SHADOW__: jj, to chápu. Min 2k je trochu úlet. Nemá to na shopcentrik?
Na druhou stranu jsem řešil situaci (a ne jednou), kdy někdo sáhnul do zdrojáku, aby změnil přesně něco jako z 16 na 17 a u toho omylem smazal i něco dalšího. Eshop pak neběžel skoro den a ztráta byla v řádu desítek tisíc.
Jinej případ, že klient zbořil droboučkým zásahem (neuzavřený div) portál o 3-5 tisících unikátech/den, kde běžej pronajatý reklamní bloky etc.
Kamarádka po mě chtěla eshop, když jsme to probrali, tak se rozhodla vyzkoušet pronájem. Druhej den mi psala, jestli můžu nastavit DNS a další den už sypala na FB posty, že ke kamenné prodejně přibyl eshop. Během pár dní začaly chodit objednávky.
Sama si našla
http://www.atomer.cz/ aniž bych jí cokoliv radil (netuším kdo je dobrej provider těchto low-cost řešení).
Náklady? Pár stovek a pár hodin naklikat sortiment.
Netlačím pronájem, sám jsem šťoural, co má rád kontrolu nad systeme a nechává v tom stovky hodin ročně, ale vše má svá pro a proti. Takže chápu tu motivaci "něco se naučit". Záleží, co je cílem :)
A jak píše
MRTVY_KENNY, je to o přístupu.