• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALEFČeská pirátská strana - Pirátský přístav na Nyxu
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Tak to vypadá, že Janka byla z RV odvolána, ale docela těsně.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    FRK_R23: Richterová je vidět, protože patří k vnitřní straně. Je to sestra Mikuláše Ferjenčíka (který mj. vystupoval na akcích SocSol, ještě než to bylo in :-)

    Já popravdě proti vnitřní straně až tolik nemám, prostě v pohodě, nějak si ty kariéry odpracovali. Ale máme i jiné lidi a ti dělají zajímavé věci a často přitom nejsou tolik vidět. (Není divu, že se pak Janka snaží zviditelnit tak zoufale, když ty normálnější kanály fungujou tak divně...)
    JORIM
    JORIM --- ---
    FRK_R23: Vynikající, takže se těším, až se přihlásíš do toho výběrka a řekneš jim, jak to mají dělat.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KEB: Já myslim, že se shodnem. Práce tam je, tak ji jen prodat.
    KEB
    KEB --- ---
    FRK_R23: dělám si prdel, celý je to chycený za špatný konec. Nic moc slyšet, nic moc vidět, a skutečnou reklamu dělá michailidu, která jede bomby.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    KEB: Protože si se ptal, jestli ještě žije Richterová. Ta jediná je mi přijde, že je vidět.

    Tvrdý data na to nemám, ale na twitteru je rozhodně víc aktivní, než ostatní.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    JORIM: Máš naprostou pravdu, vím o tom tužku. Sice jsem v reklamně dělal asi 20 let, ale představuju si to jako Hurvínek válku :)

    Já tady nemluvim o obří kampani za miliony, myslel jsem že je to jasný. Mluvim tady o jednotnym stylu (to fakt nestojí miliony korun, pokud neděláš obří korporát). Mluvíme tady o pár sponzorovanejch postech, aby se to dostalo z bubliny. A mluvíme tady o využití AI, což bych zrovna u Pirátů čekal.

    Pointa je, že i za relativně malej peníz lze lehce zviditelnit práci Pirátů. Což je trochu rozdíl mezi hardcore kampaní, kterou jel Andrej na sílu.
    KEB
    KEB --- ---
    JORIM: to že projel troje volby není a priori chyba prchala, ale toho s**** pro který ho dělal. Pan B si ty volby podělal sám

    FRK_R23: nekecej, posledně jsi mě označil za frustrata, když jsem říkal, že po piratech není ani vidu ani slechu. 😁
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JORIM: čÍNa NenÍ SkUtečnÝ KoMuNisMUS, přece...
    JORIM
    JORIM --- ---
    FRK_R23: Začínám nabývat dojem, že si představuješ si PR a politický marketing trochu jako Hurvínek válku.
    Tyhle věci fakt stojej těžký prachy, a né a proto, že se platí za billboardy, ale proto, že to musí odmakat tým zkušenejch odborníků, který fakt nedělaj za minimálku a fakt je nenahradíš ChatGPT.
    Prchal sám bral čtvrt mega, a to ne proto, že Babiš měl pocit, že má moc peněz. A hlavně, Prchal kolem sebe měl doslova desítky lidí a neomezený budget (a i tak projel troje volby).

    ...no ale koukal jsem, že Bartoš vypisuje výběrko do svého PR týmu, tak se můžeš přihlásit a ukázat jim, jak se to dělá.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    JORIM: Piráti mají platnou smlouvu se STANem o odměnách, která počítala se scénáři, pokud by jedna strana získala výrazně méně mandátů na úkor druhé.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    JORIM: Nemusíš utratit desítky mega, abys měl dobrou kampaň. Nejvíc peněz sežerou fyzický nosiče, tv reklamy a pod. Nic z toho se dělat fakt nemusíte. Tady se bavíme o nějakym stabilním vizuálu a basic textováním. Tyvole na to se dneska dá klidně použít chatgpt. Jde ale o to, aby na těch sockách tyhle věci byly vidět.

    Druhej rozměr je pak komunikace s novináři. Osobně si myslím, že místo sáhodlouhýho vysvětlování proč někdo je nebo neni komunista (což je v týhle zemi fakt absurdní výtka), se tahle otázka má odbýt a nacpat vlastní téma. A ne psát pomalu normostranu keců o tom, že nejsme komunisti.
    JORIM
    JORIM --- ---
    FRK_R23: Nevím jestli sis všimnul, ale vlivem určitých okolností, Piráti mají aktuálně pouze 4 poslance, takže těch peněz za mandáty JAKOŽE MOC NENÍ.
    Desítky mega po volbách dostali, jenže to je příspěvek na úhradu volebních nákladů, který sloužil, překvapivě, na úhradu volebních nákladů.
    Pak jsou tu nějaké příspěvky na činnost, ty ale sežere běžný provoz.

    Takže Pirátská strana se FAKT netopí v penězích, a rozhodně nemá na to, aby si najala na fulltime kvalitní komunikační agenturu, což je kurva drahý, pokud chceš, aby to dělali dobře. (A to prosím v atmosféře, kdy většina členů strany potřebu takového výdeje zpochybňuje, protože "za starých časů jsme to dělali s gopročkem a noťasem ze sklepa, po večerech a zadarmo".)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    JORIM: Samozřejmě že ano. Strany dostávají peníze za hlasy a mandáty. Piráti po minulejch volbách museli dostat desítky mega.
    JORIM
    JORIM --- ---
    FRK_R23: strana snad má svoje prostředky, ne?
    No, ne, no...
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    JORIM: Nevim proč bych to měl platit tyvole :)) strana snad má svoje prostředky, ne?

    A možná by nebylo od věci hlasovat o tom, že by Ferjenčík neměl o marketingu rozhodovat :)) Jistě se vyzná ve spoustě věcech, ale v tomhle rozhodně ne.
    JORIM
    JORIM --- ---
    FRK_R23: Inu, pokud se nabízíš, že ji zaplatíš ze svého, pak skvělý nápad. Jinak jsme odkázáni na Frejenčíka, no.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    JORIM: Sorry, ale snad všechno se dá nahodit pár slovy a pak rozvést. Tady jde o to, že o Pirátech je slyšet jenom když někdo třetí vytáhne nějakou pičovinu a Piráti se brání.

    Já jenom říkám, že by měli mít nějakou kvalitní komunikační agenturu a sami si určovat, o čem se v souvislosti se stranou bude mluvit.
    JORIM
    JORIM --- ---
    FRK_R23: Jenže problém je v tom, že pirátská témata jsou složitá a nedají se shrnout do tří slov ála "Janka je komunistka!".
    eDokaldovka je skvělá věc, ale běžnému frantovi hospodskému přinese akorát tak to, že když bude chtít puberťákům zkontrolovat občanky, tak už to neudělá "okometricky," ale bude si muset koupit smartfoun s daty.
    SUCHNA
    SUCHNA --- ---
    NECROMAN: At je to rovnou videt. Šídlo to naprosto trefil

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam