MATZX: za mě teda nic moc.
Nic proti ceně, ta se dá akceptovat, ale spíš nějak nevidim toho vašeho ideálního zákazníka.
Sportovní kolo to neni a ani nikdy nebude
Městský kolo možná, ale: Zaprvý, karbon do města? Kolo za 50 tisíc si i bohatej člověk rozmyslí jestli zamkne před kavárnou. V rámci městkejch kol si myslim že je velká konkurence, která kupci nabídne menší cenu a větší originalitu a nabídku na míru, než unifikovanej favorit.
Malou klientelu si nepochyně najdete, ale vážně pochybuju o prodeji 5000 ks ročně. Většina manažerů co znam stejně jezděj silničku a radši investují do pořádnýho stroje.
Vestavěný sedla dobrý, pevná sedlovka mimořádně špatnej nápad, kolo jakoby z oka vypadlo produkci konstruktéra od Rozzo.
Argumentace navazáním tradice na mimorádně kvalitní a legendární stroje favorit mimořádně zcestná. Legendární ano, sen každého kluka jen proto že nic jiného nebylo, kvalitní a inovativní nikoliv. S těma dvouma platama bych taky brzdil, přecijenom se jednalo o masovou produkci, který je plná republika. IMHO filosofie tohole pokračování značky je naprosto odlišná, jen stejná nálepka.
Od projektu pana Galoviče jsem čekal víc. Třeba mě ještě překvapí.