• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SVOROStar Trek Online - STO
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    TYRAEL: Já tušila, že tu najdu oponenta. Výborně. Foundry zatím nehraju. Omylem jsem vlezla asi do dvou, moc mě nenadchly, znovu zkusím v moment (pokud u toho vydržíme), kdy budu mít za sebou všechen oficiální obsah.

    Co se týče překopávání skillů - nejde o to, že by měnil skill jako takový, toho bych si možná ani nevšimla, ale že se mi soustavně vymazávají vybrané traity a mizí věci z quickbaru. S tím souvisí i to, že je to dost zabugované. Samo, ne level Bloodlines těsně po vyjití, ale pořád dost. Během hraní mi to vytuhne klidně dvacetkrát, člověk sem tam skončí v planetě nebo objektu, ze kterého se nedá dostat jinak než beamem/transwarpem a množství neviditelných zdí v ground i space je poněkud přebujelé.

    To s těmi herci mě moc nebere, abych se přiznala. Docením známé universum, ale už moc nepotřebuju vidět známé ksichty - v tomhle směru mě docela potěšilo snad akorát psycho s Tlumokem a Těsným oblečkem, ee, Sedmou.

    Ad flotila - já to hraju jako single/coop ve dvou, flotila nět. Sociální rozměr mě na MMO zajímá pouze v moment, kdy to hraju se známými, jinak ani ne.
    Ad f2p - já zatím u žádné totálně f2p hry nevydržela dlouho, u TSW platíš hru, WoW se platí celé, tak ty nepočítám a s výjimkou STO jsem od každého max. na 10 lvl zdrhla, takže srovnání fskutčnosti nemám.
    Mně tu vadí, že se reálná měna platí za věci typu rozšíření banky/batohu (jasně, dilithium...s omezením 8K na den, haha), za limit na finance (to je nápad hodný Ferenga) a je mi líto, že si za herní cash nemůžu nakupovat oblečení, nebo stojí absurdní částky v GPL.
    Nedostatek lodí pociťuju jinak akorát v admiralitě, ale to mi moc žíly netrhá. PvP, kde by to znát bylo, se vyhývám a v misích jsem větší problém měla jednou (Grethor - nakonec vyřešeno výměnou zbraní za meele).
    Občas mě dožerou únavně dlouhou misí, ale nepřekonatelnou zatím nikdy.

    Co naopak hodnotím velmi pozitivně je mohutný výběr ras, fakt, že si zadarmo můžeš co chvíli překopávat zjev a k vlastnímu překvapení (nikdy jsem vesmírné simulátory nehrála) jsem nadšená z lodiček a vůbec kombinace space/ground. Prostě chvíli letím vesmírem a chvíli běhám po planetě (a konečně jsem pochopila jednu lokaci v Fallout 2, heh), cool. Některé planety jsou vyloženě krásné.
    Zamrzela mě absence Gamma Kvadrantu v běžně navštívitelném prostoru a nemožnost srovnat dominion parniválcem, ale to není výtka, spíše povzdech.

    Popravdě, kdyby s tím nebyly co chvíli takové technické potíže a neměli tam věci na pěst (nejnovější: Bazi dostal Duty Officers, měl plno, omylem otevřel krabici v inventáři, na OK neklikl, stejně mu zmizeli - a mně se odbarvila loď), asi zním méně nasraně.

    A teda Temporal Agens, mno...jako autorům všechna čest, vydat nové rozšíření, které vypadá hůř než stávající hra a sklidit vesměs kladný ohlas, bo retro pyčo, je kvalitní skill. Ve jménu minisukní to přežiju, ale ty příšerné oldskůl zvuky jsou příšerné.
    TYRAEL
    TYRAEL --- ---
    SADAKO: Jako člověk, který tu hru hraje léta (listopad 2010) si ti dovolím oponovat. Přestože hra už je graficky starší, pořád mě dokáže něčím překvapit. Foundry mise Mazes na Rise obsahuje kometu prolétající atmosférou a vypadá skvěle. Překopávání UI a skillů dělá každý MMOčko, Blizzard to dělal s každým rozšířením, jak veterání WoWkaři můžou dosvědčit.

    Co se misí týče, je tam krásně vidět, jak se scénáristi zlepšují, stejně jako designeři map. Zatímco z počátku byly Ground mise opravdu koridor 1-10000 tak pozdější Seasons třeba na Novém Romulu a v Delta Kvadrantu jdou nahoru. Obzvlášť na misi v Romulanské kapitole, kde na mě záporáci čekali na otevřeném náměstí a asi ode mě čekali férový duel, zatímco já je odsmahl Phaserem z orbity (Indy by na mě byl pyšný) vzpomínám rád a celkově je vidět, jak za těch 6 let nabrali vývojáři trochu odvahy a pouštěj se i do zajímavých misí s více a více alternativními řešeními.
    Další co mě těší je, že natáhli víc a víc herců z původního Star Treku, ať už DS9, Voyageru, nebo TOSky. Slyšet ty hlasy je moc fajn a přiznejme si, je to jediný způsob, jak si tu roli ještě zahrají (Thanks J.J.)

    Dál je tu Foundry nad kterou už jsem se tu párkrát rozplýval a na rozdíl od od Neverwinterů, které Cryptic taky provozuje, tady komunita fakt zamakala a prakticky na každé planetě v galaxii je nějaká zajímavá Foundry mise ke zkoušce. Chcete prolézat bludiště na Rise? Vyšetřovat případ vražd a intrik na Bethazedu? Dozvědět se co se stalo s opuštěnou stanicí, která po pěti měsících v mlhovině bez kontaktu najednou vysílá SOS signál? Vézt odvetný výpad do Klingonského Impéria s U.S.S. Enterprise po boku? To všechno je ve Foundry a mnohem víc.

    Poslední co zmiňuješ je Cryptic Business model a tady to fakt nechápu. Ze všech F2P her co hraju je STO nejpohodovější. S dobrou Flotilou prakticky není nic co by mi chybělo, spousta end-game vybavení i lodí jde koupit na aukci a nikde nemám pocit, že bych narážel na content zavřený za pay-wall (zdravím LoTR Online) nebo musel do zblbnutí vraždit creepy, abych měl dostatečný level ke splnění další mise (SWTOR, Guild Wars 2) Jediný, co za cash máš, jsou cool lodičky, které jsou pár měsíců v módě a je "in" je mít, ale za pár měsíců ti dojde, že na tvůj T6 Breen Carrier v efektivitě nemaj a Defiant Refit, Odyssey, případně Dyson lodě jsou pořád nejvíc sexy a bereš do "kecacích misí" je. Plus každejch pár měsíců je nějaká Give-away. Opět častěji, než skoro všechna MMO co znám, snad s vyjímkou Warframe a to je MMO-shooter.

    Osobně si myslím, že STO jde pořád nahoru, mise Admirality jsou rozhodně krok správným směrem a způsob jak si "filthy cassuals" jako já, co chodí do práce a hrajou další 3 hry můžou vydělat dostatečný cash za investici pár minut denně. Víc herců, víc misí, Temporal Agents jsou skvěle retro a trikodéry o velikosti magneťáku a monstra co vypadají jako herec v kožešinovém obleku mě jen tak neomrzí.

    TL:DR STO je aweeeeesoooome. Viz: TYRAEL
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Můj ty šoggote, to je strašný Skinner box.
    Ta hra mě furt něčím sere - přemapovává mi quickbar, přestože funkci některých kláves vypnu, tak mi je zas zapne, vymazává mi traity, scénáristi jsou vesměs kokoti s nejlacinějšími nápady, ground mise jsou jeden zkurvený koridor za druhým a "free2play" politika Cryplic je na zabití.
    Graficky nic moc, technicky průser - věčně něco padá a nejede, zasekávám se do textur (obvzvláště libové jsou v tomhle planety), všude samý invisible wall.
    A stejně u toho mám už skoro 300 hodin a 4 postavy a uvažuju nad pátou, když už jsem si ulovila ten křižník z eventu.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    jsem se ještě nějak nedostal (ne žebych hrál) k tomu, naklikat si klingon a romulan charakter, furt vystačím s tím federačním trillem :o
    _THE_WOLF_
    _THE_WOLF_ --- ---
    hajzl romulan? rekni to jeste jednou a hajzl romulanka ti nakope prdel!

    jinak ta giveaway konci 10AM PST on Monday February 1 ( http://www.arcgames.com/...-trek-online/news/detail/9739823-star-trek-online%3A-anniversary-giveaway ), je to t4 lod dobra akorat jako admirality card a kdo klika admiralitu, tak uz to nejspis vi...

    TYRAEL
    TYRAEL --- ---
    Vím, že je to tu prakticky mrtvý, ale letos má STO 6. výročí a ode dneška do 1. února si můžete zadarmo vyzvednout T4 Retrofit Escortu podle vaší frakce. Stačí vlézt do C-Store a hodit Claim. Pokud máte postavy u více frakcí, nebo jste hajzl romulan(s někým spojenec) můžete si lodí vyzvednout víc :) Doporučuju to nepromeškat, stojí vás to jen pár kliknutí.
    TYRAEL
    TYRAEL --- ---
    A tohle je důvod proč pařím MMOčka! Klingon vznášející se na jetpacku se zrcadlovkama!

    NAVARA
    NAVARA --- ---
    EBARTT: tak pokud na tebe zaútočí eskort, tak by bylo špatný, aby sis připadal tankově :)
    EBARTT
    EBARTT --- ---
    Mam cruizer ale jako tank si neprijdu. :)
    TYRAEL
    TYRAEL --- ---
    NAVARA: Jo, to je taky pravda, to jsem nezmínil.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    NAVARA: Snizuji
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    TYRAEL: nesnižujou beamy se vzdáleností dmg, oproti kanónům co ji mají konstantní ale chvíli to tam letí? apod :)
    TYRAEL
    TYRAEL --- ---
    EBARTT: Banks - agresivní beamy pro lodě co ještě manévrují, Array - pro tanky, kteří nemají v konzolích místo na RCSko. Postavíš se bokem alá renesanční galeona a občas zmáčkneš mezerník. Pokud hraješ Carrier (obzvlášť Jem'Hadar a Breen) můžeš po zmáčknutí mezerníku odejít na kafe a až se vrátíš, všichni nepřátelé budou mrtví :D
    Co se typů týče, "pro's" doporučují Anti-protony, ale ve skutečnosti je to spíš o tom, jakou barvu chceš aby tvá laser-show měla.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    EBARTT: miř výstupem phaser banku směrem k nepříteli :o
    EBARTT
    EBARTT --- ---
    vyzná se někdo v STO mechanice, co se týká Beams zbraní ?
    TYRAEL
    TYRAEL --- ---
    Máme tu 5. výročí a s ním nový T6 Kobali Sansar Cruiser. Velká krásná loď s dobrými staty patřící rase zombíků. Plus zepředu Sansar Cruiser připomíná Vetřelce, jak už někdo poznamenal v komentářích. Grind zabere 15 dnů, ale byly horší a ta loď je suprová. Plus mám možnost hrát si na zombie posádku z vybuchlé federační lodi, která byla kompletně zombifikována technologii Kobali a poslána Delta aliancí na sebevražedné mise v U.S.S Expendable!
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    PAGAN_DARKEN: Uz se tesim. Snad se me uvolni cas IRL abych se zase sel "proletet" :-)
    PAGAN_DARKEN
    PAGAN_DARKEN --- ---
    Dalsi postrehy z tribblu

    Libi se mi star ship mastery, cim dele hrajete tak postupne odemykate dalsi 4 traity. Krizniky se stavaji jeste drsnejsi (vetsi resistance), vedecke lode vedectejsi (bonus k exotic dmg a stitum) a eskorty jeste smrtelnejsi... takze v budoucnu bude setkani dvou cruiseru/sci lodi v pvp jeste patovejsi a eskort jeste kratsi :)

    Pribeh je s kazdou dalsi misi chytlavejsi a chytlavejsi, jen ty souboje jsou dost dlouhe (nepratele silni, ale muj dyson science destroyer neco vydrzi, protonic shielding ftw). Detaily nechci prozrazovat ale mam z toho pocit ze romulany konecne prechazi ta heroicka naivita a stavaji se z nich pomalu zase intrikujici hajzlici... finally!

    Delta quadrant je veliky... sice dost prazdny ale veliky, skoro sem uvazoval ze bych spalil jeden z respec tokenu a vzal si nejake body do induction coils

    Neutrinove torpedo dela krasne fialove efekty, zvlaste kdyz strilite s TS3 do gravity well plne hazaru :D
    PAGAN_DARKEN
    PAGAN_DARKEN --- ---
    Neodolal sem a pustil sem se na tribblu do delta rising... kdo nechce spoilery at preskoci :)

    Pribeh - super, narust kvality z romulanske kampane pokracuje, atmosfera skvela, Neelinx, doktor, sedma, Tuvok... jen mam pocit ze motiv "nekdo prisel o domovsky svet a hleda si novy" se posledni dobou v STO opakuje az moc casto.

    Obtiznost - Brutalni. Mozna je to tim ze sem nemel moznost updatovat lod/equipment nad soucasny max ale nekolikrat sem behem non elite pve misi malem zemrel a to se mi uz dlouho nestalo.

    Nova ground adventure zone s novymi archenemies, http://en.memory-alpha.org/wiki/Vaadwaur temhle fesakum se zacalo velmi dobre darit.

    Novi spojenci... krome Bethan guards (kteri Vam obcas opravdu v boji pomahaji) jsou to prevazne ohrozene druhy doufajici v pomoc (talaxiane, okampove, kobali a podobna svoloc)

    Borgs cooperative... Hugh je zpet! (Jsme borgove, nebudete asimilovani, odpor neni marny blablabla).

    Novi nepratele... krome Vaadwaur jsou tu kazoni a hiearchie a maloni (ano, stale jeste nemaji recyklacni technologii), Hazari...

    Novy equipment... pro milovniky duhovych lodi zlute polarony (-1 weapon spec, 2.5 sance na radiactive damage), neutronium torpedo dava area radiation dmg (uvauzju ze zkusim na nejakou lod namontovat undine torpedo, harpegh, graviton a neutronium, radiation hellfire for the win). Jinak nic extra... intelligence hracky sem bohuzel nemel moznost otestovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam