• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BOHOURCenTrio, CentroNet - Vysokorychlostni pripojeni k internetu
    POZOR - pri uzavreni smlouvy na dobu urcitou (12 mesicu) se automaticky prevadi smlouva na dalsich 12 mesicu, pokud si smlouvu zakaznik sam nezrusi !!! Podminky spolecnosti centrio: 8.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, resp. na dobu určitou v délce trvání 12 (dvanácti) měsíců s možností automatického prodloužení v případě, že Zákazník zvolí úvazek na 12 (dvanáct) měsíců. Pokud u smluv na dobu určitou některá ze smluvních stran písemně nesdělí druhé smluvní straně nejméně 30 (třicet) dní před uplynutím doby, na kterou byla tato smlouva uzavřena, že nemá zájem pokračovat v plnění smlouvy, prodlužuje se tato smlouva automaticky vždy o dalších 12 (dvanáct) měsíců dle aktuálního Ceníku.
    rozbalit záhlaví
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    RAB1T: Dejme tomu kamarád si vezme sebou notebook zapojiho do me zasuvky. Stahne omylem vir ktery zacne hned po stazeni se dale sirit po siti centrio protoze ji nemaji zabespecenou do meho pc ktery byl ve stejne siti nic neproniklo. A tobe daji pokudu za sireni?
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    PETRPEDROS: Nerad bych aby doso k omylu jsem taky jen obych zakaznik a nic vic s centriem nemam spolecneho. Pokud do sve site umyslene nebo z nedbalosti(nezabaspecena wifi) nekoho pustis je to tvoje zodpovednost. To je jako kdyz u tebe ten kamos prespava a vytopi sousedy.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Prostě s centriem končim jsou protivný po mailu po telefonu a komunikace s vámi jako klientem je hodně drzá
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    RAB1T: Zeptal jsem se jak je možné že mě neinformovali dopředu. Že se mi to jako dost nelíbí takové zacházení s klientem. No a odpověď byla viz předchozí příspěvek... Že můžu být ještě rád. + komunikace po mailu.

    Ftipné je že když příjde kamarád s notebookem pařit hry k vám domu bude mít na noťasu vir tak díky němu vás odstřihnou a pak se budou divit že u Vás nic najíd nemohou. BURANI
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    PETRPEDROS: Ano mohli se zachovat korektneji. Ale to jestli tvoje pritelkyne pouziva notas jednou do roka nema na vec zadnej vliv. Pokud na nem ma vir a ten ohrozuje nekoho dalsiho je to jen a jen jeji problem. S tou pokutou uz je to trochu pritazeny za vlasy, otazkou je co jsi komu a jakym tonem rekl do telefonu nez se ti rozhodl odvdecit timto hodnotnym darkem.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    RAB1T: Jde o to že vir byl na pc pritelkyne ktera ho tak casto nepouziva. A mohli me informovat a notebook bych max preinstaloval otazka 2 hodin ne 3 dnu bez tv internetu a vyhrozovani 10. tisic pokutou!
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    takhle me take upc jednou omezilo. ale nevyplo. take bez kontaktu.

    presel sem na linux a je pokoj od picovin
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    PETRPEDROS: no ono bohuzel pokud mas tazenou televizi po kroucene dvojlice spolu s netem tak moc jiných možností než ti to střihnout celé není. Pokud jde o to že jsi měl v počítači vir, který měl pravdepodobne tendence se od tebe šířit bylo odstřižení zela na místě. Buď rád že ti to napsali a že tě odstřihli(pokud myslíš že tvurce viru by se o tvuj pocitac postaral lip nez ty jsi podle mne na omylu). To že si necháš zavirovat počítač je jen a jen tvoje zodpovědnost. Ano centrio mohlo tohle sdělit hned při tvém prvním kontaktu, ale je to jedna z nejlevnejsich sluzeb v cechach takze nechapu co cekas za premiove sluzby.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Pokračování nyní mi centrio vyhrožuje desetitisícovou pokutou za to že jsem sdílel vir. P
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    CENTRIO Práskači jen si dejte pozor aby vám centrio nezjistilo vir na pc nebo nějaký nelegální softvare.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Takže já s CENTRIEM končím!!! SVINĚ JSEM NA NĚ FAKT NASRANÝ!!!
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Nejlepší antivir je Centrio. A díky viru v PC mi zablokovali projistotu i TV.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    PETRPEDROS: hehe :D me takhle odpojilo UPC za portscan mvcr.cz... nezavolali, nerekli nic, az kdyz jsem volal na technickou podporu tak mi bylo receno ze se mi nekdo ozve - ten clovek se ozval dalsi den a rek neco jako "oni to chteli tak jsme vas odpojili, ale neni k tomu zadnej duvod, tak vas zase pripojime a uz to nedelejte..."

    evidentne tam nekdo nemel koule cokoliv resit
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PREDSEDA: Dobře pokud jsem měl vir v PC měli mě informovat abych si to dal do pořádku předem a já bych si nahrál nový system a vpohodě. takhle mě odštípli oni vědět mi nedali technika poslali za 3 dny.--- co by na to řekl ČTU
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak to je skutečně na pováženou.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    No tak to je fakt síla po telefonické domluvě s technikem mě prý odpojili na žádost nějaké firmy která říkala že přes moje IP se knim snaží dostat nějaký vir. Takže firma si zavlá mě odpojí nedají mi ani vědět a technika pošlou za 3 dny... WTF FUCK YOU CENTRIO ja technika do meho PC urcite nepustim
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    no monitoring meho serveru mi prave hlida jiny server. to je jedno, chtel jsem tim rici, ze parkrat jsem jim psal s dotazem o vysvetleni vypadku. prilozil jsem cely prubeh, tak mi to pan vysvetlil a nabidl slevu.
    o tomto vypadku vedi a jiste vedi, ze ty to vis take.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    BOHOUR: A jaký že link ma monitoring serveru mám přidat? z domova se nepripojim a jedine co jsem udlelal pres prikazovy radek C:ping www.nyx.cz a ipconfig z toho print screen, ale to jim asi stacit nebude...
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    neplatis si garantovanou linku, takze asi smolik, stejne si podepsal neco, kde se nepise, ze oprava bude nasledovat do 24 hodin. (jak uvadi ten clovek)

    ale dialcomu padala linka jednou mesicne i na garantovany lince :)

    kazdopadne ja kdyz jsem jim psal, ze mi nejel den net a pridal jsem link na monitoring serveru s poznamkou ,,ja vim vse,,a tise zaklepali backurkama a mel jsem slevu na pristi mesic no. si vyhadej alespon slevu, nic jineho asi neziskas.

    a s UPC ma pravdu ja cekal i 14 dni na neco a pak jsem je poslal doprdele at si prijedou pro modem.
    dokonce se domluvim s technikem, vemu si dovolenou a on neprijede a ani se neozve. to byl vlastne ten impuls, kdy sem je poslal.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Teď komunikace po emailu (pro zasmání a ignoraci centria):
    Já:
    Dobrý den,
    včerejší den až do teď mi opět vypadl internet i televize. Nejedná se o první dlouhodobý výpadek v průběhu 1 roku. Opravdu se mi nelíbí že když se stane výpadek v 18:10 už není nikdo kdo by se zajímal o opravu. A to se stalo i v pátek v 18:30 že Vám vypadla síť a do pondělí se nic nedělo. Od operátorky mi byl slíbena sleva nebo nějaká jiná kompenzace a nic se nestalo faktury mám na stejnou částku a žádné rychlostní navýšení se nestalo. Pokud to takhle půjde dál jako že předpokládám že to nebyl poslední Váš výpadek budu chtít odstoupení od smlouvy pro neplnění obchodních podmínek.

    Odpověď:
    Dobrý den
    Pane **** je to technika a výpadky se stávají. Nevím co Vám na to říci. Připojení k internetům které mají 1h servis a 100% garanci se pohybují v deseti tisících.

    Problém nebyl ve výpadku služeb, ale několika klientů na optickém kruhu kteří měli špatně nastavené/nainstalované zařízení a znemožňovali tak ostatním klientům odběru služeb.

    Tito lidé se velmi špatně hledají a pracovali jsme na tom i o víkendu.
    Příjemný den
    Tomáš Kuba
    call center assistant

    Já:
    Výpadky se určitě stávají. Zrovna mě se stávají od té doby co využívám vašeho internetu a televize co 3 měsíce. U UPC byl servis 24h i o víkendu. Co my bylo řečeno vaším operátorem (většina operátorů u Vás jedná opravdu hodně ignorantcky)
    že technik se knám může dostavit nejdříve až tuto středu. Což znamená že internet Vám nefunguje od 3.9 minimálně do 5.9 a žádná náhrada sleva nebo navíšení rychlosti za Váš problém nebo omluva či cokoliv nehrozí. I kdž při minulém výpadku mi byla slíbena náhrada nikdy jsem žádnou nedostal. 3 dení výpadek je opravdu mnoho! Nastavení na mém PC na PC mé přítelkyně nebo setop boxu je správné a pochybuji protože se v IT oboru pohybuji že závada je na naší straně. Takže navrhujete nějaké řešení tohoto nemalého výpadku? Krom toho že technik se dnes za celý den neukáže! Pokud nic neplánujete jako omluvu chci s Vámi proprab odsoupení od smlouvy pro neplnění podmínek a častých výpadků internetu delších než 1 pracovní den.


    A teď k zasmání odpověď od centrio:

    24h byl servis u upc? Tak já nevím u jakého upc já mám doma připojení. Protože když já jim nahlásím problém tak si i počkám 10 dnů, než se někdo uráčí přijít. Se slovy že na to mají měsíc podle obchodních podmínek stejně tak i o2.

    S kompenzací počkám na vyjádření servisního technika. Nemohu kompenzovat nic bez jeho vyjádření.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Už mě to zvedá ze židle. Nevíte jak proti tomuhle ingoranckému jednání postupovat. volal jsem na linku dnes už 2x první ženská asi v periodě mi zdělila že se mi dnes technik ozve. V 11:30 druhý hovor mi bylo zděleno že technik přijede nejdřív zítra.. WTF to mě nechají bez internetu televize 2 dny a to ještě ani neví jestli to bude fungovat nebo jestli vůbec jejich technik bude mít čas? Dá se v takovém případě odstoupit od smlouvy za neplnění podmínek? Protože čtvrtý výpadek tento rok a to jim volám v úterý a technik přijede možná až ve čtvrtek a do té doby si můžu číst asi knížku nebo nevím co....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam