• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IGRACEKTorchlight [Diablo reloaded] - jeste jeden level a du spat...
    GAF
    GAF --- ---
    Jak je to prosim vás s těmi čtyřmi socketovanými předměty a receptem? Ať tam dávám jakékoliv socketované předměty, tak mi to ten recept prostě nevytvoří.
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DARKELF: dík
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    jako s inzenyrem muzes i tankovat, ale chce to mit vylevlovanou tu absorbci
    SONNY1344
    SONNY1344 --- ---
    tak už vím přesně kde byl problém, snažil jsem se inženýra hrát na útok, což prostě nefungovalo, začal jsem znovu, tentokrát s maximálním důrazem na obranu - a to je trefa do černého. veterán, 17 level bez jediný smrti se následujícíma stats (dopředu podotýkám, že jsem si vzal od prvního inženýra komplet Regent set, každý předmět ochantovaný 2 dokonale sedícími vlastnostmi): Str 50, Dex 50, Foc 10. Vit 80 :D
    K tomu rychlou maulu do léčí 23 za úder - a poprvý co hraju t2 můžu prodávat elixíry :D
    A to nejlepší nakonec: našel jsem helmu, která mi od 20 levelu přidá +9 do finding magic items :D :D

    DOKONALÁ HRA!
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    DANCHEZ: ale neberte me za slovo kdyz prijdete o unikatni itemy:)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    DARKELF: hele ne vsechny, treba tri unikatni mi hned vyhodily random unikatni bez receptu
    DARKELF
    DARKELF --- ---
    DANCHEZ: to netusim:)
    DARKELF
    DARKELF --- ---
    CHEWBACCA: prvni transmutace urciteho druhu ti neda nic, jenom objevi recept, pak uz ti to bude pridavat vse dle receptu do inventare:)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SONNY1344: elite 31 lvl v pulce druhyho aktu :) ti mali zmrdi co lezou z hnizda sou pro me s kanonem trochu problem :)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    DARKELF: hrozny, kolik mu je? 8?
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---