LURA,
ANNIE: Obrázek slouží k tomu, aby zaujal, aby si člověk přečetl nadpis. Proto musí být provokativní. Nechci hájit ten jejich obrázek. Ale chápu, proč se používají takové obrázky.
Pokud je vedle sebe obrázek a text, tak si lidi nejprve všimnou obrázku. Ledaskdy obrázek přinutí člověka kliknout i když je nadpis vedle něj nezajímavý.
Není důležité věrně reprezentovat, důležité je zaujmout. Proto se na billboardové reklamě na sanitární silikon (takové to, čím se spáruje kolem vany) objevovala vnadná blondýna s velkým výstřihem natočeným tak aby do něj bylo vidět, nápis univerzální silikon, a "její slova": "udělala jsem si to sama."
A proto i u článku, který, přiznejme si to, většinovou společnost příliš nezajímá, musí být něco, co toho typického uživatele zaujme a "sex sells."
ECLECTICA: Nutnost vhodné "rezonance" mezi jedinci je primární pro všechny typy vztahu, včetně třeba přátelství či kamarádství. Není charakteristická pro typ. Klasifikace těch vztahů je právě na základě kvantity a druhu toho sexu.