• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    JPI
    JPI --- ---
    KOC256: add 1) Vždy se to tak doporučovalo, ale nikdy se to tak nedělalo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    1/
    nyní google doporučuje dávat kód GA hned po <body>. to je nějaká novinka nebo jsem doteď to dělal blbě?

    2/
    není nějaký nový formát GQ kódu?
    <script type="text/javascript">

    var _gaq = _gaq || [];
    _gaq.push(['_setAccount', 'UA-16015413-5']);
    _gaq.push(['_trackPageview']);

    (function() {
    var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true;
    ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js';
    var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
    })();
    </script>
    KAATHA
    KAATHA --- ---
    Google Analytics trychtýře na vyžádání « Adaptive Mind
    http://adaptivemind.wordpress.com/2010/04/29/google-analytics-trychtyre-na-vyzadani/
    WYCLEFF
    WYCLEFF --- ---
    Aha tak to jsem nevěděl, že něco takového existuje... No těžko říct jestli to je relevantní, ve všem vycházíme hůř .) Každopádně díky.

    JEREMIUS: ehm, nechci konkrétní jména, stačí orientační výsledky :)

    FUMO: Přijde mi málo a moc vysoká bounce rate, ale nevím jestli mi to jen přijde nebo ne a jestli teda přidat nebo ne... :))
    FUMO
    FUMO --- ---
    WYCLEFF: bejt tebou tak to vlastně ani neřeším... přijde ti, že jich tam chodí málo? Přidej kampaně. Stačí ti to, nemusíš dělat skoro nic. Přijde ti, že to je super moc, spi na vavřínech ;-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    WYCLEFF:
    jak pise rejemius. zapni si to v GA ale o cem to vypovida muzes jen premyslet
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    WYCLEFF: Vedel, ale nereknu. :-)
    Maximalne tak ziskas benchmark, co je primo v GA, ale o jeho vypovidaci hodnote se da casto pochybovat.
    WYCLEFF
    WYCLEFF --- ---
    OT/ Nevěděl by někdo - v jakých relacích se může pohybovat měsíční návštěvnost webu, který je zaměřením B2B, oblast IS .... ? V jakém rozmezí se asi pohybuje bounce rate? Potřeboval bych nějaký benchmark, případně kde to zjistit (asi nelze)... viz např. firmy typu ABRA, JKR nebo WBI
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    BUMBO: Pokud uz nekomu radis, tak by nebylo od veci treba i dodat kompletni informaci. Tohle samo o sobe fungovat nebude, ze :-)
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    SYKES: Custom Exclude filtr na pole Hostname = "moje\.subdomena\.cz" (tečky se escapují, protože to vyhodnocuje jako regulár)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    WYCLEFF: Takze oni na odkazech meli onClick, ktery zapisoval data do jejich GA profilu?

    Pokud ty odkazy nebyly pres nejake divne presmerovani, tak je uvidis v odkazujicich strankach.
    V pripade presmerovani, co neprenasi referer byste je mohli mit v primych pristupech.

    Kazdopadne ver svym datum. Mezi jejich a vasimi daty muze byt jisty rozdil, to je normalni (ne kazdy se opravdu proklikne az na vas web, kde se spusti merici kod GA). Ale urcite ne 2000 vs 200.
    WYCLEFF
    WYCLEFF --- ---
    JEREMIUS: Tak tak, měli jsme u nich bannerovou kampan a statistiku vyhodnoceni dodali v GA.

    Když srovnám s naším GA, tak těch 2000 návštěv je uplně mimo. Navíc jsme tam měli i další věci na jejich webu.. takže jen prokliky co máme my v GA mi úspěšnost bannerů nezjistí.



    SYKES
    SYKES --- ---
    JEREMIUS: oukej, pravdu díš - ale rozumíme si, pravda? :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SYKES: FYI nic jako domena.cz/subdomena neexistuje. To je proste jen adresar, ne domena.
    SYKES
    SYKES --- ---
    JEREMIUS: no doména.cz/subdoména je jednoduché zařídit/vyčlenit ze statistik, kdežto subdoména.doména.cz je složité... trochu mně to štve, kdybych to býval byl tušil, vykašlal bych se na to při tvorbě webu několik let zpátky :) Specifický profil... no asi jo, ono to má i svou logiku, když nad tím přemýšlím.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SYKES: Nechapu vetu "Umím to udělat pro domény třetího řádu realizovaných za doménami I. a II. řádu, nikoliv před nimi. " Jaky domeny 3. radu za domenami 1. a 2. radu??

    Ale jestli ti jde o test.domena.cz tak nejjednodussi reseni je dat tam jiny merici kod, tedy jiny profil GA.
    Jinak je potreba upravit merici kod a pouzit pokrocile filtry.

    Jestli ti prvni reseni vyhoduje, je jednodussi a rychlejsi.
    SYKES
    SYKES --- ---
    Ahoj, potřeboval bych poradit: sleduju pomocí GA svůj webík, ale chtěl bych sledovat separátně traffic do subdomén. Umím to udělat pro domény třetího řádu realizovaných za doménami I. a II. řádu, nikoliv před nimi. Tedy prosím, neporadil by mi někdo, jak nastavit na profil aby mi sledoval pouze návštěvníky na stránkách subdoména.doména.cz?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    WYCLEFF: Moc nechapu. Vase bannery se zobrazovaly na cizim webu. A oni vam dali statistiky prokliku z jejich Google Analytics?
    WYCLEFF
    WYCLEFF --- ---
    Hola analytici, potřebuju radu - od jednoho portálu jsme dostali report naší bannerové kampaně z GA, pro mě totálně nesrozumitelný - inzerták tvrdí, že nám generovali cca 2300 prokliků, ale v našich statistikách je cca okolo 100-200 příchodů z jejich webu za dané období, věděl by někdo co tento pro mě nesmyslný obrázek znamená? Tak nám jako fakt přišlo přes 2000 lidí?

    http://www.jpeg.cz/images/523_Report.png

    (na obr jejich portál uveden jako inzerent.cz)
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    RIMRR: Tou tečkou má smysl se zabývat pouze pokud ti běží měřící kód na více subdoménách třetího řádu (obchod.name.cz, www.name.cz, bagr.name.cz) a návštěvníci mezi těmito doménami mohou snadno přecházet. Pak je návštěva takového přecházejícího člověka započítána jako jedna. Pokud tam tohle nastavení nemáš nebo použiješ "none", započítají se ti takové návštěvy zvlášť.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam