Ne že by mě netěšilo, jak překopali Orochi Tower, tzn. projde se to všechno rovnou v rámci storyline, ale musím říct, že některá patra (kam jsem se asi v původní hře kvůli random výtahu nedostala, minimálně ten Plethron) jsou k posrání. Zapastěný Manticore mě málem přiměl ohryzávat stůl a protože Funcom vždycky ví, jak nějakou příšernost ještě trumfnout, přišel Plethron. Tma by mi až tak nevadila, ale nutnost nahánět tam jakousi zmutovanou krípu a někam ji muset speciálně zavírat... arghrrr... přesně typ misí, co nenávidím. Já to chci kurva normálně jednoduše zabít, nebo to obejít. Ne si s tím hrát na honěnou a zkoumat, kde je nebo není otevřená ventilační šachta, ještě, když tam není nic vidět, navíc se musím přiznat, že moc netuším, jak tu mrdku přesvědčit, ať se laskavě zaparkuje v laboratoři s ucpanou ventilací, respektive princip (zavírat dveře) mi jasný je, provedení bude problém. Asi. Mě to v noci tak našňuplo, že jsem hru vypnula a šla spát.
Ať jen neplivu síru - vypadá to, že gamebreaking bugy, které jsem potkávala v SWL loni, už tu nepotkávám - v několika oblastech se mi sypal obraz a v Nightmares in the Dream Palace se mi nespustila jedna animace, takže jsem tam zůstala zamrzlá (a přestala SWL hrát).
Zato jsem potkala bugy, které se mi minule vyhnuly, třeba nesebratelná pochodeň v In the Dusty Dark (ragequit a doteď je to v zapauzovaných).
A znechuceně musím konstatovat, že když zřejmě některé stealth mise člověk udělá mnohokrát, začne je dávat mnohem rychleji. Mám dokonce i nějaké unseen achievementy. A některé dá dokonce poprvé - Selected Memories. A kdybych nedělala píčoviny, mám to i s achievem.