MRTVY_KENNY: Ne, aktualizaci vydá pak rychle, dost často mu stačí debug logy nebo co je rozbitý (ale zase spravovat se mi to nechce, protože klient nebude platit za něco, co má mít vlastní support). Ale jo, je to hukot, na druhou stranu nedělá nic jinýho. Ve skutečnosti nejhorší je, že si často dělá vlastní platební metody případně to trochu ohackuje etc. takže pak napíšu vlastní plugin, otestuju, funkční. Volá klient, nasranej, jestli si z něj dělám legraci, že mu to nejede ani omylem a pak zjistíme, že tam má Musílkův plugin a neřek mi to anebo ho nemám, tak se nemůžu podívat do kódu. Ale s lety se to lepší.
Ale uživatelskej support takovejch pluginů vůbec není sranda. Provozuju veřejně
WooCommerce Pay for Payment (jako free plugin) a občas je to fakt věc, s čím uživatelé přijdou (ale je to zase je to bezva škola a sem tam to přivede klienta).