• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KULHYAdobe LIGHTROOM
    EFESH
    EFESH --- ---
    SKALARIAK:
    "...ale pak behem dilcich uprav casto kopiruje i mezi jednotlivyma fotkama..."

    no takhle no;-)

    kdyz delas katalog kterej ma mit stejnej look and feel, ale pak v sekci nozu mas konkretni korekce na korekci odlesku cepele, tak je mnohem jednodusi je prekopirovavat mezi tema dilcima fotkama navzajem, napriklad

    ale referencni fotku chci jen jednu, a tu zase chci jednoduse dostupnou (vcetne uprav) kvuli jinym vecem
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    EFESH: to nechapu, proc si nedas na zacatku settings ty referencni do copy a pak je pripadne nepastujes?
    EFESH
    EFESH --- ---
    BISCUIT13:
    AETHER:

    diky za reakce, hledal sem pak dal a na ruznych forech nachazel obdobne frustrovane, na nez lidi odpovidali podobne jako vy ;-) Chapu ze reference je jen obrazek, ale pri tech inovacich co do toho Adobe dava (Texture??), by takhle prakticka vec fakt bodla

    Kdyz ma clovek v produktovym katalogu 100+ fotek ve stripu, chce mit jednu porad locknutou aby to ve vysledku vypadalo obdobne, ale pak behem dilcich uprav casto kopiruje i mezi jednotlivyma fotkama .. tak pak vzdy jet a hledat tu referencni fotku jen abych z ni neco vzal je dost casove namahavy...pritom povolit kontextovy menu na te referencni fotce musi byt doslova par radku kodu ;-)
    AETHER
    AETHER --- ---
    EFESH: Pokud sis tu referencni fotku taky upravil v Lightroomu, muzes podle ni vytvorit preset a ten pak aplikovat. Ale pochopitelne to neni vsemocny, staci jiny uhel zaberu a uz musis provetrat hejblatka.
    BISCUIT13
    BISCUIT13 --- ---
    EFESH: není to spíš nepochopení podstaty reference photo? já to chápu jako vizuální předlohu (jako když maluješ podle vzoru), ne zdroj nastavení hejblátek. jestli chceš kopírovat nastavení z jakýhokoliv snímku, zkopíruj ho, ale na to nepotřebuješ reference photo. ale třeba tomu jen špatně rozumím.
    EFESH
    EFESH --- ---
    desna frustrace - jako obvykle

    to v lightroom opravdu nejde v Develop modulu kopirovat upravy z Reference photo na druhou zobrazenou?
    nebo to jen naprosto nikde nenachazim?
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    SKALARIAK: bojoval jsem s tím podobně, nakonec jen využívám Adobe portfolio a fotky tam cpu ručně přes online rozhraní
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    lama dotaz, ale snazim se v Lightroomu (ale ne classic, ale to co se ted menuje prostejen Lightroom) si udelat galerku a tu si nasledne poslat jako obsah webu na adobe portfolio, ale nejde mi ty fotky řadit popořadě, řešil jste to někdy někdo? Tzn. stavět si uplne jednoduchy portfolkopřes tenhle lightroom a pak nasledne sharem do portfolia?

    diky, h.
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    GIF_242: no o systém asi nejde, ale o nejaky knihovny asi jo ke grafice, me to taky neslo zakliknout,...
    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    SKALARIAK: takhle, os mám nejnovější, ale pravdou je, že když jsem si onehdá hrál s Blendrem, tak jsem tam musel nasrat nějakou "utlitko-driver" přímo od NVIDIe, aby to začalo spolupracovat. Takže díky za popošťouchnutí, zkusím ještě tohle.
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    GIF_242: to buou asi ty drivery, mas to zudatovany co to jde? me nepomoh ani beznej update pres wokna, ale musel sem pres tu jejich pochacnou experience vec
    GIF_242
    GIF_242 --- ---
    berte to tak, že to je "nova" featura, pár let a chlapci to doladí ;)

    Každopádně doma na NVIDIA GeForce GT 650M nic moc rozdíl, v práci na MD Radeon R9 M395 rozdíl znatelný. Hlavně na té NVIDIi mi nejde zapnout "use GPU for image processing".
    MENTOL_
    MENTOL_ --- ---
    SKALARIAK: ono je otazka jestli je jak nalozit - proti tomu co to zvlada pocitat vsechno v 3D v paralelnim zpracovani neni 'par smrdlani' v LR asi zas takova naloz a opet je otazka, nakolik to umi rozlozit do vic vlaken. Ale je to neco co ted snad budou vychytavat vic, tak uvidime.
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    jo tak ja mel zakliklou praci se smart previewsi v developu, kdyz ted pracuju s tema real RAWama, tak to trosku tu grafiku vytezuje a mam pocit ze to o neco plynulejsi je, ale teda mohli by ji nalozit vic :)
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    MENTOL_: GTX 1060

    jako v developu me to podle me chodi podobne hladce pred i po, skakni mezi fotkama je tak pulvteriny od zacknuti next po to nez muzu zacit editovat, coz je pro me uz uplne dostatecny, na ssd co mam veci tak mozna malinko rychlejsi.... v library preskakuju instantne vicemene....
    MENTOL_
    MENTOL_ --- ---
    SKALARIAK: jaka grafika presne? ja se svoji stredne starou GTX 970 citim 'hladsi chod' v Developu. Nic jinyho to myslim nedela, treba export atd.
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Mně to mimo dev mód nikdy pomalý nepřišlo, ale akcelerace v něm mě zachránila před skončením s upravováním fotek :D
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    BLACKX: ja msuel sielne zauktualizovat pres nejakou nvidia experience shit, do ty odby to neslo zakliknout... ale dela to uplny prd mi prijde, nijak to nevytizi gpu.... jen kdyz jedu stetce trochu, ale ja stetce moc nejedu :)
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    SKALARIAK: Myslel jsem si podle těch oslavných textů, že by to mělo být i mimo Develop, ale při importu a exportu to nic nedělá :( (Akceleraci mám přitom v preferencích "Automatically supports full" - musel jsem ale aktualizovat ovladače, předtím byla jen basic.)
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    ta nova podpora GPU - vam to vytezuje grafiku i pri generovani nahledu, pripadne smart previews, pripadne pri exportu? Nebo zas jen DEV?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam