GREGI,
PULKA: taky jsem u par klientu "uhnul" z toretu, pac tohle se tvarilo, ze umi to same a bylo o neco levnejsi.
v dosavadnim vysledku mi to prijde takove, ze nevim, kdo je "lepsi". na toretu taky pisou do supportu nesmysly (resil jsem treba u zasilkovny cenu zdarma od vysky objednavky pri pouziti kuponu a nefunguje to, jak pisou. dneska jsem posilal sledovani zasilek, ktere mi nabourava mazani objednavky v seznamu - tzn objednavku smazu jen z detailu... na webu maji v changelogu posledni verzi 1.2.3, na webu mam 1.2.4... atd atd). polemiku proc ma shop manager videt nejake server logy, ale neumi si prenastavit cenu dopravy, byla tez vyzivna (ventiloval jsem tady
[ MRTVY_KENNY @ wordpress ] )
a druhy borec "wordpress moduly" - s nim jsem resil problemy se zasilkovnou, kdy mi poradil, ze mam aktualizovat odberna mista kazde 2h. a jednak mu ten plugin v interfacu generuje adresu do cronu, ktera nedela nic (to jsem s nim resil 2x a skoncilo to tim, ze mi napsal, ze jede na dovolenou a pak se ozve) a druhak na zasilkovne jasne pisou, ze odberna mista aktualizujou mezi pulnoci a jednou rano.
= uprimne me "trosku" nebavi nutit klienty platit lidem, kteri mi pak ve vysledku pisou uplne nesmysly, ze veci nefungujou uplne jak maji je jina vec, treba s tou zasilkovnou mi odepsali 9.2. ze pripravujou velkou aktualizaci, kde to opravi, ale ve verzi(ch?) od te doby tu opravu v changelogu nevidim.
mozna jsem prisny, ale mym klientum pak ty eshopy nejedou spravne, a/nebo mi skoro neveri, ze chyba neni na me strane..