Zdarec, kamoska mela tedka zajimavou zkusenost s reklamovanim iPadu v Alze.
Sla tam s tim, ze ji nefunguje tlacitko na ovladani obrazovky zapinani/vypinani a uz pri prebirani, ji rikali, ze aby si byla vedoma, ze mozna prijde o data na iPadu.
A pred hodinou mi psala, ze ji dosel email od Alzy, ze pry si ma deaktivovat sluzbu "Find My iPhone" aby bylo mozne dokoncit reklamaci.
Nikdy jsem Apple zarizeni nereklamoval, ale tohle mi neprijde jako normalni chovani pri vymene tlacitka.
Ma tu s tim nekdo nejake zkusenosti prosim? A muzou to vubec chtit? Vypnout bezpecnostni prvek, kterej je na Applu to, co pomaha pri kradezi apod.?
Jeste mi napsala, ze pri davani iPadu na reklamaci tam zaskrtavala, ze pripadne chce vymenit za novej, tak pry jestli to nemuze tak deaktivace byt kvuli tomu, coz mi prijde taky divny.
Diky za jakekoli info.