Tak Vindictus pecicka... Hodne prijemne me to prekvapilo.
Hra vypada moc hezky i na my plecce (2 roky starej ntb). Peckovy je gameplay - boj a vse okolo. Hra ma perfektne vyresenou fyziku, takze sem se docela divil, kdyz sem bojoval s bossem u sloupu, sloup sme bojem rozbili a spadnul mi na hlavu - samozrejme me to zabilo .). Stejne tak pri utocich monster - gnoll boss, ktery se rozprahuje kyjem za hlavou vas muze zranit pokud stojite za nim, zraneni je ovsem desetinove oproti tomu, kdyz vas trefi tim utokem zepredu.
Temer vsechno vybaveni, na ktere cestou po dungeonu narazite se da rozbit. Temer vse se da taky uchopit, bojovat s tim nebo to hazet (obzvlaste hazeni tezkych kusu rozbitych sloupu se da takticky vyuzit pri utocich na mensi bosse - omraci je to na chvili...).
Ovladani je jednoduche a da se na nej rychle navyknout... Lclick normalni utok, rclick smash button. Utoky se navazuji a zakoncuji smash buttonem - napriklad l+l+l+r. Tim se aktivuji skilly. Ze zacatku sem umel hned 4+ graby (chytani humanoidnich nepratel, nasledne mlaceni/hazeni/prerazeni pateri apod.).
Crafti npc z donesenych materialu, ktere se daji najit v dungeonech, pripadne ziskat za questy.
Par slabsich veci se taky da najit - dungeony jsou linearni, na vyber zatim jen 2 chary (3 pribude nejspis s OBT a dalsi asi casem, celkem jich je snad 5), NPC jsou znazorneny jen jako obrazky v domech a i kdyz se tu najde rada veci (tituly, craft, oathy v dungach), tak se vse toci okolo boje v instancich...