DANYSEK: ... a nebo to neprodají a prodloužení metra do Depa Zličín nějaký smysl dává. Víš, on totiž Zličín sice před těmi 20 nebo 25 nebo kolika lety byl "konečná metra na poli".. ale od té doby toho v bezprostřední blízkosti stanice vyrostlo fakt hodně (např. minimálně 4 supermarkety, z toho 1-2 jsou vlastně spíš obchodní centra, každopádně spojená s min. 3 velkoplošnými parkovišti a dále taky konečná příměstských autobusů, atd..) a je prostě docela dobře možné, že prostě kapacita té mimoúrovňové křižovatky u metra Zličín je už na hranici možností a P+R parkoviště by jí zabilo.
P+R parkoviště jednu stanici metra dál od centra dává docela dobrý smysl třeba v tom, že zrovna ta obchodní centra jsou častým zdrojem cest Pražanů zevnitř Prahy - pokud by se tedy příměstská doprava odklonila pokud možno o jednu křižovatku dál (a to nemluvím o variantě, která by tam zachytila taky aspoň část autobusů), tak by rozhodně nebylo nic proti ničemu (a ještě další argument - bylo by to blíž k Pražskému okruhu, takže zase trochu použitelnější pro lidi, co nedojíždějí po D5, ale kus cesty urazí po okrhu)
Složité problémy mají občas kromě konspiračních teorií jednoduchá vysvětlení (a toto připouštím s plným vědomím, že to by platilo i pro magistrát, kde by místo současné PiráTopky a Developerů Sobě seděli i třeba nějaký Občanští Demokratičtí Kmotři nebo kdo). Některé projekty se prostě vlečou tak dlouho, že město se mezitím rozroste, radiály ucpou a původní plány najednou nedostačují...
Jinak pokud bych já měl nějaký svůj vlastní příspěvek do debaty o P+R parkovištích, tak rozhodně prosazuju, aby na nich město programově od začátku plánovalo dobíjecí stanice pro elektromobily (což se dá snadno skloubit s nějakými solárními stříškami). Jestli tenhle můj podnět Hřibova rada zohlední, to samozřejmě nevím (jiný podnět, totiž aby taxikáři i Ubery zajíždějící na letiště museli povině využívat elektromobily, jsem zjistil, že nezávisle na mě už vymysleli a navíc i prosadili např. v Amsterodamu..)