77WHITE: Tak to zrovna neni dojem ktery jsem z toho mel ja, korejske hack and slash vychazi kazdy mesic jedno, revolucni system neleveleni je vlastne jen leveleni jinak, pokusy s lock a free combatem take dela spousta asijskych titulu s mensi ci vetsi mirou uspechu, z tech nejznamejsich treba Tera. Vetsina systemu v BDO muze vypadat uzasne prulomove pro nekoho kdo sleduje jen velke mmorpg ale vetsina toho je prevzata z mensich titulu. Co se tyce free combatu se skill prvky tak treba Raiderz kde byla zas prima inspirace monster hunterem. Pak tu mame furu podobnosti treba s ArchAge nebo u sandbox prvku treba se starickym Age of Wushu. Zkratka vetsina typickych znaku asijskeho mmorpg plati i pro BDO, namatkou - priserny dabing, casto podivny preklad, postavy nonstop jecici pri kazdem utoku, pohlavi a design postavy locknuty pro kazdou classu, prehnane extremni grind u BDO asi nejvic citelny u craftu, prebujely cash shop, castecne open pvp a obecne pocit, ze vas ostastni hraci spis otravuji a prekazeji a v dobe kdy jsem to zkousel i co jsem slysel po release hromady gold selleru a botu.
Ale tak chapu ze to nekoho muze bavit, mozna jen moje tolerance k temhle prvkum uz klesla prilis nizko, je mozne, ze uz neco z toho seznamu neplati, jak rikam hral jsem to v bete a pomerne rychle ztratil zajem stejne jako u vetsiny asijskych mmorpg ktere jsem za poslednich par let vyzkousel, posledni vyjimkou bylo asi prave Age of Wushu kde me drzely zajimave systemy.