• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: aha, uz tomu asi rozumim. Mozna by ti mohla stacit inverzni metrika k tomu, co by si chtel - abandonment rate. Neni to optimalni, ale je to reseni..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    WIRUZIK: oka, myslel jsem si, ze to nejde. btw konverzi cile prave nepotrebuju. skoda.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: vlastni metriky primo v GA neudelas, ale ve vlastnich reportech mas Goal 1 (2,3,4...) conversion rate a to je to, co potrebujes, jestli to spravne chapu..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no to mam udelany, ale chci ziskat vlastni vypoctenou metriku. viz https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga_2.png
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KEPASO: v API je Goal1Start a Goal1Completions (nebo nějak tak), to samé bys měl být schopen naklikat v Custom reportech (když začneš psát v metrikách, samo ti to napoví správný název)
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no ten nadefinovanej mam ( https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga.png ). ale chci mit ve vlastnim prehledu informace o mire konverze cesty.

    btw. pozastavil jsem se ted nad rozdilem miry konverze cesty a konverznim pomeru pro cil. k zaveru jsem nedosel.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KEPASO: Normálně si nadefinuj funnel
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, je mozny v analyticsech vytvori nejakou vlastni metriku, ktera by byla vypoctena z dvou jinych metrik?

    zajima me pomer uskutečněných objednávek (dokončení cíle) / vložení zboží do košíku (počátek cíle)

    mam ted vytvorenej prehled, kde jedne dimenzi (měsíc v roce) prislusi dve metriky. vicemen mi to staci, ale idelani by bylo, kdyby se mi pocital primo ten pomer.

    díky za info.
    FUMO
    FUMO --- ---
    VASHA: ale jóóóóó ;-) já vím...
    FUMO
    FUMO --- ---
    JPI: já bych to v jednom profilu měl všechno a v druhém (dalších) to měl odděleně.
    VASHA: Ano, požadavky na programátory jsou často pro programátory tak složité, že se to nevyplatí ;-)
    VASHA
    VASHA --- ---
    JPI: počti si
    Tracking multiple domains - Analytics Help
    http://support.google.com/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55503
    JPI
    JPI --- ---
    Jde mí spíše o to, že se v odděleném případě někteří návštěvníci započítají do návštěvnosti více domén. Statistiky pak jsou o něco nadhodnocené. Osobně se ale nedokážu rozhodnout jestli mi to v něčem vadí.

    Je tu někdo, kdo to má propojené?
    VASHA
    VASHA --- ---
    JPI: také raději odděleně, když to dáš pod jeden tak je s tím moc nastavování. Já s tím mám špatné zkušenosti, zvláště s požadavky na programátory :)

    https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gajs/gaTrackingSite?hl=cs
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JPI: ja to mam extra, asi spis zalezi, jestli ti neva, ze budes mit vysledky gulase anebo oddelene..
    JPI
    JPI --- ---
    Chci se zeptat. Jaký typ měřícího kódu používáte pokud máte více jazykových mutací, které běží na samostatných doménách?

    Z náhledu to vypadá, že bych měl použít 3. volbu, ale když jsem se díval na kód tak mi přišlo, že to Google zamýšlel spíše pro aliasy a správně by tedy měla být 2. volba.

    Měli by se pro jazyky zakládat "nové weby"? Nebo to řešíte pouze na úrovni profilů?

    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    JEREMIUS: nastaveno, dekuji za radu. Mam tu jeste jeden zasek, jak urcit jake zdroje / KW vedli ke splneni cile?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SUPERMARIO: V čem je problém? Nastavíš tu URL v head match a bude to fungovat. Nebo RegExp /websites/this-month/\?welcome$
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    mam takovy lama dotaz. Potrebuji trackovat cile, ktere jsou definovany landing page /websites/this-month/?welcome od normalniho pristupu /websites/this-month/ (ktery trackovat nechci) se to lisi pouze "?welcome". Zaboha se mi nedari nastavit to tak, aby to fungovalo.
    PETINY
    PETINY --- ---
    jj, už jsem na to taky přišel:) Každopádně dík
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam