• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LA_BETEQueer studies
    ROMANAMI
    ROMANAMI --- ---
    kdybych jen věděla jak vás všechny naložit tak vás fakt zavezu k těm Urbanům do Lhoty, tichá, laciná útulná vinárka s perfektní kuchyní, http://www.urbanu-cz.ch.vu/
    LA_BETE
    LA_BETE --- ---
    a navíc jsem chudý student :-/
    LA_BETE
    LA_BETE --- ---
    no já nevím. je to tam nějak moc hogo-fogo. Budem tam vypadat asi jako pěst na oko :-)
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    Pro ty, co se chtějí zúčastnit: ozvěte se prosím do zítřejšího rána (8.00), aby bylo jasné, kolik míst je třeba zarezervovat.
    LURA
    LURA --- ---
    ECLECTICA: Díky. Pokud bychom tam ale šli, bylo by potřeba zjistit, kolik lidí OPRAVDU přijde a v kolik, aby se dal zarezervovat stůl.
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    LURA: já jsem jednoznačně pro.
    LURA
    LURA --- ---
    LURA: Jo a ještě mají u těch jejich stránek zvuk - já osobně ho vypínám...
    LURA
    LURA --- ---
    Tak já tady mám návrh - ještě jiný, než je ta Duhová čajovna.
    Uznávám, že je to návrh trochu netradiční, ale objevila jsem nedávno zajímavé místo, a to Siddhartha café v Jakubské ulici: http://www.buddha-bar-hotel.cz/ (pokud tedy budou mít volné místo). Když na liště rozkliknete siddhartha cafe, tak v pak v levém sloupečku dole je i virtuální prohlídka.