• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    FUMO: asi tak, děkuju .)
    FUMO
    FUMO --- ---
    JIRNET: Asi bych to udělal tak, že kde bych věděl tam bych připravil ty jednotlivé URL, kde se to mění nebo nevím přesně, tam bych nedal to Affil, tím ybch dokázal rozeznat aspoň něco a zároveň bych je mohl filtrovat všechny dohromady. No... jako asi to není ideální... ale co je ;-)
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    WIRUZIK:
    FUMO: Děkuju za odpovědi. Jsem nevěděl, jestli to popisuju jasně. To že je parametr source povinný jsem právě nevěděl, tím se mi to vysvětluje. Takže počítám, že tam tedy nejde dát nějaká proměnná, která by nechala source, jak by byl bez zadaného parametru, to by jste mi to tu už poradili.
    Tak to udělám jak píšeš Fumo a budu sledovat jen část lepších partnerů asi. Škoda. Ale díky .)
    FUMO
    FUMO --- ---
    JIRNET: chce to prostě připravit víc parametrů pro víc webů a nebo se smířit s tím, že uvidíš Affil a hotovo, no :-(
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    JIRNET: utm source je povinna polozka, bez ni to vsechny ostatni utm parametry v url ignoruje..
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JIRNET: asi jsem nepochopil, co si chces zobrazovat ve statistikach. Taky pouzivam utm, a nikdy jsem si na to nestezoval .. ale mozna mi to dojde za par hodin ;)
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    FUMO: Ale já je ani všechny neznám a průběžně přibývají.
    Jde o to, že když tam mám utm source i medium, tak mi to přepisuje obojí. Ale když tam dám jen medium, tak se mi nepřepíše. Tomu nerozumím, proč to tak funguje. Jestli se nedá dát nějaká přednastavená proměnná do utm source, aby nechal původní web a změnil medium...?
    FUMO
    FUMO --- ---
    JIRNET: připrav víc UTM parametrů? unikátní pro každý affil web?
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    Ahojte, po příchodu návštěvníků z partnerských webů přidávám utmka, aby jsem měl lepší přehled ve statistikách. Mají všichni stejný parametr pro affil, tak pokud se v adrese vyskytne, tak se automaticky doplní utm.

    Když máme &utm_source=affil&utm_medium=affil, tak je zdroj/médium v analytics affil/affil
    Když nechám jen &utm_medium=affil, tak se dozvím z jakého to bylo přímo webu (zdroj), ale medium se mi nepřepíše a zůstane referral. A pak si nemůžu vyfitrovat affil weby.

    Nevíte někdo prosím, jak bych to mohl upravit, aby jsem měl ve finále ve statistikách
    zdroj/medium - prichoziweb/affil
    Děkuju.
    EDASX
    EDASX --- ---
    VASHA: no to by snad ani nevadilo, ponevadz to muze koupit nase americka pobocka.
    VASHA
    VASHA --- ---
    EDASX: Nevim nevim:
    Google Analytics Premium is currently available only in the United States, Canada and the UK.

    https://www.google.com/analytics/premium/partners.html
    EDASX
    EDASX --- ---
    Zdar, asi pred rokem jsem se tu ptal na GA Premium. Jestli to nekdo pouziva. U nas uvazujeme prechod z GA normal + Omniture na GA Premium, predevsim kvuli naprosty neschopnosti Adobe mit nejaky normalni API.

    Je tu nekdo kdo tohle resi nebo pracuje u nejakyho preprodejce Google a bude nam pomahat s nasazenim? Nutnosti je samozrejme migrace stavajicich dat z klasickeho GA, ale tam pocitam, ze to je OK.

    Budou historicka data samplovana nebo se kouzelnym proutkem po prechodu na GA Premium stanou nesamplovana (v ramci samplovacich limitu GA Premium, rek bych, ze prekoname i ty)

    E.
    VASHA
    VASHA --- ---
    Cau,
    na Google+ jsem založil komunitu Google Analytics CZ, pokud chcete tak se připojte
    https://plus.google.com/communities/118327530974842516053?hl=cs
    VASHA
    VASHA --- ---
    MRTVY_KENNY: na tohle by mozna byl idealni clickheat. (http://www.labsmedia.com/clickheat/index.html) . IDcka slouzi k mereni kdy mas identické odkazy i třeba pod jiným anchorem.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    kdyz jsem pridal ID do odkazu na strance a mam zapnuty enhanced link attribution, ziskam tim prehled toho, ktere presne navigacni prvky lidi pouzivaji? (id prvku, ne id ciloveho clanku)

    rekneme, ze chci videt, kolik lidi pritahuje treti nadpis v poradi - je mi jedno kam proklik vede (se to v case i meni, pokud jde o novinky), ale jak je pouzivany. na zaklade toho pak jsem schopny rozhodnout, jestli ma cenu mit na hlavni strance 20 odkazu na posledni clanky, nebo staci 10, pze zbytek je proklikavan minimalne..?
    BLO_GROS
    BLO_GROS --- ---
    VASHA: taky díky :)
    VASHA
    VASHA --- ---
    BLO_GROS: ano, jinak nápověda Google Analytics je dobře udělaná :) https://support.google.com/analytics/answer/1011811?hl=cs
    BLO_GROS
    BLO_GROS --- ---
    KOC256: aha, díky. Takže jestli to správně chápu, jde o přístupy z dalších služeb googlu (reader, images apod.).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BLO_GROS:
    klikni na neho...
    nejvice lidi na tebe chodi z googlu...
    BLO_GROS
    BLO_GROS --- ---
    Prosím, nevíte, co znamená v analytics když v "Návštěvnost z odkazujících stránek" je jako první "Google.cz"?
    Nějak se mi to nepodařilo vygooglit..

    díky
    screenshot
    VASHA
    VASHA --- ---
    KOC256: například když jsou vlastní chybové stránky s proklikem na hlavní stranu tak vlastně zdroj kampaně je přidělen kampani, která už "není". Na druhem stranu je zase dobře, že kampaň, která již dříve fungovala zvyšuje svoji hodnotu, protože je pravděpodobné, že z ní možná něco vznikne :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam