moc nechci verit. ;)
    KLASMEN
    KLASMEN --- ---
    brý večír vespolek... predem rikam, nehazejte me do pekla. Potrebuju sehnat krabicovou verzi "zesnulého" Shake 4.1, jenze se z toho pomalu stava abandonware. To, ze se nevyvíjí je historicky jasny, to ze se ve statech officialne neprodava a jediny fanouskovsky support presel k Foundry, je taky potvrzeny (Nuke podle toho taky zacal mutovat :)), ale proc uz ho nikdo nema ani v cechach ? Idealne s ceskou fakturou se S/N. Je to hodne nerealny prani ? Ani by to nemuselo bejt k jezisku, jen nez v lednu budu psat prvni fakturu... ;)
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KOZZA: Jeste, ze Nuke prodali. V soucasny verzi je to jeden z nejlepsich (ne-li nejlepsi) kompozitni SW na workstationy. Co se herni spolecnosti tyce, tak neco se v DD delo, ale mel jsem za to, ze se chtej vrtnout i smerem vyvoje her? Ne, ze by meli komplet predelat DD na dalsi herni studio. Nakonec je koupil
    Michael Bay a pak se jim podaril uzasnej kousek s Benjaminem Buttonem, coz fakt smekam. Myslim, ze s DD zdaleka neni konec, obvzlast, kdyz se rozrostli o dve dalsi pobocky. :)
    KOZZA
    KOZZA --- ---
    ty Nike byly delany i v Maye, ale vetsina projektu modelovanych/renderovanych v LW, cca 3 roky zpet zkouseli V-Ray, ale ten nebyl na pohyblivy veci moc dobry, Houdini moc nevim, no kazdopadne to tam meli docela divoky, dokonce to melo zaniknout a pretvorit se to do herni spolecnosti, nakonec se tak nestalo, jako vzpominka je prave ten GoW a prodany Nuke do UK
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KOZZA: Tak to pak mozna jo. Ja vim jen o jedinym projektu, kterej 100% delali v LW, ty Nike boty, nebo co to bylo, jak ty roboti nohy tancujou na tech pohyblivejch stolech. :) Jinak, co jsem prave posledni dobou videl, tak DD vetsinou jede v Maya, Houdini atp... LW jsem u nich nikde nevidel, ani na prednaskach atd.
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    jj v DD delaj s LW dlouho (cimz nerikam ze jenom s LW:)

    KOZZA: nikdy jsem se k tomu nedostal, nemas tu starou verzi? ja si na stare LW shortcuty predelavam vsechny novejsi verze:)
    KOZZA
    KOZZA --- ---
    LOOCAS: ja jsem nerikal, ze by ho pridavali, DD byla "smluvni" firma co uvadela lw3.5 mezi lajckou verejnost :-), kdyz se podivas na jejich stranky making of, tak je tam videt lwecka habadej, mluvim o dobe nedavno minule, ted uz nevim posledni cca 3 roky, co se tam deje, ale driv v lw bastlili co se dalo, posledni co vim tak v nem delali "video" ke Gears of War na x360, a jestli budes mit moznost se dostat k Nuke4.x tak se podivej do options na environmentalni presety toho prostredi LW3D
    ALERT
    ALERT --- ---
    LOOCAS: aha, jsem myslel, ze mayaci renderujou v rendermanovi... a on je to 3DElight renderman :) no ta mantra nevypada zle, o vanocich ji poradne prozenu, tak treba z toho neco vyleze..
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    KOZZA: Jako kompozicni SW "k Lightwave"? To slysim poprvy. :) To, ze Nuke vyvinuli v DigitalDomain je fakt, ale, ze by ho nejak hodlali "pridavat k Lightwave", to je trochu divny, ne? Krom toho si ani nejsem jistej, ze by v DD LW pouzivali. U nich je to sama Maya, Houdini a jejich proprietarni softy.
    KOZZA
    KOZZA --- ---
    @DANCHEZ, se divim, ze neznas Nuke, pred lety jej delali v DD jako kompozicni software k Lightwave3D ve kterym se furt stouras, 4.x rada ma dokonce Lajtwejvacky shortcuty a navigaci jako primarni
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    ALERT: V UPP jsme renderovali v 3DElightu z mnoha duvodu, jeden z nich byl i ten, ze Renderman je priserne drahej. Ale vim, ze s tim nejak kluci koketovali i v Houdinim, takze predpokladam, ze to pro nej nebude problem. Mantru neznam. A RenderMana jen velice vzdalene.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam