• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TURBONOCáci celého světa, spojme se!
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    Na nákup Sloane Park si brousí zuby UPC - LUPA
    http://www.lupa.cz/clanky/na-nakup-sloane-park-si-brousi-zuby-upc/
    E2E4
    E2E4 --- ---
    DEINEIGE: ech, čím jsem starší tu bezpečnost vidím šířeji.. např. od vašich techniků jim asi žádné reálné nebezpečí nehrozí, nehledě na to, že by to případně pak bylo na ně :)

    to s těmi porty se stává, nám to často neodprásklo port na rádiovém zařízení, ale až port kam bylo připojené.. ono to je o indukci na tom svodu, že.
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    E2E4: no jako prvni jsme pochopitelne nechali proverit jejich koncove zarizeni,napajeni etc.. takze jejich technik,ktery byl na miste, se ocividne vykaslal na to cokoliv proverovat...a co tyce uzemneni,tak by to prvni odpalilo port na vnitrni jednotce radia a az pak port u klienta..nicmene davat ena mi neprijde zrovna 2x nejlepsi volba
    E2E4
    E2E4 --- ---
    DEINEIGE: tak to já zas chápu, když už tam někdo je, tak je to rychlá cesta která vede k cíli.. :)

    a kdo ví jestli se ten jejich port neodpráskl vaší špatně uzeměnou anténou :)
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    no ty kraso...pri poruse jedne linky pro celkem velkeho ISP, se nas technik se dostal az na koncovy bod ke klientovi a zjistil, za nas MW spoj je cajk, ale ze klient ma v prdeli port na jeho ciscu. A dohled te firmy, ze jestli jim to neopravime.10 minut nez pochopili, ze je to jejich zarizeni a jedine, co muzem udelat, jim to pichnout do jineho portu a ze si to muzou nakonfigurovat z druhe strany. Ze srandy jsme zkusili, ze by technik se tam pichl lokalem, ale ze potrebujem enable..no manik, nam uz jej skoro diktoval =)..nacez jsem mu rekli, ze by jejich bezpecaci asi nebyli moc radi...no komedie od zacatku az do konce
    TURBO
    TURBO --- ---
    lol, že prý spaMing tree protocol ... to je materiál todlecto :D Ale sundalo mě to ze židle :)
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    že nějak blbne RIPE posledních pár dní.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    TURBO: nn to byla jen ilustrace že zákazník typicky netuší - pro něj je firma telefon na helpdesk..
    TURBO
    TURBO --- ---
    E2E4: nn, o žádnym rozdělení na techniky nebyla řeč. Psal jsem "koukám s NOCkem chce asi fakt každej řešit všechno, i prachy, případně změnu služby.

    Nevím jak u vás, ale u nás prachy řeší obchodník a změnu služby projekťák :)
    E2E4
    E2E4 --- ---
    EX_ESKADR: jako 29% ztráta je dost, to s ním souhlasím :)

    podle míry nespokojenosti odhaduju, že platí tak pod 300 Kč, ne? :)

    TURBO: No, oni ti zákazníci nevědí, jak firma funguje vevnitř, a to tak že vůbec. I rozdělení na techniky chápou jen ti nejbystřejší. Namlouvat si cokoliv jiného je jistá cesta k frustraci. :)

    TURBO
    TURBO --- ---
    EX_ESKADR: zřejmě nějakej rozzlobenej puberťáček, co nemůže hrát CS, protože ste mu ten internet totálně dojebali :D

    Měl zůstat u RalskoNet a bylo by mu dobře :)

    p.s.: koukám s NOCkem chce asi fakt každej řešit všechno, i prachy, případně změnu služby. Vidim, že čurini zákoši jsou všude. Toho bych si po telefonu celkem rád vychutnal :D
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    haha ;]


    Hele, už ten můj požadavek dejte nějakému technikovi (technik je člověk, co má nějaké znalosti o síti a jejím fungování, ne tlustej zarostlej dědek co jen zvedá na vrátnici telefon) , z tohodle šnekonetu se fakt můžu posrat .... jako večer se dovolám na dementní záznamník, kde provolám kilo ani nevím jak a ve dne je to ještě horší. Prostě už něco s tím netem dělejte ať funguje tak jako když to mělo xxxx. To není na hraní CS, to je možná tak na šachy s někým z afriky. Chci mít ping na nix.cz maximálně do 9ms jak jsem to měl u ralska, tak se snažte a chci už slevu, nebo navýšení rychlosti a to ihned a od zítra, protože jak jste to přebrali furt řeším problém, že je to tak zalagovaný ... jako 29% ztráta je dost, takže si představuji slevu odpovídající této ztrátě, ode mne dostáváte chechtáky taky vcelku a najednou a ne po půl roce a ještě jen část. Takže zítra mi koukejte zavolat, kdy ten váš technik to trvale opraví ... Jestli mi zítra (11. května 2010) nezavoláte na xxx xxx xxx ruším trvalý příkaz k úhradě a na konci roku vám zašlu jen část peněz od které odečtu ztrátová procenta. Ta smlouva je uzavřená na poskytování služby, nikoliv neposkytování. A něco uděltejte s tím debilním hotlajnem, jako vod 8 ráno do 16 je to úplně k hovnu, když jsem v práci a kecat s bábou na záznamníku a deset minut poslouchat nějakou zpíčenou melodii fakt nehodlám. Jako opravdu jak jste koupili dvě funkční firmy s interntem, tak jste internet v lípě totálně domrdali, jen serete na lidi a máte je těžce v píči, když tu není konkurence. Já jednám slušně, ale toto se neustále opakuje a hovno se za tu dobu vyřešilo, proto nemohu jinej slovník použít.

    PS: Buďte rádi, že nevíte, jak jsou na vaši firmu lidi v našem městě brutálně nasraný a já si nadělal do bot tím, že jsem každému říkal, jak je xxxx skvělé ať si tam zařídí inet.
    RONDALUS
    RONDALUS --- ---
    NAVARA: no zakos sel domu, tak se ho tam asi bal nechat :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    RONDALUS: je slabej, vymeknul :(
    RONDALUS
    RONDALUS --- ---
    EX_ESKADR: mi pripomina jak zakaznik jednou zamknul naseho technika v servrovne s tim,z e ho nepusti dokud to nepojede...
    chlapec tam stravil par hodin nez ho pustil stejne to nejelo
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    Posilame si po internim PSI:
    LOL další perlička z Xxxx,náš technik jel na poruchu do Novin pod Ralskem ,vylezl po žebříku na půdu s tím , že bude přepojovat napájení MT od klienta na společné rozvody baráku a nasranej klient (na kterého je ta elektrika a my ji řádně platíme) mu sebral žebřík a nechce ho pustit dolů :D :D Technici tu běhaji jak mravenci a chystaj se na něj ,už je tam přes půl hoďky .....do něj kluci rozbijte mu hubu..
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    4, druh závady:
    STB i GW restartovány. Pingy na vše OK (switch, STB, GW). Chybovost na portu není.
    Popis poruchy bude asi skromnější v pozadí neustále řvala asi jeho žena, a klient nemluvil zrovna srozumitelně.
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    samozrejme nikde nase cisla nedavame, zakaznik je uplne out ;)
    DEINEIGE
    DEINEIGE --- ---
    EX_ESKADR: jo, udelejte si tam poradek =)))))))))))))
    TURBO
    TURBO --- ---
    EX_ESKADR: lol, ještě víc by mě zajímala vaše odpověď :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam