• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    Zdravím, nechci to dávat do tržiště, zkouším tady: sháním markeťáka/analytika, který má google tag manager v malíku a je schopný nastavit měřící kódy dle potřeby. Po rozeslání nemalého počtu poptávek markeťákům zjišťuji, že s GTM nikdo nepracuje a pokud pracuje, tak si neříká specialista, tzn. jen těžko odhalí, jestli mám v TGM nastavení správně, příp. doporučí lepší. Ach. Není tu někdo? Neznáte někoho?
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    RICKOUS: vyreseno. Chyba u Google
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    Máte někdo zkušenost s tím že nejde zobrazit přehled v reálném čase?

    V aplikaci na mobilu mi to normálně jde ale v prohlížeči je něco špatně.

    SCREE
    SCREE --- ---
    SIRIUS: skvělý dík za odpověď, kolega mi to říkal, ale se mi to nezdálo... dík
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    SCREE: otaguj si ty adresy pomoci https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=cs nic jako kampan se v analytics netvori, proste si tohle zadas to adresy a analytics si to uz pak prechroupe. Jenom je dobry se nejak inteligentne zamyslet nad tim co si kam vyplnujes at v tom nemas gulas a pouzivas jednotnej format nazvu
    SCREE
    SCREE --- ---
    Hoj, mohl by někdo poradit jak v Google Analytics vytvořím novou kampaň ? Už sem na tom seklej celej den a jediný co jsem zjistil, že to musím vytvořit ve službě AdWords a propojit ty účty? Podle mě to musí jít bez AdWords. Seznam kampaní v Analytics vidím, ale potřebuju vytvořit novou a to se mi nedaří. Potřebuji tagovat odkazy v newsletteru, celý sem to pochopil jen mi nejdou vytvářet ty nové kampaně. Díky za tip
    INF1466
    INF1466 --- ---
    FERRENC: hlavně to formuluj do inzerátů a nespamuj kluby
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    JEREMIUS: To mě fakt mrzí, že jsem Tě tou formou tak rozhořčil, že mě máš potřebu posílat do prdele. Příště to zkusím nějak lépe formulovat.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    FERRENC: Jdi s tím už do prdele. Tou vaší "unikátní agenturou" spamuješ ve všech klubech. A už jen to, jak je to napsané, každého zkušeného člověka odradí
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Zdravím všechny. Sháníme do týmu naší unikátní online agentury na Praze 1 zkušeného Webového konzultanta (UX, Analytics, SEO...). Pokud budete mít zájem o více info, pište do zpráv.
    VASHA
    VASHA --- ---
    QUICK: doporucuji precist: https://www.optimizesmart.com/understanding-users-in-google-analytics/

    Je to trosku komplikovanejsi nez se zda :)
    QUICK
    QUICK --- ---
    SEJDA: aha už chápu!
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    QUICK: https://support.google.com/analytics/answer/2731565?hl=en
    multi session user treba znamena, ze ma tvoji stranku otevrenou v zalozce a ta se mu refreshne s kazdym restartem prohlizece, ale jinak muze byt klidne nepouzivana.
    QUICK
    QUICK --- ---
    Ahoj,
    dokázali byste mi vyjasnit vztahy proměnnými v Google analytics? Konkrétně:
    - New Users
    - Returning Users
    - Single Session Users (sessions = 1)
    - Multi-session Users (sessions > 1)

    Nechápu následující "odchylky":
    - Proč je rozdíl ve sloupci Users mezi "Returning users" a "Multi-session Users". Vždyť každý uživatel, který už byl na stránce, by měl mít zároveň více sessions, ne?
    - Proč v grafu Single session users je menší část "Returning Visitor"? Neměl by returning visitor vždycky mít více sessions? A opačně, jak může být "New visitor" uvedený v multisession users?

    SEJDA
    SEJDA --- ---
    HULVAT: co treba


    Nástroj pro tvorbu adres URL - Nápověda Analytics
    https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=cs
    Zdroj kampaně = Seznam/Email
    Médium kampaně = banner Porsche
    Obsah kampaně = 300x250
    Název kampaně = Porsche 911

    =>
    Official Porsche Website - Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
    hxxp://www.porsche.com/ ?utm_source=Seznam%2FEmail&utm_medium=banner%20Porsche&utm_content=300x250&utm_campaign=Porsche%20911
    Prosim, ber to s rezervou popremyslej si, nastuduj si. Nikdy jsem za praci s GA nebyl placeny.
    HULVAT
    HULVAT --- ---
    Ahoj, potřeboval bych poradit. S GA jsem nikdy nepracoval, ale teď mám v rámci jednoho přijímacího řízení vypracovat test, ve kterém je otázka na tagování url pro GA. Zadaní je: zašlete nám otagovaná url pro GA pro cílové url http://www.porsche.com pro následující umístění kampaně s názvem Porsche 911:
    Seznam/Email, 300x250, banner Porsche
    iDnes/homepage, 480x300, banner motorizace
    Novinky/Celý web, 790x210, banner Porsche

    Našel jsem si nějaký url buildery, ale nevím jak (a jestli vůbec) tam zadat velikost banneru, a taky nevím, jak zadat adresu pouze homepage vs adresu celého webu...
    Dík za případný rady
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Vracím se s řešením s analytikou scrollu na single page. Tento skript dělá přesně to co jsem potřeboval: http://scrolldepth.parsnip.io

    Nastavím ID elementů, který chci měřit. Jakmile jsou ve viewportu, tak se odešle GTM event s proměnnými jako je jméno toho elementu a čas v ms od naloadování stránky...

    Takže vidím teď jak velkou část stránky si lidi přečetli, než šli na další krok a taky jak dlouho jim to trvalo přečíst. Good shit pro jakoukoliv scrollovací homepage (což je dnes snad většina...)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Tak uz vim, v GTM jsem mel pageview zvlast a pak transakce pokud triggnur ten event, lepsi je dat na pageview merit i ecommerce pres datalayer pak uz to slo a hned se to i zobrazi v GA
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SEJDA: jasny to je event, ktery se detekuje v Google Tag Manageru a rekne ze to je Google Analytics Transaction (tedy ze se jedna o ecommerce vec)

    na konci se capne celej ten datalayer a posle do GTM, event se mi vystreluje spravne, normalni pageview se propisuje do google analytics jen ty transakce ne :D

    asi to implementuju starou cestou...
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    REFLEX: akorat tam neni zadny event, ktery by se jmenoval 'orderFormSubmitted'
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam