• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    APIN: Samozřejmě nepobírá. Googluj _setAllowAnchor
    APIN
    APIN --- ---
    BAHI: jde o http://www.partyzachranka.cz/ nastavit cíle na jakoukoli jinou URL jde, ale ne na dokončení objednávky...
    BAHI
    BAHI --- ---
    JEREMIUS: za 18 měsíců to budu asi dělat znova :-)

    APIN: pošli URL
    APIN
    APIN --- ---
    Poradí někdo, jak správně nastavit cíl na eshopu od nejdebilnějšího systému eshop-rychle.cz?
    Dokončení nákupu je na adrese zakončené /e-send/#site_bottom a zdá se mi, že ten #site_bottom v adresním řádku GA prostě nepobírá :(
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    BAHI: Až budeš mít 100 %, tak dej vědět ;-)
    BAHI
    BAHI --- ---
    Já dneska udělal GAIQ :-)
    95% paráda
    VASHA
    VASHA --- ---
    jinak novinky, konecne je mozne posilat emaily a exportovat do PDF (beta), hlavne ze to jde i u panelu, to mi usetri hodne prace
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    Firefox nyni planuje mit SSL search jako default pro uzivatele.. tedy not provided dale poroste..
    BAHI
    BAHI --- ---
    Jak vám roste NOT PROVIDED?
    Sleduju, že se to u mě na některých projektech blíží 10% z organicu
    HASH
    HASH --- ---
    EDASX: no...z my zkusenosti ve finale nikoho nezajimaji absolutni cisla, ale trendy (PV +5% napr.), ktery ten sampling ovlivnuje minimalne

    a IMHO to pletes trochu moc dohrodmady...pokud chces konverzi na nejakym goalu uvnitr toho systemu, kterej ve finale splnilo treba 1% lidi z toho milionu, tak si nejsem jistej, ze to 1% lidi je samplovany (pokud se jedna o tebou prikladovanych par tisic lidi)

    My jsme meli problemy se samplingem u GA, kdy nam API reportovalo jina cisla, nez videl ve na webu GA klient. Problem byl v tom, ze jeste nemel prepnuto na novej design, se kterym byla pravdepodobne spojena i nejaka zmena v sampling algoritmu. I tak ten rozdil nikdy nebyl vic jak 1%...

    A nezazil jsem, ze by se cisla v GA menily vic jak 12h po uzavreni dne v klientove casove zone (a to je btw tahame 4 dny po sobe a zkoumame, jestli v nich neni rozdil), takze bych strach z reportovani ruznych cisel managmentu taky nemel.


    Navic...uved mi konkretni priklad, kdy ti ten rozdil 40.000 vs 36.000 bude opravdu vadit...
    EDASX
    EDASX --- ---
    Mgmt pak cumi na dashboardy, ktery se jaksi menej v case. =)
    EDASX
    EDASX --- ---
    Sampling je pruser, mas entry treba kam se naloguje miliony lidi, ale dal v hloubi systemu uz se dostavas k jinejm cislum a kdyz se ti sales meni treba o 10% a to navic v prubehu casu. (Napr. dneska tam vidis 40000, ale za pul roku treba 36000), tak je to trosku neprijemny =)
    HASH
    HASH --- ---
    EDASX: aha...a samplovani dat je problem v cem presne?
    (pokud se bavime treba o sajte s 50M pageviews mesicne od 10M UV)
    EDASX
    EDASX --- ---
    HASH: jde o zdroj dat. rozdil mezi GA a Omniture je v samplovani. Pri velkych objemech dochazi k samplovani dat a jejich zmenam v case a to dokonce i zpetne... Nemluvim ted o tech GA Premium za $150k+/rok
    HASH
    HASH --- ---
    EDASX: nevim proc by melo
    omniture je IMHO jen dalsi nastroj, ktery ti rika, co mas v tech datech videt

    my ti nechavame kompletne volnou ruku a pribalime ti k tomu state-of-art designer na reporty

    kazdej business je jinej...IMHO proste neudelas nejakou *pokrocilejsi univerzalni* analytiku - kazdy ma ty KPIcka nekde jinde...
    EDASX
    EDASX --- ---
    HASH: neuvazuje se u vas o integraci omniture? =)
    VASHA
    VASHA --- ---
    JEREMIUS: to asi mozna jo, ale nektery veci vypadaji zajimave.

    a z tich placenych?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    VASHA: Přijde mi to podle obsahu spíš pro začátečníky...

    VASHA: Na to se EA moc nehodí - pokud něco nezměnili, tak jednotlivé databloky je potřeba refreshovat ručně.
    Aplikace zadarmo bohužel neporadím, za peníze jich je naopak hodně
    VASHA
    VASHA --- ---
    máte někdo zkušenost?
    Výkonnostní marketing s Google Analytics | knihy - Computer Press
    http://knihy.cpress.cz/vykonnostni-marketing-s-google-analytics.html

    co jsem koukal na obsah, tak to vypada velice zajimave, par veci mne velice zajima
    HASH
    HASH --- ---
    RUDOLF: nad GoodData jsme ted delali v http://keboola.com dashboardy kombinujici GA, FCB a Twitter s detailnima analyzama pro nejmenovany New Yorksky medialni dum spoustu zajimavych veci

    Grafiky, kolacky, refferery, rezani na poslednich x dni s % zmenama...spoustu zajimaveho custom "BI" ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam