• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    CPT_PLESARD
    CPT_PLESARD --- ---
    FALLENANGEL: ach :)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    FALLENANGEL:
    Brutal
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    HADIAK: hmm krasavice :o)
    HADIAK
    HADIAK --- ---
    jedna nenaburana :)

    http://had.independent.sk/cpg/albums/userpics/10001/_MG_2125-700.jpg
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    BULHI: Že jo? Tolik krásnejch aut, který už nikdo nikdy nezrenovuje ;)
    BULHI
    BULHI --- ---
    jezis to je morbidni :-)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    A mnohem víc toho je tady - http://sestsettrojka.euweb.cz/havarie.htm
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---




    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---







    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---











    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    FALLENANGEL:
    Přesně
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JESSE_MORENO: To jsou ty co s něma jeli Hanzelka se Zikmundem, jestli se nepletu.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    PETRPEDROS: Hm do toho mikrobusu bych jako hodne sel :o)
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENDAVB:
    kde pochlub se
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PETRPEDROS: by me prask sem zrovna obevil jeden hasicakkterej si stoji pekne pod striskou ale bude asi hrisne drahej
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Tatra 603X

    RSZ
    RSZ --- ---
    tady jsem nasel ten text, fer vidlacka kovarina:

    http://www.tatratruck.sk/stranky/pribeh.php

    Zhruba po prejdení 30 kilometrov, keď sme práve prechádzali cez Muránsku planinu, teda veľmi drsné a opustené horské územie, práve v najväčšom stúpaní, navyše v neprehľadnej zákrute sa na Prage S5T, konkrétne na valci 5 a 6 uvoľnili sacie ventily a padli do motora. Výsledok: zničené dva piesty, dve vložky valcov, dve hlavy valcov, 4 ventily. Teda motor vhodný v lepšom prípade do generálnej opravy, čo by bolo v horšom prípade, na to sa vtedy nedalo ani pomyslieť.
    Zhruba po dvoch hodinách prvé okoloidúce auto, bola to Tatra 815, tak tá nás odtiahla, samozrejme postupne, asi na 2 kilometre vzdialené parkovisko. Medzitým sa ale zotmelo a tak nám aj tak nič nezostávalo len nejako prečkať noc a ráno sa uvidí. Ráno 16.júla sme sa rozhodli, že sa pokúsime o nemožné, teda že Pragu S5T opravíme a budeme pokračovat' v ceste. Na tomto mieste musím napísať, že Praga S5T s ktorou sme Tatru 111 ťahali mala motor z Pragy V3S. Majiteľ Pragy S5T urobil revíziu náhradných dielov, no potrebné medzi nimi neboli, veď aj takáto oprava sa na ceste málokedy uskutočňuje.
    Z motora Tatry 111 sme demontovali dva kompletné valce s piestami a dve hlavy valcov, ktoré sú zhodné s valcami a piestami do motora Pragy V3S. Po oprave trvajúcej celý zbytok dňa a celú noc sa nám ráno o 4 hodine podarilo naštartovať motor Pragy S5T.Okamžite sme vyrazili na cestu, teda ak sa to dalo nazvať cestovaním. Síce motor Pragy S5T išiel tak dobre ako nikdy predtým, teda ako to tvrdil jej majiteľ. Ale stredné Slovensko je krajina hornatá a tak to bolo skorej len plíženie na 2-3 aj to redukovanú.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam