• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SUPEREGO: podle mne, delat analyzy na tom ze v jednom roce je 60% a v druhem 20%, je dost nepodlozene, bylo by treba mit vice dat .. za tou navstevnosti top stranek stoji A) lidi co na ne prijdou primo z venku = zmeny v odkazovem profilu B) lidi co na ne prijdou zevnitr = zmena struktury .. navic je taky otazka, kolik se ti tech stranek objevuje v TOP 10 v jednom i v druhem roce, pokud vubec je nejaky prekryv. Kdybys tim chtel ukazat na zmenu v chovani uzivatelu, potreboval by sis nejdrive ujasnit vliv prave techto veci.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Dá se nějak interpretovat poměr mezi TOP 10 nejnavštěvovanějšími stránkami na webu a zbytkem? Konkrétně: Pokud deset nejnavštěvovanějších stránek tvoří 60 % zobrazených stránek, pak na stovky dalších stránek zbývá jen těch zbylých 40 %, když je to další rok poměr 20:80, tak to znamená zase něco jiného. Ale jak tuhle informaci interpretovat v rámci analýzy návštěvnosti webu? Dá se z toho něco vyčíst, nebo je to úplně slepá ulička?
    VASHA
    VASHA --- ---
    MRTVY_KENNY: Nastav si přehled v "Přizpůsobení" a nech si ho zasílat treba ve formatu CSV. Tipuju, nedelam :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls prehled nejde nastavit na defaultne vice polozek? jde mi konkret o vyhledavana klicova slova a rad bych si mailem s pdf nechaval posilat tabulku, ktera ale bude mit vice nez 10 radku.. lze to?
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Nějak jsem se zasekl a potřeboval bych pomoct. Vytvořil jsem už asi 20 účtů google analytics, ale teď když to předělali, tak dám správce, rolovací seznam účtů a tam dám vytvořit nový účet a když to vyplnim, tak mi to napíše, váš požadavek byl zamítnut. Možná špatně vyplňuji:
    Název účtu
    Účty jsou nejvyšší úrovní organizace a obsahují jedno nebo více čísel sledování.
    Dle popisu by tam měli být čísla?? Já tam dávám název webu, protože to má být kořenové a žádné čísla nemám.

    Díky moc za popostrčení.
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    Jo a taky jsem zjistil, že jakmile nastavím cíl, statistiky se nevygenerují zpětně. Takže je nutné nezapomenout (jako se to stalo mě:) a nastavit si cíle hned na začátku.
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    VASHA: Tak už jsem přišel na to, v čem to bylo. Při nastavování cíle jsem ponechal parametr Je rovno, akorát teď jsem zjistil, že adresa děkovací stránky se dynamicky mění a v takovém případě je nutné mít parametr Začíná řetězcem.
    VASHA
    VASHA --- ---
    SPACEPIONEER: no jestli to máš nastavené jako cesta k cíli, tak bacha na tu povinnou průchozí stránku. V RT vidíš jenom za posledních 30 minut, zkusil bych si zkušební objednávku a měl přitom spuštěn GA a koukal se, jestli se to tam ukáže. Jinak "audit" nastavených cílů v GA doporučuji dělat pravidelně. Jinak ještě mně napadá, koukni se do přehledu stránek a dej si vyhledat ty, které máš definované v cestě k cíli. Každopádně trpělivost :)
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    VASHA: Díky za odpověď. V real time ty dnešní konverze taky nevidím. Když ale nastavuji cíl a zvolím Ověřit tento cíl za posledních 7 dní, míra konverze se zobrazí (a relatvně odpovídá). Že by se statistiky opravdu nezobrazovaly z důvodu toho zpoždění? Uvidíme, jak to bude vypadat zítra. Samozřejmě chyba je cíle nastavovat ad hoc, nicméně jsem to v tom fofru zapomněl.
    VASHA
    VASHA --- ---
    SPACEPIONEER: analytics může mít zpozdění až dva dny (nezapomeň si kdyztak spravně nastavit čas). Pokud je chces otestovat hned můžeš v přehledu Real-time. V nastavení cílů můžes si ověřit cíl za poslední týden.
    SPACEPIONEER
    SPACEPIONEER --- ---
    Zdravím. Dnes jsem nastavil konverzní cíl (realizace objednávky přes přístup na děkovací stránku), nicméně dnes realizované konverze se ve statistikách nezobrazují. Má GA nějaké zpoždění a konverze k dnešnímu dni se objeví až v zítra? Taky bych potřeboval vědět, jestli GA umí zobrazit konverze zpětně, tzn. dnes jsem nastavil cíl, ale GA poskytne statistiku konverzí tohoto cíle např. za minulý týden.
    VASHA
    VASHA --- ---
    HASH: je to možné udělat u profilů prostřednictvím filtrů a níže popsaného nastavení. U API asi zálěží z jakého profilu ty informace taháš a jakým způsobem, ale myslím si, že by s tím něměl být problém.

    Tady je celkem hezké video o základním nastavení filtrů a jejich fungování:
    Digital Analytics Fundamentals - Lesson 4.3 Setting up basic filters - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=dzwRzUEc_tA
    HASH
    HASH --- ---
    GA umi excludnout urcite parametry z URL a merit pote unique metriky bez techto parametru

    Remove URL Parameters From Google Analytics | A How-To Guide | The Daily Egg
    http://blog.crazyegg.com/2013/03/29/remove-url-parameters-from-google-analytics-reports/

    tusite nekdo, jestli se tohle nastaveni projevi i na datech a API?
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    diky vsem za pomoc :)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    SEJDA: jsou tam nejake redirecty z jeste nekolika ruznych dalsich domen...
    BUMBO: zvlastni pri tom ovsem je, ze kdyz jsem si nahodil druhy skript k mereni s adresou druhe domeny, vytvareji se mi i na ni podobne statistiky (jen lehce nizsi), nez na puvodni domenu...

    no vyresil jsem to tak, ze jsem zdupal marketing, at nevymysli pi*oviny a ze web proste pobezi na jedine domene, z ostatnich domen bude fungovat presmerovani.
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    WOJTISHEK: spíš bych řekl, že pokud máš na obou doménách stejný skript s konfigurací "_setDomainName", "domena2.eu", tak ti to web domena1.cz neměří vůbec - tedy nejenom prokliky z domena3.cz, ale vůbec nic (možno zkontrolovat ve Firebugu, zda se odesílají požadavky na www.google-analytics.com/__utm.gif).
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    WOJTISHEK: stejny obsah ? mate tam redirect ? pokud totiz jde HTTP klient tak ze nacte domena3 .. tam si vybere odkaz na domena1 .. na tu vleze a je presmerovan na domena2 (at uz z HTML pomoci navigation nebo pomoci HTTP redirectu) je jeho referalem domena1, ne ?
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    FUMO: ja to urcite blbe napsal :D

    mame dve domeny: www.domena1.cz a neco.domena2.eu
    potom mame jeste treti domenu: www.domena3.cz

    na domena1.cz a neco.domena2.eu je stejny obsah, vlastne je to stejny server a jenom nejakym (pro mne zahadnym) zpusobem jsme pred 2 tydny zmenili tyto adresy dle pozadavku naseho marketingu...

    z domena3.cz mame nastaven odkaz na adresu domena1.cz, ovsem mereni analytics mame nastaveno pro neco.domena2.eu, stalo se tedy to, ze kdyz se pred cca 2 tydny zmenila adresa daneho webu zmenila, prestalo se pocitat z nejakeho (pro mne opet neznameho) duvodu prokliky z domena3.cz...

    snad je to trosku srozumitelnejsi, zkusil jsem vytvorit druhou sluzbu pro jeden ucet a zadat asynchronni merici kod, tak uvidime, jestli to vyresi muj problem a zacnou se opet nacitat prokliky :)
    FUMO
    FUMO --- ---
    WOJTISHEK: sem asi blbej, ale já to nepochopil :-(
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    Mame dve ruzne domeny na jednu stranku (pls neptejte se proc, nasemu marketingu proste nerozumim obcas)...da se nastavit na analytics to, aby se sledovaly pod jednim mericim kodem referaly z urciteho webu (ktery mame take pod svou spravou) pro obe domeny? nebo musim mit dva merici kody na tretim webu (ze ktereho se referaly sleduji)?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam