• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TURBONOCáci celého světa, spojme se!
    COYOT
    COYOT --- ---
    cyve : ) auditko přesna NOCní :D
    EX_ESKADR
    EX_ESKADR --- ---
    asi znate, ale opet pobavilo ;)

    IBM - Universal Business Adapter - Websphere Integration Software - eBusiness - TV Spot - TV Ad - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=lfbhiCXNPJk
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    HONZAF: néééé, prostě jsem se přímo NEPODÍVAL do konfigurace L2. zasekl jsem se na konfiguraci interface. tam byly různé enkapsulace, a už jsem nešel dál.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    TANTRAMAN: isl/802.q ?
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    TANTRAMAN: odpovím si sám, jsem pako, jsem pako, jsem pako :-)
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    to je za špek na noční. encapsulation mismatch na L2. vůbec nevím jak se tý hlášky zbavit....

    hledal jsem v síti nějakou stejnou službu pro jinýho zákazníka a tahle je první.
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    je otevrena pozice na 2nd line support do Barcelony pro Colt na urovni CCNP. poskytnu kontakt. ja zajem nemam.
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    miluju lístky začínající: Since few months we have many problems with ....
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    tohle vam udelaji ve frankfurtu, kdyz neplatite ucty :-) hrozne jsme se nasmali. smik,smik, zadny srany. a zarizeni vypnuty.

    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    sampling se mi podarilo na juniperu nastavit. mozna, ze ty data i davaji smysl.

    ale kurna, jak z cpe vydoluju ty soubory ? jsem asi natvrdlej nebo co....a vsem ostatnim to urcite jde samo.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    TANTRAMAN: tak porad lepsi debil/zakaznik u kteryho vis ze stejne z poloviny lze :).... horsi je d***/technik, kterej po 4 hodinach zjistil ze ulomil konektor... nasledne vysvetlovani d***/zakaznikovi a d****/obchodakovi byla velka zabava
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    vcera to byla flakarna, ale ted je to prehlidka debilu/zakazniku.
    ach jo, aspon, ze platej...
    a chci pridat za tu vopicarnu tady
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    nejak se mi nedari kontaktovat facebook. mame s nima dole 10g peering v londyne a jim je to uplne jedno.
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    mám dovolenou :-)
    GAUNER
    GAUNER --- ---
    TURBO: cítím s tebou..měl jsem taky noční celý víkend a ta směna ze soboty na neděli nebyla o moc lepší...
    TURBO
    TURBO --- ---
    musim říct, že za noční z neděle na pondělí a za tu dnešní prostě I HATE THIS JOB!!!
    (kdo ví, jaký je počasí a kdo ví, že "tady u nás" se slouží noční v jednom a fungujeme zároveň jako NOCko i helpdesk pro uplakaný zákazníčky, ten pochopí)
    (nechápu, kde sem vzal ty dvě minuty času psát sem takový hovna?)
    TURBO
    TURBO --- ---
    TANTRAMAN: co by, najdeš si příslušný RFC, podle něj zjistíš, že jde o prd a že je to v toleranci a ... jo, zameteš to pod koberec nebo ještě líp pod dvojitou podlahu, tam se toho vejde mnohem víc :)
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    ca mám jako dělat, když mi vypadnou 3 packety ze 100 000 ? asi to zametu pod koberec...
    TURBO
    TURBO --- ---
    TANTRAMAN: klasika koukám nejen u nás :) A úplně nejlepší je, když od klienta dostaneš stoprocentní kontakt na lokalitu (jeho koncák, společnost dejme tomu XYZ), vše je ověřeno (napájení i funkce vlastní technologie), pak na ten kontakt voláš, že bys potřeboval zajistit přístup do konc. lokality a dozvíš se něco jako "ale já už u společnosti XYZ nepracuju 2 roky, to je omyl".

    Nám tohle teda dělá jeden velmi konkrétní zahraniční klient (nadnárodní poskytovatel služeb) a to celkem pravidelně. Často vidíme v alarmech některou z jejich služeb vypadlou několik dní, nejdřív kvůli tomu oni prudí, pak to naběhne bez našeho zásahu, nám už se nikdo neozve. Zatloukat, zatloukat, zatloukat.

    Škoda, že se fakturujou jenom marný servisní zásahy/výjezdy techniků, já bych fakturoval i takovýhle marný pruzení :)
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    obcas ty zakazniky nechapu. vlastne docela casto.
    zakaznik: mame izolovanou pobocku, je dole main i backup. tady mate kontaktni osobu, vsechno proveril.

    otevru listky s obema providery.
    za chvili mi vola jeden z nich zpatky. kontaktni osoba se nemuze dostat do komunikacni mistnosti. coze ???
    volam zpatky zakaznikovi. jo, zaridime.
    osoba se tam dostala.
    co tam vidis ? nic spousta dratu....
    rikam: najdi zarizeni na kterym je napsano juniper, je takovy modry. joooo, nasel jsem. nic na tom nesviti. a sviti tam vubec neco ? neee, vsechno je vypnuty.

    hodina v prdeli....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam