• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SVOROStar Trek Online - STO
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    BORGDOG: v ty kapitansky uniforme vypadala hubenejsi... i na "aftu" :)
    BORGDOG
    BORGDOG --- ---
    NAVARA: Nepředimenzoval jsi té svojí hrdince poněkud... příďové gondoly? :-D
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    JCD: no, s obdobnou sestavou ale v dual heavy cannonech jsem mel na escortu celkem problem s energii (pres modry XI EPS)... takze mam o jednu min

    NAVARA: update z DS9 :)
    JCD
    JCD --- ---
    SEZI: zkousel jsem boostovat dmg pomoci taktickych konzoli a je to celkem solidni narust

    vykraftil jsem si 3x +26% antiproton dmg konzole a u mych mark 12 dual beamu my vzrostlo DPS z cca 240 na cca 390

    takze ted mam 3x Mk XII AntiProton dual beamy, 3xMk XII AniProton Turrety a k tomu 3x MkXI AntiProton Dmg konzole a je to celnek fajn ;)

    btw padl mi prvni prototype engine tech, uz jsem se bal ze nepadaji :)
    BORGDOG
    BORGDOG --- ---
    HESPELER: A hele, kapitán Kirk už zas narušuje historii. :-)
    HESPELER
    HESPELER --- ---
    Perským zálivem krouží druhá letadlová loď USA, legendární USS Enterprise | zpravy.ihned.cz - Svět
    http://zpravy.ihned.cz/svet-usa/c1-55343550-perskym-zalivem-krouzi-druha-letadlova-lod-usa-legendarni-uss-enterprise#fotogalerie-gf234803-13-1630790
    SEZI
    SEZI --- ---
    JCD: kouknu na to ještě doma, ale právě mi přišlo že jsem tam víc než 99 neviděl nikde, ani u skills co mám na max + konzole k nim.
    JCD
    JCD --- ---
    SEZI: nevim jak a zda to funguje ale ja ve svych statech uz videl mnohokrate hodnotu skillu vyssi nez 100
    SEZI
    SEZI --- ---
    taky by mne zajímalo, když mám třeba vyhnané např. Shield Emmiters na max (99) ve skills, a k tomu přidám třeba +30 konzoli, tak jestli se to nasčítá (+129), anebo těch 99 je strop a výš to nejde?
    JCD
    JCD --- ---
    SEZI: jsem to stackovani zkousel a podle mne to stackuje ale ma to nelinearni prubeh, podobne jako "diminoshing returns" u skillpointu

    tzn ze do triceti procent to to pridava 100% bonusu a cokoli nad to jiz to pridava mene, ale stale to pridava

    akorat mne vadi, ze kdyz laboruju s ship equipem na sousi tak se neaktualizuji hodnoty, musim to delat ve spacu :)
    SEZI
    SEZI --- ---
    já se teď taky překopal - už nejsem "rainbow" ship, jsem all-tetryon (plán je 4x XII [Borg], 2x Phased Tetryon, 0 projectile), včetně dvou +26% tetryon tac consoles (jestli se nestackují, tak mne trefí) :) zahodil jsem ablative armor a Miny a přidal crewman resistance, večer se mají borgové na co těšit! resistance is NOT futile :)
    JCD
    JCD --- ---
    Diky za odpovedi. Vcera jsem mel stesti na elite grupu, obdrzel jsem behem jedne mise tri prototype borg salvage, cimz padem jsem i vylepsil firepower vsech dual beamu na antiproton mark 12. Ted by to jeste chtelo taktickou konzoli +30% antiproton dmg ;)
    DARKMOOR
    DARKMOOR --- ---
    JCD: Taky pravda, ten rozdíl ve vybavení není nijak závratný, ale já zas nic nového ani nepořizuju s mým hraním 2-3x do měsíce na 2 hodinky :D
    Jinak jako science létám převážně s Prometheem :D
    SEZI
    SEZI --- ---
    JCD: Podle mne equip na science lodích na damage asi vliv moc nemá, resp. asi neuděláš loď, která by konkurovala (co se DPS týče) Tactical v eskortě, nicméně záleží na bridge officírech a distribuci energie. Ale jak píšeš, chce to zkušenosti a těch - co se buildu týče - zatím moc nemám.

    Určitě má vliv kam cpeš skillpointy - viz http://www.stoacademy.com/tools/skillplanner/ - na začátku jsem třeba naprosto zbytečně boostoval Starship Attack Patterns, které vůbec nepoužívám :)

    Ad ground shooter/RPG: shooter režim jsem hrál tak pět misí, pak jsem zjistil, že je to nezvládnutelný chaos, takže hraju už jen v RPG a jsem spokojený. Stíhám házet powers i need/greed/pass v pohodě myší a mám i větší přehled kde co lítá.

    Co se týká lodi - lítám s Intrepidem (Long Range Science Vessel Refit, 1600CP), Ablative Armor už mi párkát zachránil kůži, ale jakmile přijdu o štíty, jsem bez něj poměrně rychle K.O. Na hull repair si taky čekám, holt 200 lidí v posádce nic moc. Nicméně už jsem si na něj zvyknul, tak vím co si můžu dovolit.

    Ody - křižník je prostě křižník, no. Taky jsem po něm pokukoval, ale 2000CP nebo 4000CP (konzole) za ně dávat nebudu, plus by mi asi vadila malá manévrovatelnost - mám pár powers, které jsou jen fwd 90* a už s Advanced Research jsem s tím měl dost problémy.
    JCD
    JCD --- ---
    DARKMOOR: ja to tedy nehraju moc dlouho, cca mesic a pul, jsem science vice admiral a mam ground equip XI a space equip XI a jeden XII kousek a neprijde mi, ze by ten equip hral moc velkou roli, vetsinou se mi zda ze to stoji a pada na (ne)zkusenosti lidi a take obcas na jejich demenci :)

    Mise ktera mne hodne sere je ta s tim nadrenym borgem na konci. Obecne mne vic bavi vesmirne STF nez pozemni, vicemene proto, ze jsem doted neprisel jak namapovat klavesove zkratky na Need/Greed/Pass a neustale prepinani mezi shooter a RPG mode mne kazi dojem ze hry.
    Kdybyste nekdo vedeli jak se to da udelat, pls napiste to sem ;)

    Jeste bych se chtel zeptat na vas nazor na optimalni lod pro sci kapitana...mam ted recon sci vessel a libi se mi (hlavne asi kvuli velikosti a vzhledu) Odyssey...vyuzil bych ten kiznik jako scientist?
    Mam ted cca 1000 cryptic pointu za dilithium a premyslim jak to nejlepe utratit, zdali si koupit nejakou lod jen kvuli unikatni konzoli (tipy vitam) a nebo jeste chvili stradat dilithium a pak si koupit Odyssey.

    Diky za jakykoli nazor ;)
    SEZI
    SEZI --- ---
    DARKMOOR: eh 4 hodiny to je pěkný.
    mne se povedl podobný zásek minulý týden: stf ground, náhodné grupy a dvakrát fail po půl hodině marného snažení a když jsem konečně našel partu schopnout něco uhrát, tak mi vypadnul net u final bosse :)

    btw: co nějaký screenshoty z inventory? :)
    DARKMOOR
    DARKMOOR --- ---
    SEZI: Si furt pamatuju, jak jsme se snažili udělat The Cure, vesmírnou část hotovou za 10 minut a pak na pozemní 4 hodiny s tím, že jsem to třeba ani nedali a to bylo na normal :D To vypínání generátorů tam bylo něco děsného :D
    Teď po novu jsem byl jen na jednom ground a jednom space a byla to brnkačka, sice jen na normal, ale já stejně mám výbavu X a jen něco XI, takže bych byl na elite marný.
    SEZI
    SEZI --- ---
    DARKMOOR: o těch spojených STF jsem četl na netu a popravdě si nedokážu moc představit hrát to s bandou náhodných hráčů. :)

    jinak včera jsem konečně viděl jak se hraje stf: infected space elite, projeli jsme skrz jak nůž máslem, včetně optional objective. dvakrát. :)
    DARKMOOR
    DARKMOOR --- ---
    SEZI: Dokud se platilo, tak byl vesmír vcelku pustý, větší nával se objevil, když vyšla nějaká nový mise. To se pak vytvořily třeba i dvě nebo tři instance najednou kolik se sešlo lidí.
    Jinak to bylo +- stejné jako teď, jen bylo o něco míň věcí v c-store.
    A samozřejmě byla mnohem menší koncentrace, když to řeknu slušně, nevyzrálých jedinců.

    Jo asi ještě nebyly rozdělené STF na space a ground jako jsou teď. Teď je to procházka růžovou zahradou oproti tomu, co bývalo :)

    To jsou jen mé dojmy z těch pár hodin ve hře poté, co je F2P.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    SEZI: je to narocnejsi... obcas jsem pri bossech litoval, ze nemuzu pro final fight snizit obtiznost :D ale jinak je to mnohem zajimavejsi a narocnejsi, ve stylu vic hardcore her - uz to neni o tom nekam vletet a prvni salvou rozprasit pulku protivniku...
    SEZI
    SEZI --- ---
    NAVARA: ty jedeš na diff: Elite? :-o já jel na Advanced, ale někde od 45lvl jsem šel na normal a ulevilo se mi. :-) přijde mi, že dropy na vyšší obtížnosti nejsou zas o tolik dobré (nevím jak na elite, ale nepozoruju zásadní rozdíl adv/norm) a ušetřím si spoustu nervů a času.
    (samozřejme stf na elite se vyplatí)

    TYRAEL: občas si říkám jak asi STO vypadalo během subscriptions, co nějaké další vzpomínky? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam