• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IGRACEKTorchlight [Diablo reloaded] - jeste jeden level a du spat...
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    STRANGERD: jo a btw treasure hunter je uplne imba, furt mi padaj unikaty :)
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    IGRACEK: ja taky, ale dmg nedostavaj, tak je to jedno - explosive stejne sejme vsechno siroko daleko a kdyz pred tebou beha pet na aggressive a ctyri pet kostlivcu tak po tobe fakt nikdo nejde... obcas dokonce i sundaj bosse nez si toho vsimnu :))
    IGRACEK
    IGRACEK --- ---
    STRANGERD: kostlivce od peta sem taky zkousel, ale hned sem to zrusil - pac pak porad strilim i po nich :]
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    lol tak na zacatku to na hard nebylo uplne nejjednodussi, ale co sem si oenchantoval pusku na 550 dps, zacal i s petem vyvovalat kostlivce a vsechny lecit a ziskal kolem 100% k pet/minion armor, dmg, speed a health je to trochu nuda :))
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    GAF: Jop, mate pravdu, fakt ze jo, ted jsem malem kvuli criticalu ripnul dalsiho Destroyera ^_^
    GAF
    GAF --- ---
    ZELGARIS: dávají často...

    Teda.

    Větší dmg než normálně - třeba takový ten stabber pigmy mi obyčejně vezme třeba tak stovku, ale když píchne pořádně, vezme třeba pětikilo. Já jsem teda na HC většinou schopný vydržet jednu ránu ještě bezpečně a dvě občas. Taky tak hraju. Pobíham a dávam si pozor, aby mě žádný monstrum vůbec nezasáhnulo. Protože když mi daj jednu ránu, ještě jsem to přežil - pojistka.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    K3BAB: Tak jsem taky sveho VH HC Destroyera ripnul na 13 levelu, ale ne kvuli criticalu.
    Opravdu jsem si ale nevsiml, ze by i monstra davaly critical, pokud ano, tak je to hodne dojeb na hardcore a neco se s tim snad pujde dat udelat.

    Jinak jsem dneska pri hrani narazil na jeden bug/glitch - viz runic forum http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=6&t=8336&start=0
    K3BAB
    K3BAB --- ---
    ZELGARIS: mna by zaujimalo co je to docela hardcore hrac :), pretoze mna dost nepotesilo ze mi specter na very hard dal jednou ranou za 850hp a zabil ma.

    Pritom som si celkom fical na lvl 13 s celkom dobrym equipom a zase to skoncilo tak rychlo. Jedno je iste, kby tam nebola moznost hardcore tak tu hru ani nehram. No a neskutocne moc tej hre chyba multiplayer, potom by to bola super zabavka.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    NECROMAN: Jo, ma to sushi primo v nazvu, a je to takove lepsi tasty fish meat, ktere healuje i doplnuje manu.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    ZELGARIS: btw. co jsou zac ty sushi masa? to se tak primo jmenuje, nebot pokud ano, tak jsem zatim na zadne nenarazil
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    GAF: Jop, taky, ale prestoze jsem docela hardcore hrac a mozna bych byl i radeji, kdyby to fakt odpovidalo tem procentum (a mozna ze opravdu i odpovida, jen nam to zkratka prijde tak caste), tak zrovna toto mi nijak zvlast nevadi.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Nevim, jestli jsem se uz o tom tady zminoval, ale pokud se chce nekdo vazneji venovat fishingu, vsimnul jsem si (a verim, ze nejsem sam), ze nektere ryby, ktere jsou primo v equip casti inventory, jsou modre a tudiz se daji pouzit u transmutera k premene na gemy.
    Jejich vyhodou je i to, ze se stackuji narozdil od ostatnich modrych itemu (a ze pokud je nehodlate pouzivat je to nejlepsi vec, co s nimi muzete udelat, protoze jejich prodejni cena je smesna, narozdil od gemu).

    Co se tyka sushi helmet, tak tu samozrejme doporucuji, nekdo uz tady dokonce daval odkaz na ty transmutace, i kdyz je tam vyroba sushi helmy spatne popsana, jelikoz staci jen 3 sushi masa.
    A tim se dostavam k tomu, ze sushi masa je taky dobre sbirat, nasledne transmutovat a nasledne transmutovat i ty helmy, pac za unique itemy dostanete tier 4 gemy.
    GAF
    GAF --- ---
    Taky vám přijde, že kritický zásahy jsou rozhodně častější než těch... řekněme 15% zásahů, který to má být?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    STRANGERD: To si v soucastnosti neni jisty asi nikdo ^_^ Ale uz na to par lidi na foru koukalo.
    O vikendu se chci podivat do zdrojaku na grafy a souvislosti, na jakych ty skilly funguji. Co co presne znamena, jaky ma vliv ranged damage na skilly, apod.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    ZELGARIS: explosive arrow ma physical dmg nebo fire? hraju taky ranged vanquisherku presne jak si to popsat (prijde mi to naprosto logicky), jenom jak rikas ty tooltipy jsou matouci a nejsem si presne jistej jak ktery moje skilly fungujou...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    NECROMAN: Namaxuj si ranged expertise a explosive shot, vem do ruky zbran s velkym DPS a Arrow hail se muze zahrabat.
    A pak si poloz otazku, kdyz mas skill, ktery dava nejvetsi aoe damage ze streleckych skillu a navic zavisi na kvalite equipu, proc tlacit dalsich 10 skillpointu do dalsiho utocneho skillu, ktery neni tak efektivni?
    Ano, nekdy vyjimecne se to muze hodit, ale stejne casem prijdes na to, ze tech 10 bodu jsi mohl investovat napr. do pasti, do peta, do bartera, do vyssiho rustu expu, efektivity potionu, regeneraci many, a zejmena criticalu a eventuelne dual wieldu, pokud mas opravdu dva dobre kvalitni guny.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    ZELGARIS: btw. jsem uz level 32. Vanquisher, ale explosive shot a Ricochet jsem pouzival snad jen par levelu. ted jedu kombo ten meteoricky roj, hamstring a pasti, pripadne ten trojity vystrel na nejake bossy, nic vic.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    KOC256: Nerikal jsem, ze mam jasno v tom, jak presne to udelam.
    Ale treba snizenim radiusu u Explosive shot by si hraci uz imho vybirali mezi explosive shot a ricochetem.
    Nehlede na to, ze kazdy skill by mohlo ovlivnovat jine elemental damage.
    Rozhodne to neni o tom, ze si nad tim jeden den sednu a bude to hotovo ^_^
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ZELGARIS:
    cetl jsem to cele ale v podstate nevim jak to chces udelat... :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    BTW mam v planu pustit se do jednoho "balancing modu" a prirozene bych chtel znat vas nazor, jestli ma smysl neco takoveho vymyslet a travit nad tim cas.
    Kdo ma zajem, vyjadrete se. Kdo si mysli, ze je to TLDR, smele cely text ignorujte.


    Smyslem modu nebude v zadnem pripade pridavat tuny noveho obsahu pro vyssi ci nizsi levely, ale zejmena poupravit stavajici obsah.

    Cilem modu je zajistit, aby mel hrac moznost postavit vice "efektivnich" buildu - toho lze dosahnout napriklad a zejmena vetsim vyvazenim pouzitelnosti skillu behem cele hry.

    Teorie vs realita
    Berme v potaz, ze hrac, ktery se hrou zacne nevi, kam skilly rozdelit - to je klasika, kterou zname uz od dob Diabla II, ktere slo dohrat i se spatnym buildem (= build, kde hrac proste zkousel, co ktery skill dela a az si vsechny odzkousel, tak se teprve soustredil na ty, ktere chtel pouzivat nejvice, coz automaticky vede k neefektivnimu buildu, kdy si hraci trhaji vlasy za to, ze na nizsich levelech davaly skillpointy do skillu, ktere v pozdejsi fazi hry stejne nevyuziji (synergie to krapet vylepsila, ale stale tu zustaval ten samy problem) a rovnez to vedlo i k tomu, ze hrac drive, ci pozdeji zalozil tu samou postavu, ale soustredil se jiz na konkretni skilly a konkretni build (nehlede na to, ze mene zdatni hraci meli problemy diablo se spatnym buildem na nightmare a hell uroven vubec dohrat a neni se ani cemu divit).
    Torchlight je v tomhle nicmene krapet jiny. Porovnejme treba Vanquisherku z Torchlight a Kouzelnici z Diabla II.
    Zatimco kouzelnice v Diablu II mela s vyssim levelem pristup vicemene jen k silenjsim variantam slabsich kouzel (krasnym prikladem budiz firebolt a pak silnejsi verze fireball nebo lightning a chain-lightning), v Torchlight je situace krapet odlisna - kazdy skill je svym zpusobem unikatni a dela neco jineho. Samozrejme mluvim jen o class skillech, ne obecnych skillech. Kazda postava, vyjma alchymisty, ktery ma v kazdem stromu o jeden skill navic, ma 15 unikatnich skillu a zbytek (dalsich 15) tvori skilly obecne/podpurne, ktere maji vsichni hraci stejne.
    Nicmene realita je takova, ze v pozdejsi fazi hry se hrac stejne soustredi na jeden konkretni skill, protoze cpat skillpointy zbytecne do jinych class skillu, ktere nevyuzije, nema vyznam.
    Krasnym prikladem budiz Explosive shot Vanquisherky, ktery je, pokud se hraje marksman Vanquisherka, univerzalnim resenim pro kazdou situaci.
    Ano, clovek muze namitnout, ze Explosive shot nedela tak velke damage jako Ricochet a proto si vymaxuje oba skilly a bude je stridat podle potreby. Narazime zde ale opet na realitu, ktera se od teorie lisi. Ve vysledku nema smysl cpat skillpointy do Ricochetu, protoze rozdil v damage neni az natolik velky a proc cpat 10 skillpointu do jineho utocneho skillu, kdyz je muzete nacpat do podpurnych skillu, kde budou uzitecnejsi? Nehlede na to, ze ricochet se i se svou pruraznosti nemuze explosive shot se svym radiusem a tim i univerzalnosti rovnat.

    Nedelam si iluze, ze by slo utocne skilly treba u Vanquisherky v marksman stromu vyladit tak, aby hrac pouzival vice nez jeden (vyjma arrow hail, ktery se da pouzit vzdy jako podpurny aoe skill) - proto si ale myslim, ze by se ostatni ctyri skilly mely vyladit aspon tak, aby se hrac mohl rozhodnout, ktery ze skillu bude pouzivat a na kterem ze skillu postavi svuj build a aby to nebylo jen o tom, ze jen chce pouzivat vice skillu, prestoze sam dobre vi, ze to bude naprosto neefektivni. A tim se dostavam k cili modu, ktery je shodny s vyse popsanym stavem vice moznosti vyberu.

    Cely mod by ziskal na vetsim vyznamu zejmena az ve chvili, kdy drivehappy a dengus z runic fora rozchodi multiplayer mod a zacne hrat vice hracu. Verim tomu, ze moc lidi by nebavilo, kdyby vedle sebe pobihalo vice vanquisherek s explosive shot a lisily by se jen equipem - stejne jako kdyz se parta hammerdinu z D2 vyda na sve cesty. Hra se tak stava neuveritelne monotonni.

    K tomu navic, ne nutne (jelikoz nechapu modery, kteri udelaji vyborny mod a zakomponuji do nej nejakou kravinu, ktera "jim prijde strasne cool" a kterou pak clovek musi pracne a rucne z modu odstranovat, protoze vubec nesouhlasi s jeji filosofii - nejcasteji se jedna o vsemozne zvyhodnovani postav, jako vetsi rychlost, zadny wipe u enchantera, silnejsi lektvary (naprosta blbost, ktera castene nabourava funkci jednoho podpurneho skillu zlepsujiciho efektivitu lektvaru), apod.) bych rad pridal jeste rozsireni skill ranku z 10 na zrejme 15 (ale nejsem jeste pevne rozhodnuty, jelikoz ani na 100 levelu nema postava tolik skillpointu, aby naplnila cely strom, ale to samozrejme ani neni nutnosti a snad by to mohlo byt i na skodu) a jeste jinak bych skilly upravil prevazne pro hardcore hrace, kteri maji radi vyzvy a nepotrebuji vsechny ty zvyhodnujici mody, ktere ze hry odstranuji (aspon ja to tak vidim) jakekoliv zadostiucineni a s nim spojene odmeny.
    Navic bych rad ke skillum pridal dalsi informace o tom, jak presne funguji, resp. z ceho maji bonusy do dmg, apod. jelikoz to neni vzdy naprosto jasne a tooltipy u skillu jsou i podle obecneho nazoru na runic foru nedostacujici.

    Tot je vicemene vse
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam