• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    WIRUZIK:
    schvalne jestlu uz jednotlive "ucty" jdou migrovat mezi jine uzivatele...
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    Nové Google Analytics, zatím jen pro pár vyvolených..

    Google Testing Updated Version of Google Analytics (screenshots) | Distilled blog
    http://www.distilled.co.uk/blog/seo/google-testing-updated-version-of-google-analytics-screenshots/
    MINER
    MINER --- ---
    Odpovim si ještě jednou sám, na něco, čeho jsem si nevšiml na první pohled, přestože je to tam napsaný.

    Funnel vůbec ale vůbec nijak neovlivňuje goal conversions. Slouží pouze k vizualizaci na stránce Funnel.
    WTF!

    Takže neni jednoduchej způsob, jak například vytvořit goal pro usera, kterej přišel na home, a zalogoval se. Jedině přidávat různý záhadný parametry do url/title. Děs běs.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    MINER: odpověděl sis sám.
    MINER
    MINER --- ---
    MINER: Nebo je to tak, že segmenty vždy, tedy i v "Content sekci" matchujou celej visit?
    MINER
    MINER --- ---
    Co přesně zobrazuje "Content overview" u segmentů.

    Čekal bych, že pokud vytvořím testovací segment s jediným exact match Page = "/" - tedy home, tak se mi v tom segmentu u všech ostatních stránek krom home zobrazí 0 a na home stejný počet jako u All visits.

    Tak se to ale nechová. U home se mi zobrazí asi poloviční počet a u ostatních stránek nějaké malé nenulové číslo...

    Něco mi uniká? Je to jen příklad, použít to chci u goalů, kde mi to taky moc přesně nefunguje, tak se chci dobrat podstaty...
    FUMO
    FUMO --- ---
    JEREMIUS: Google je přeci ĎáBEL
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    APIN: To jsou presne ty nazory, ze kterych vzdycky tecu. Kdyz mi nekdo zacne vysvetlovat, ze nemuzou pouzivat GA, aby Google neprodaval jejich data konkurenci :-)
    APIN
    APIN --- ---
    EMDEE: od několika lidí jsem slyšel, že by se to nastavovat ani nemělo, protože tak google prakticky bude vědět úplně všechno a poskytuješ někomu cizímu citlivé info, které by mělo zůstat jen ve firmě...
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    EMDEE: GA různé měny neumí - musel by sis držet kurzy u sebe a převádět to někde na serveru. Nastavení, které je v GA dostupné je jen kosmetická ozdůbka k zobrazeným číslům, nemá žádný význam.
    EMDEE
    EMDEE --- ---
    Potřeboval bych poradit, jestli tu někdo řeší statistiky eshopu - jak řešíte nemožnost zobrazení hodnoty v Kč? Jde mi server, kde má smysl trackovat EURa i Kč. Bylo mi řečeno, že pro trackování transakcí eshopu nelze předávat info Googlu, že jde o transakci v Kč, takže pak ve výsledku je trochu maglajz když cíle jsou v EUR (pro porvonání webů) a eshop v Kč. Kdyžtak mě opravte. Předem dík.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    Integrace GA + GWO: http://adaptivemind.wordpress.com/2010/10/30/google-analytics-website-optimizer/

    Je to téma na několik postů, ale snad je tam alespoň návod na jedno z fungujících řešení.
    FUMO
    FUMO --- ---
    DEFRAGMENT: tak co já vím, tak to zatím skutečně nejde, klient si je musí nastavit sám... co bude je věc druhá, co může být je uplně na jinou diskuzi ;-)
    DEFRAGMENT
    DEFRAGMENT --- ---
    Vi nekdo jak sdilet v analytics Pokrocile segmenty s uplne jinym uctem? // chci aby klient videl pouze pocet navstev z urciteho

    - dle nekolika diskuzi, ktery se tykaly i custom reports tak spousta lidi psala, ze by tohle chtela, ale google to z nejakeho duvodu nechce umoznit :)
    FUMO
    FUMO --- ---
    JEREMIUS: pravdu dí!
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    EMDEE: Newslettery byste meli tagovat. Pak zjistite, kolik z nich prislo lidi.
    Kolik lidi ma problemy s downloadem v GA moc nezjistis, leda by byl podezrely pomer navstevniku a kliknuti na tlacitko.
    EMDEE
    EMDEE --- ---
    Dík za názory / doporučení.
    V tuhle chvíli kje trackovaný tlačítko (klik - onclick="javascript:pageTracker._trackPageview('/downloads/program/EN');").
    Jde o novou stránku (zatím s celkem minimem nových návštěv) a po rozeslání newsletteru stávajícím zákazníkům (koncoví zákazníci) tam naskočilo dost downloadů. Potřebovl bych zjistit, jednak kolik jich slutečně bylo a případně kolik jich má problémy s downloadem.
    Práce v programu je na několik dní pro vytvoření finálního produktu a je potřeba mát dost míst a používají se dost osobní věci (fotky), takže málokdo si to nainstaluje jinde než u sebe doma, rpto sem si říkal, že bych se nebál IP.

    Jeremius: co bys potřeboval vědět dál?
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    já bych trackoval klik na to tlačítko. To už navazovaný download nedělá, ten už přistupuje jen na ten skutečný soubor. A skutečný počet stažení je v logách serveru ne?
    FUMO
    FUMO --- ---
    JEREMIUS: pravda pravďoucí šlo by dopsat nějakou podmnínku, ale nedělal bych to
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    EMDEE: Samozrejme nic nebrani tomu ve skriptu zapsat podminku, aby se do zdrojaku negeneroval onClick, kdyz je pristup z dane IP.
    Ale
    1) neuvedl jsi dost informaci
    2) jak uz bylo receno, jedna IP muze znamenat napr. tisice studentu jedne VS.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    EMDEE: Přerušovaný download ti to přes GA asi neměří - teda pokud ten uživatel znovu nekliká na button, kde to měříš - pochybuju, že nějaký download manager requestuje celou stránku včetně spouštění měřicího JavaScriptu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam