• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    VASHA
    VASHA --- ---
    FUMO: pokud to jde, tak bych se tomuto vyhnul
    VASHA
    VASHA --- ---
    FUMO: spatne jsem to napsal, zadal bych cely nazev te domeny do setdomain. Kazdopadne pokud budes prechazet mezi jinyma subdomenama tretiho a druheho radu tak by ti to mohlo udelat bordel ve statistikach.
    FUMO
    FUMO --- ---
    VASHA: ano, to musím, otázka je, zda stačí zadat _gaq.push(['_setDomainName', '.domena.cz']); nebo musím zadat _gaq.push(['_setDomainName', '.priklad.domena.cz']);
    VASHA
    VASHA --- ---
    FUMO: pravdepodobne budes muset zadat setdomain.
    FUMO
    FUMO --- ---
    Ahoj, když mám Ga kód upravený pro sledování subdomén, bude mi to bez problému fungovat i když mám subdoménu udělanou takto? "priklad.priklad.domena.cz" díky za info.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    MRTVY_KENNY: Ve starém GA:
    Visitors - Trending - Visits: Graph by Hour
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MRTVY_KENNY:
    jop exportni si to do excelu a seskup si uz co potrebujes :o)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JEREMIUS: to vim, to mi sice zobrazi graf s detailem na hodiny, ale v ramci pul roku z toho mam milion "vlnovek". potreboval bych zobrazil zprumerovane pondeli a to tak, aby graf mel rozpeti 24hodin..
    to asi nelze.. rsp pres export a nejak sam, ze?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    MRTVY_KENNY: Audience - Overview: Graph by - Hourly
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls, da se nejak vyzdimat napr na pul roku dat profil jednotliveho dne po hodinach (abych treba videl, ze prumerne byva v pondeli nejvic navstev kolem 9 a 20h, v sobotu v 10..)?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WIRUZIK: ahoj, myslíš tím tohle? http://www.gooddata.com/apps/google -- zapomněl jsem dodat zadáčo:-)
    VASHA
    VASHA --- ---
    WIRUZIK: ano jde to sdílet, ale takhle bych musel všem poslat sdílení, mně jde o správce, aby měli všichni přehledy, které jsem nastavil
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    RUDOLF: potrebuji to byt php skripty? Existuje treba GoodData, kde muzes pracovat se svymi daty trosku jinak..
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    VASHA: primo v prehledu vlastnich prehledu je odkaz Sdilet.. pak staci nekomu dat ten konkretni odkaz..

    jen nevim, jestli chapu otazku - chces sdilet jen to rozlozeni prvku nebo i data? To by neslo bez pristupu do toho uctu...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    zdar, mám podobný dotaz jako níže.. hledám nějakí hotové php kódy pro výstup z google analytics API.. Zatím kluci našli a vložili něco na traffic, ale hodila by se třeba mapa přístupů, koláčky - něco co se jen customizuje, ale nemusí vyvíjet..
    VASHA
    VASHA --- ---
    potrebuji nasdilet (na jine pristupy) custom reports/ vlastni prehledy v google analytics, koukal jsem se po internetu, ale nic jsem nenasel, jenom nejakou zminku o tom ze to nejde ale je to z roku 2009, nevite jak je to s novou verzi google analytics?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KOC256: Smaž ho a dotyčný se ti určitě ozve sám :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JPI:
    ja se asi spatne vyjadril...

    Mam web kde vidim GA kod a netusim kdo ma k nemu prava. Jde toto zjistit?
    JPI
    JPI --- ---
    KOC256: Pokud jsi v novém rozhraní tak musíš kliknout na ozubené kolečko vpravo nahoře. Pak je tam záložka "uživatelé". Proto, aby se ti zobrazila, musíš mít úroveň přístupu do účtu "správce".
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Da se zjistit ktere google ucty maji pristup k urcitemu GA kodu?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JEREMIUS:
    jen kvuli toho ze neco je zadarmo tak nemam duvod si odpoustet kritiku nad nesmyslnym fungovanim neceho... jinak mas naprostou pravdu.
    JPI
    JPI --- ---
    JEREMIUS: Dokážu si představit, že se do této situace dostaneš i bez vlastní chyby. Pokud máš třeba více vlastních webů, které dáš do jednoho účtu a pak se rozhodneš některý prodat. Jedinou obranou by bylo fakt dělat pro každou doménu nový account. Což třeba já nedělám, pokud na různých doménách pouze běží jazykové verze té samé prezentace.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam