• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed
    DEB
    DEB --- ---
    ZSIS: driv podrážky, kdyz uz jsem musela brzdit, potom jsem si trapne poridila brzdu :)))))
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    DEB: a jak brzdis? podrazky drzi?
    DEB
    DEB --- ---
    PROKY: ja teda kdyz jedu z kopce tak mam nohy na ramu
    PROKY
    PROKY --- ---
    Jel jsem Praha- Bern 45*15 převod naložené spacákem a bylo to v klidu. Záleží jak moc ses silnej. Přijde mi lepší radši točit z kopce než se trápit do kopce. Do phy převod 3:1 optimal.
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    ZSIS: Zkusim na kryse v Jiznich Cechach... tady kopecky jsou :)) V Praze bych zatim nemenil... chapu ze kazdymu sedi neco jinyho, ja bych Plzenskou od Motola, Radlickou z Jinonic nebo Strahovskej kopec ke Švandivu divadlu neutocil (jak jsem avizoval sem hovnař) ... kamosi jezdi po meste 53/13 :))) coz podle me o kolena je, ale kdyz se na to nekdo cejti tak "mladi vpřed!"
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    skid ja uz malokdy, jak clovek zna mesto a provoz, tak proste zpomaluje nohama.
    btw, skidcontest rakouskych mistrovstvi messengeru 2012 jsem taky vyhral :P dostal jsem plaste conti gp4000, a za me na predni kolo luxus ktery si rad od te doby dopravam.

    jsem starej dedek co vzpomina :D
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    nj, je to mensia frajerina, ale lepsie sa to kontroluje :)
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    STILL_PRIMITIVE: hele ja jsem tehda na ECMC ujel viden-budapest (3 dny) na 46/18, a opravdu bych nemenil. kopce jdou, rozjizdeni jde rychle, a udrzovat tempo neni problem kdyz ma clovek natrenovanou kadenci nechci se vytahovat (chci), ale na ECMC 2010 jsem byl mezi posledními 16ti na goldsprint, WCMC 2011 (varsava) top 8.
    i profici jezdi na vyssi kadenci v lehkem prevodu, nez si nicit kolena na tezkym. my 2 cents.
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    KCHARI: ja som bol asi dost lavy, pretoze som vzdy chcel mat pedale v spravnej polohe a to mi hlavne pri nizkych rychlostiach relativne vela pridavalo na brzdnej drahe (typicky sa brzdi na velmi kratkych vzdialenostiach) Paradoxne 25-30km/h bolo lepsie, kedze lepsia kadencia a rychly skid vyriesil vacsinu problemov.
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    SN0WCRASH: ideálně bez smykování, pláště drahý :) když má člověk čas, tak to jde snad z každý rychlosti ubrzdit "jen nohama". A krizový situace prostě smyk no...
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    ako riesite inak brzdenie pod 20km/h? Hlavne ti, co jazdite brakeless..
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    ZSIS: 46/17 kvoli skid patch poctu :) Ale uz nejazdim, pri nizkych rychlostiach v hustej mestskej premavke som mal vzdy najdlhsiu brzdnu drahu. A prednu brzdu som nechcel :)
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    Urcite bych mensi prevodnik nez 46 nekupoval, i ta 46 je extrem podle protoze nemas moc jak ztezovat prevod, myslim ze umera prevodnik/pastorek je jeden zub na prevodniku je jako tri vzadu... (nebo dva). Kazdopadne 48 je nejlip sehnatelnej a 48/15 uz fakt svisti kdyz se dostanes k Treboni nebo na Moravu, nebo na Trebesin :))) zaroven vetsi pastorek nez 18 bych esteticky nesnesl 🤷‍♂️
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    46/18, festka, viden. uz asi 10let, nemenil bych.
    PULP121
    PULP121 --- ---
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    TOMMY_: tak jasný, ale do Prahy bych těžší převod fakt nechtěl. Na tomhle tam mám nalítáno tak 15-20k a radši "spin to win" a ne "suffer and die" :)
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    KCHARI: Na fixce utahnes vzdycky vic nez na normalnim kole. Navic ten stroj je lehci.
    KCHARI
    KCHARI --- ---
    Když vidím ty převody, tak si přijdu jako slušný bláto oproti vám :) 49/19 silnice a 30/20 mtb
    DEB
    DEB --- ---
    AAHHWISEGUY: 46/16 uplne s prehledem, ale jsem mala a hubena holka a mam mqly a lehky kolo :)))
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    AAHHWISEGUY: zkousel jsem 46/15,16 ted mam taky 48/17 ale sem tlustej a ted skoro nejezdim, ale da se to uplne v poho, jezdil jsem denne nahoru na letnou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam