• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: premejsli se o nakupu GA premium, price tag zname, jde mi hlavne o historii z freecka, ty ses z google nebo odkud?
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    KEPASO: aha, asi vylucujicim filtrem ve vykonu produktu.. asi jedina cesta.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, je mozny odfiltrovat nejakym nastavenim konkretni polozky z konverzi? u jednoho eshopovyho reseni se do konverzi zapocitava i doprava/postovny. moc teda nechapu, proc to neni osetreny na strane shopu...

    diky.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: co bys potreboval?
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MYJKA: ve spravci proklikem na usera jsou filtry
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    Poradíte mi ako nastaviť aby nesledovalo moje prístupy na sledovaný web? Nemožem to nikde nájsť.
    EDASX
    EDASX --- ---
    ma tu nekdo zkusenost s GA premium nebo je tu aspon nekdo z Google?
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: aha, uz tomu asi rozumim. Mozna by ti mohla stacit inverzni metrika k tomu, co by si chtel - abandonment rate. Neni to optimalni, ale je to reseni..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    WIRUZIK: oka, myslel jsem si, ze to nejde. btw konverzi cile prave nepotrebuju. skoda.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: vlastni metriky primo v GA neudelas, ale ve vlastnich reportech mas Goal 1 (2,3,4...) conversion rate a to je to, co potrebujes, jestli to spravne chapu..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no to mam udelany, ale chci ziskat vlastni vypoctenou metriku. viz https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga_2.png
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KEPASO: v API je Goal1Start a Goal1Completions (nebo nějak tak), to samé bys měl být schopen naklikat v Custom reportech (když začneš psát v metrikách, samo ti to napoví správný název)
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no ten nadefinovanej mam ( https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga.png ). ale chci mit ve vlastnim prehledu informace o mire konverze cesty.

    btw. pozastavil jsem se ted nad rozdilem miry konverze cesty a konverznim pomeru pro cil. k zaveru jsem nedosel.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KEPASO: Normálně si nadefinuj funnel
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, je mozny v analyticsech vytvori nejakou vlastni metriku, ktera by byla vypoctena z dvou jinych metrik?

    zajima me pomer uskutečněných objednávek (dokončení cíle) / vložení zboží do košíku (počátek cíle)

    mam ted vytvorenej prehled, kde jedne dimenzi (měsíc v roce) prislusi dve metriky. vicemen mi to staci, ale idelani by bylo, kdyby se mi pocital primo ten pomer.

    díky za info.
    FUMO
    FUMO --- ---
    VASHA: ale jóóóóó ;-) já vím...
    FUMO
    FUMO --- ---
    JPI: já bych to v jednom profilu měl všechno a v druhém (dalších) to měl odděleně.
    VASHA: Ano, požadavky na programátory jsou často pro programátory tak složité, že se to nevyplatí ;-)
    VASHA
    VASHA --- ---
    JPI: počti si
    Tracking multiple domains - Analytics Help
    http://support.google.com/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55503
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam