• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERThe Secret World
    REINITA
    REINITA --- ---
    RMUTT: já si zakládám na to, že na to přijdu (resp. přijdeme, občas to řešíme ve skupince kolektivně) bez nápovědy, takže úplně chápu JUDASův zápal :)
    ten pocit, když na to konečně přijdeš, je k nezaplacení. I když to asi vysvětluje to, proč se ještě pořád plácám v Blue Mountains - kochám se a postupuju strašlivě pomalu :D
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    JUDAS: ocenuju tvoji trpelivost. Pokud mam mluvit sam za sebe: bez postouchnuti z unfair.com bych se asi nehnul. Btw: az na to prijdes, bude se ti to hodit jeste mockrat.
    JUDAS
    JUDAS --- ---
    hmm, tak moje teorie byt u cely na policejni stanici v udajne dobe smrti Larryho Checkona se nevydarila.. stal sem tam jak pyj od 4 do 9ti :D Ja toho ducha proste ale NAJDU!
    JONY
    JONY --- ---
    ty jo... ted dekoduji quest signall effect. ja tuhle hru miluji
    JUDAS
    JUDAS --- ---
    RMUTT: tak tohle jsi jim snad nemohl verit :D No nic.. dotrollit a jdu do hry.. doufam ze bude mezi 4 az 5tou hodinou ranni :wink :wink
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    mno, tak první tři bossové na NM v Polaris, další tři v Hell Rising a dva ve Spacáku :) moc pěkné :)
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    Ale tvurci se nekde dusovali, ze maj pripravenej material na 7 let hrani, tak jestli jim potece do bot, mohli by treba zvysit davkovani, to by bylo fajn :)
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    CLAVEN: tak to urcite. hlavne (wow jsem hral fakt jen chvilku - par hodin) ale taky da vic prace vymyslet dobrej quest do tsw nez questy do wow zalozeny na modelu: bez a dones mi 25 jelenich varlat, protze je potrebuju do lektravru.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JONY: samozrejme, nahovorené cutscény sa v TSW fakt podarili a robia pre atmosféru hrozne veľa. Len sú pochopiteľne omnoho náročnejšie na produkciu, než je vo WoWku napísanie troch riadkov zadania questu, no.
    JONY
    JONY --- ---
    CLAVEN: Nejsem naivní, ale rád bych kdyby to chvíli vydrželo. Jinak ohledně namluvení. Imho to dělá docela hodně. Pamatuji si z AoC - což je jediná onlinovka kterou jsem nějakou dobu hrál a btw dost děsný fail - že ten rozdíl v atmosféře byl vždy značný.

    Každpádně v tuhle chvíli bych paradoxně uvítal nějaký trochu "socializační" přídavek. Možnost se v tom světě nějak zabydlet a tak nějak "běžně" fungovat. :-)
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    CLAVEN: ja bych klidne i ty nadubovany cutsceny ozelel, nebo se smiril s jejich snizenou kvalitou (nejsem linej cist) jen kdyby tech questu bylo vic. Takhle si rikam, ze si mozna dam treba pul roku pauzu a pockam na poradnou davku novyho contentu. Jenze kdyz si to takhle rekne vetsina lidi, tak ten projekt odpiskaj.. :(
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    CLAVEN: nojono :) a jsou zkurveně těžké (čti zábavné) :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    že TSW upadne, je asi jasné - je to výborná hra a pre mňa osobne najlepšia vec v MMO žánri od vydania Warhammeru Online pred 4 rokmi, ale urobili by lepšie, keby to vydali ako singleplayer.

    nadabovanie a nahranie cutscén na questy je dosť roboty a proste nebudú stíhať dodávať content tak rýchlo, ako budú hráči chcieť.
    JONY
    JONY --- ---
    Já nejsem žádný velký hráč, ale přijde mi, že tento svět parádně žije, charaktery jsou výborně napsané, i z obyčejného grindovacího questu se dozvíš zajímavé informace, které ti doplní celek. Hrozně bych si přál, kdyby se to dál rozvíjelo.Těším se konečně na konečně novou část New Yorku, do budoucna by se mi líbilo, si moci u nějakého relalitního makléře pořídit nějaké bydlení s pěkným výhledem a prostě moci tam nějak trošku víc žít. Hrozně moc mne to baví a byl bych fakt nerad, aby tenhle svět vzal za své, dííky tomu, jak to bohužel v herním průmyslu funguje. Těch možností dalších zápletek by se imho dalo vymyslet kvanta.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    JONY: tak to každopádne
    JONY
    JONY --- ---
    Já se třeba teprve včera dostal do Egyptu, děláme poctive všechny questy, hledám veškere lore. Nemám žádný zabijacky charakter, takže ledacos dam az na poněkolikáté, ale jsem zatím spokojen. Přijde mi, že tady vede kvalita nad kvantitou.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    KID_MCHUTT: 8 nightmare dungeonov je 2x viac, ako mal pri launchi (a prvý polrok) WoW.
    Plus nightmare nerobia naozaj zďaleka všetci.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    CLAVEN: to naneštěstí není prakticky ani tady - těch osm nightmare dungeonů to nezachrání a už jsem viděl celkem dost lidí v 10.3 PvP gearu...
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    EOLIS: vo WAR nebol prakticky žiadny endgame content
    EOLIS
    EOLIS --- ---
    RMUTT: Po pravdě řečeno je v té hře obsahu fakt hodně málo. Už po pár dnech jsem jasně viděl, že rozsahem je to spíš středně velká adventura, než MMO, které bych měl hrát roky. Zatím.
    A zatím i když Funcom slibuje přídavky contentu každý měsíc, je fakt, že rozšíření která přidávají stačí tak na týden casual hraní. A pokud si to rychle neuvědomí, budou mít s populací brzy docela problém. Což by byla fakt škoda.

    Když to srovnám třeba s Warhammerem, tak ten začínal s tím, že k dispozici bylo 24 map výrazně větších než co je ted v TSW.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam