Ovládl tu někdo to HDR v LR?
Používám to výjmečně, jen když jasné má strhávat pozornost, jako např. čelovky horolezců atp. Typicky jen malá část obrazu, kde jsou světla, která si zaslouží pozornost a neruší pornem.
Většinou nechci nijak měnit nic než zobrazit víc světla tam, kde bylo ve scéně nad SDR fotkou a neměnit nic pod tim.
To funguje dobře, když se jen zapne HDR: fotka zůstane stejná, ale světla začnou víc svítit, kde se předtim cliply.
Problém je konverze do SDR ‚Preview for SDR Display‘, která určuje, jak se zobrazí, když displej nepodporuje HDR.
Ta to na rozdíl od zapnutí HDR nejen hnusně zplacatí, ale hlavně posune rozsah tak, že křivky nebo hadi jsou v SDR konverzi aplikovány na jinou intenzitu, takže se úplně rozjedou úpravy HDR vs. SDR:
Stejný control point tone curve nebo highlights had je aplikován na jinou část intenzity, takže výsledej ke většinou úplně mimo.
Není nějaký způsob – ať už v LR nebo jinde – jak vzít vyladěnou HDR fotku a konvertovat ji pro SDR stejně, jako když LR zapne/vypne HDR = clipnout jen to v HDR rozsahu nebo bezprostředně pod tim, ale neměnit tonalitu níž, hlavně ne ve stínech?
Jsem pochopitelnej? Jestli jsem to vysvětlil blbě, řekněte a zkusim to přeformulovat nebo ilustrovat:)
Umí někdo už ty HDR?