• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    STRATO
    STRATO --- ---
    KOC256: Míra okamžitého opuštění představuje pouze procento návštěv, které danou stránku měly jako vstupní a ihned odešli z webu. Procento odchodů počítá i návštěvy, které vstoupily na jiné stránce a touhle stránkou relaci skončily. Takže může být klidně vyšší.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    jak toto interpretovat?

    Míra okamžitého opištění je větší než % odchodů... nechápu...


    VASHA
    VASHA --- ---
    Trošku starší zpráva, ale někomu by to mohlo hodit. Používání Google Analytics API v Google Spreadsheet.

    Automate Google Analytics Reporting using Google Apps Script - Analytics Blog
    http://analytics.blogspot.cz/2012/08/automate-google-analytics-reporting.html
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    NYX: Na tohle bych používal nějaký nástroj na A/B testování.
    Jinak z GA to poznáš tak, jak jsi psal. Pro jednotlivé kroky to nedostaneš.

    Další možností je prostě si nadefinovat nové cíle jen pro možnosti měření toho procesu (můžeš udělat na zvláštním profilu, ať si neprasíš ten originální)

    Jinak v API/custom reportech lze zjistit, kolik bylo zahájeno cílů. Takže kdybys měl jen jeden mezikrok, můžeš to teoreticky použít. Jmenuje se to goal1Starts nebo nějak tak.
    NYX
    NYX --- ---
    JEREMIUS: ne - respektive tady vidis graf toho celeho vicestupnoveho procesu + pro kazdy krok celkovy konverzni pomer...ja chci pro jeden z kroku videt graf abych mohl posoudit jak se to po nejake uprave zmenilo aniz by mi do toho vstupovaly zmeny v ostatnich krocich.

    asi to muzu obejit tim, ze si omezim data na dobu pred a po a srovnam ten souhrnny konverzni pomer, ale z grafu se toho da vycist vic.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    NYX: Nemyslíš Conversion - Goals - Funnel visualization?
    NYX
    NYX --- ---
    da se nejak u vicekrokoveho goalu zobrazit graf konverzniho pomeru jen pro jeden z kroku?
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    VASHA: už to doplnili do rozbalovacích nabídek "More Settings > Advanced Configuration > Enhanced Link Attribution"
    TYCZKA
    TYCZKA --- ---
    aha, tak to bude rss, dkec :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    TYCZKA: Pokud nemáte propojené GA a AdWord a neběží vám žádná kampaň, tak se to tam jinak dostat nemohlo.
    Tagy se často generují i automaticky, třeba u RSS atd.
    TYCZKA
    TYCZKA --- ---
    JEREMIUS: ty jo, to by mi musel otagovat odkazy někdo jiný...to je asi blbost ne? Proč by to dělal, místo toho, aby na mě normálně odkázal?

    Sry, ale do týhle problematiky zatímmoc nevidím, budu ráda, když mi to vysvětlí někdo víc do hloubky :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    TYCZKA: Otagované odkazy
    TYCZKA
    TYCZKA --- ---
    Nevíte někdo proč se ve statistice návštěvnosti v GA zobrazují návštěvy v sekci kampaní, i přes to, že web nemá zaplacenou žádnou kampaň?
    KAATHA
    KAATHA --- ---
    Client-Side Error Logging With Google Analytics :: ThetaBoard.com
    http://www.thetaboard.com/blog/client-side-error-logging-with-google-analytics?r=378
    EDASX
    EDASX --- ---
    Zdravim.

    Dostal jsem se do situace, kdy z nejakych neznamych duvodu mi Google Analytics nevraci data pro PagePath za duben 2011. Tedy vraci je, ale pokud to brejknu pres dimenzi zemi, tak vraci prazdno... Tyka se to bohuzel webu i API a pouze tohoto mesice.

    Nesetkal se nekdo s necim podobnym... chyba trva uz 14 dni.
    VASHA
    VASHA --- ---
    Potřebuji radu, v nastavení Google Tag Manageru chci použít rozšířenou atribuci odkazu. Je to tam standardně? Nebo dá se to někde nastavit?

    Potřebuji to standardně nastavit přes možnost značky Google Analytics, proto nechci to vkládat jako HTML.

    Nevím jestli tady Google Tag Manager někdo používá, ale ja jsem se rozhodl už běžet jenom na tom :)
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    MINER: tak potom vyfiltruji tuto sekci, vidim vypis vsech stranek a visits techto stranek, ale nad tim mam souhrne cislo, ktere je to tvoje 1..

    Tohle je samozrejme reseni, kdy to potrebuji jen obcas, ale pokud to resim dlouhodobe a dlouhodobe to sleduji, tak vyuziji page level custom variables:
    https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gajs/gaTrackingCustomVariables
    MINER
    MINER --- ---
    WIRUZIK: já potřebuji visits na úrovni celé sady stránek (ne jen jedné stránky), které jsou podmnožinou hierarchie url stringu:
    např. počet visits v /a/.*, tedy:
    /a/
    /a/a/
    /a/b/
    /a/c/
    /a/...

    Součet všech visits na jednotlivých stránkách uvnitř té hierarchie je samozřejmě větší než než agregace visits v celé hierarchii.

    Např. pokud jeden uživatel po sobě vlezl na /a/, /a/a/ a /a/b/, tak součet visits na jednotlivých stránkách = 3, ale počet visits uvnitř celé hierarchie = 1.

    A já se potřebuji dostat k tomu číslu 1: tedy kolik lidí mi vlezlo kamkoliv do té hierarchie (nezávisle na tom, jak dlouho tam pak prolézali).
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    MINER: mozna nechapu dotaz, ale pokud chci videt visits na urovni nejake stranky, tak si mohu kdykoli vytvorit vlastni report prave s touto dimenzi a metrikou ne? Nebo mi neco unika?
    MINER
    MINER --- ---
    BAHI: bohužel, nejsou to landingy, user se tam dostane uprostřed session.
    Data jsem nakonec vytáhl z Omniture, kde máme vydefinovanou hierarchy. Naštěstí máme oba, i když Omničurák mě pěkně štve.

    Ale překvapuje mně, že tohle GA neumí.
    Jedině definovat si to v proměnných, ale tím nepůjde stavět hierarchie.

    BAHI
    BAHI --- ---
    MINER: Co landing pages? Tam máš visits.

    Když si s tim pak chceš hrát tak asi export a excel :-D

    Je to to co potřebuješ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam