• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics


    S Google Analytics se da udelat/zjistit spousta veci.

    Klub by mel byt sbernou tutorialu, zkusenosti a moznosti Google Analytics.
    rozbalit záhlaví
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SIRIUS, EDASX: UTM parametry na vlastním webu ti spustí novou návštěvu, takže by to vedlo jen k optickému nárůstu návštěvnosti (a zkreslení naměřených dat). Pro tohle by se měly používat eventy nebo nějaké custom hodnoty, asi by šlo použít i virtuální pageview. V případě Enhanced Ecommerce tohle https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/enhanced-ecommerce
    EDASX
    EDASX --- ---
    JEREMIUS: ta první věta mi nedává úplně smysl. kde je catch? samozřejmě se snažíš využít defaultni veci na to k čemu jsou, ale další parametry můžeš přece využít "neomezeně", resp. co si tim rozbijes?
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    JEREMIUS: ano vicemene tak - testujeme ruzne logicky nabizeni podobncyh produktu a premyslim jak nejlepe merit jejich efektivitu
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SIRIUS: No na vlastním webu UTM parametry používat není dobrý nápad, jestli si nechceš rozbít Google Analytics. Jestli to tedy myslíš tak, že by sis vlastní interní odkazy (např. bannery, proma atd.) tagoval UTM parametry

    BTW v jedné ze jmenovaných firem jsem dřív taky dělal analytiku ;-) Ale necítím potřebu si tu honit triko :-)
    EDASX
    EDASX --- ---
    Ja tu neřeším honění trika, jen chválím někoho, ze resi i menší problém GTM. K tvému dotazu. Finálním místem zpracování dat jsou interní databáze. Problém je v offline platbách. Tj. pro analýzu kampaně musíš jít az na napojení na platební procesory. U nás má každá kampaň speciální tag, kterej se propisuje do všech úrovní databázi. Data z GA jsou pak jen obohacujici matros pro posouzení zdrojů. čímž se mozna dostáváme k něčemu co me v kontextu tohohle zajímá a to jsou atribuce napříč GA a modely který se osvědčili ve vašich podmínkách. Firma:Avast /Avg
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    hele ale at tady neresime jen honeni trika. Jak resite tracking kampani v ramci vlastniho webu/shopu. Prici se me to davat jako utm parametr, ale zaroven by se mi to hodilo jednoduse srovnavat s normalnimi kampanemi
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    EDASX: tak logicky jsem myslel konkrenti projekt firmu ale to je asi burt no
    EDASX
    EDASX --- ---
    SIRIUS: napric celou firmou. V mobilní apps, v desktop productech, na webu, v inproduct webu, gui, adhoc operace, zkrátka všude
    VASHA
    VASHA --- ---
    EDASX: trollujes? :)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    EDASX: ono by bylo fajn k tem prohlasenim napsat to B - kde to pouzivate :)
    EDASX
    EDASX --- ---
    SEJDA: to jistě ano. ale bez GTM bychom to nedali. requesty na pixel tracking přicházejí, občas to "jinak nejde", ale samozřejmě se tohle snažíme minimalizovat.

    těším se na další minusek.

    kzdp chvalim Myshe jeji přístup :-) myslím, že se to rozhodne v dlouhodobým horizontu vyplatí.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    EDASX: jestli by se tohle nevyjimalo lepe pod nejakym inzeratem .. nebo dokonce jako inzerat samotny?
    EDASX
    EDASX --- ---
    JEREMIUS: jojo, level blbych řečí a 30B hitů na premium ze stovek zdroju, sajt, appek, jazykových mutací apod.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    EDASX: Možná tak level blbých řečí :-)

    Jinak MYSHA: S GTM podle mě umí dělat prakticky každý, kdo stojí za řeč. Jestli chyba nebude v něčem jiném (buď oslovuješ špatné lidi, nebo je divná tvá zakázka a schopným lidem se do toho nechce)
    EDASX
    EDASX --- ---
    diky za podporu, je to tak... ale uznavam, ze my jsme jinej level :-)
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    JEREMIUS: coz muze byt, v dnesni dobe, ten hrob...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    EDASX: To zas není pravda. Spíš je prostě víc závislý na programátorech
    EDASX
    EDASX --- ---
    kdo nepracuje s gtm dela bud maly veci nebo si kope hrob
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    Zdravím, nechci to dávat do tržiště, zkouším tady: sháním markeťáka/analytika, který má google tag manager v malíku a je schopný nastavit měřící kódy dle potřeby. Po rozeslání nemalého počtu poptávek markeťákům zjišťuji, že s GTM nikdo nepracuje a pokud pracuje, tak si neříká specialista, tzn. jen těžko odhalí, jestli mám v TGM nastavení správně, příp. doporučí lepší. Ach. Není tu někdo? Neznáte někoho?
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    RICKOUS: vyreseno. Chyba u Google
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    Máte někdo zkušenost s tím že nejde zobrazit přehled v reálném čase?

    V aplikaci na mobilu mi to normálně jde ale v prohlížeči je něco špatně.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam