• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed
    DIRTJUMPER
    DIRTJUMPER --- ---
    na to jsem viděl nějaký vzorce na netu... ale jsem v tom laik. jestli je to blbost, jak se mi snažíte říct tak mi prosím jen řekněte kdo mi v Praze levně a kvalitně vyplete dvě kola. Díky
    YKSVOKRAJ
    YKSVOKRAJ --- ---
    aha aha.. a dýlku drátu vybereš taky podle nákýho návodu na internetu ?
    QYDO
    QYDO --- ---
    DIRTJUMPER: to už jim to dej rovnou celý...
    DIRTJUMPER
    DIRTJUMPER --- ---
    no vyplétal bych to poprvý podle nějakýho návodu na netu, centrování a dotažení bych nechal profíkům :)
    YKSVOKRAJ
    YKSVOKRAJ --- ---
    DIRTJUMPER: Když si to zvládneš vyplést, tak už to zvládneš vycentrovat ne?
    DIRTJUMPER
    DIRTJUMPER --- ---
    Kde mi udělaj v Praze kvalitní a levnej výplet, respektive vycentrování kola když si ho vypletu sám. údajně to není nic složitého...
    DIRTJUMPER
    DIRTJUMPER --- ---
    O rychlost zastaveni mi zas az tak nejde, spis se bojim toho ze se pretrhne retez... ale asi dam teda predni brzdu ktera bude slouzit kdyztak jako nouzovka... diky za nazory
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    YKSVOKRAJ: torpedo ma imho genialnu konstrukciu. Jednoducha udrzba, nahradne diely "z vrakoviska" a v pohode oservisovatelne doma. Ja som na jednom najazdil ako postar nejakych 10k km a rozoberal som ho asi dvakrat za celu tu dobu. A jazdi dodnes :)
    YKSVOKRAJ
    YKSVOKRAJ --- ---
    KAREL_AKRYL: pojedete někdo ?
    DIRTJUMPER: já měl jedno torpédo, který se furt jakoby prošlapovalo dozadu. Tak to bylo pěkně nahovno :-D. Pak jsem byměnil takovej ten brzdící bubínek tu zabírací hlavu ložiska atd.. a naprostá paráda
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    DIRTJUMPER: http://www.alfalux.cz/ tady sem nechaval lakovat ram a spokojenost
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    EDGE61: